Skrydžiai į kosmosą ir „Bitės“ tinklas: kas bendro?

Publikuota: 2018-03-30

Internetas verslui šiandien toks pats svarbus, kaip ir elektra. Pavyzdžiui, jei „Perlo“ terminalas kelias minutes dėl ryšio trukdžių negautų atsakymo, kažkas negalėtų pasitikrinti laimėjimo, strigtų gyventojų atsiskaitymai ir nusitęstų eilės. Kad taip neatsitiktų, interneto tinklo priežiūrai skiriama beveik tiek pat dėmesio kaip ir daugiapakopės raketos paleidimui į misiją kosmose.

„Kai viskas veikia, interneto ryšys ir jo kokybė nelabai kam ir rūpi. Tačiau tais retais atvejais, kai klientui dėl vienokių ar kitokių  priežasčių sutrinka interneto ryšys, rūpestingai sustyguoti verslo procesai pradeda griūti. Dėl šios priežasties savo verslo klientams siūlome dar gana retai mūsų rinkoje sutinkamą techninės pagalbos modelį. Jie bet kuriuo paros metus gali tiesiogiai susisiekti su „Bitės“ Tinklo valdymo centro inžinieriais, kurie jau pirmo skambučio metu padės išspręsti galimus sutrikimus“, – sako Aurimas Kapočius, bendrovės „Bitė Lietuva“ paslaugų verslo klientams vadovas.

nuotrauka::2 left

Renkantis interneto tiekėją šis kriterijus buvo vienas iš esminių bendrovei „Lotelita“. Pastaroji valdo „Perlo“ terminalų tinklą ir teikia pardavimo valdymo, rinkodaros bei duomenų perdavimo paslaugas. Terminaluose parduodami ir tikrinami „Olifėjos“ loterijų bilietai, teikiamos mokėjimų, pinigų perlaidų, draudimo ir kitos paslaugos.

„Bitės“ internetas jungia septynis mūsų biurus ir daugiau nei 2200 terminalų visoje Lietuvoje. Esminiu kriterijumi renkantis interneto tiekėją tapo itin aukšto lygio aptarnavimas ir greitai sprendžiamos problemos. Jei tokių iškyla, bendraujame tiesiogiai su inžinieriumi, kuris iškart, be jokio laukimo padeda trikdžius išspręsti“, – sako Rimtautas Mateika, bendrovės „Lotelita“ technikos direktorius.

Tinklą valdo iš sumažinto kosmoso skrydžių centro

Pasak A. Kapočiaus, „Bitės“ inžinieriai 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę budi specialiai įrengtame Tinklo valdymo centre: „Šis iš šono gali pasirodyti panašus į sumažintą NASA skrydžių valdymo centrą: tai yra visiškai atskira patalpa mūsų biure. Jose ant sienos kelios eilės ekranų, rodančių visą kritinę informaciją. Būrys profesionalų sėdi keliomis eilėmis, kiekvienas jų palinkęs prie dar kelių ekranų. Pati patalpa apšviesta taip, kad kuo mažiau vargintų darbuotojus – kiekvienas kelių mygtukų paspaudimu gali susikurti sau komfortabilią ir įprastą darbo aplinką su šiltesniu ar šaltesniu apšvietimu.“

To reikia, kad inžinieriai galėtų nesirūpinti dėl aplinkos detalių ir sutelkti visą dėmesį į tinklo darbą: visi jie realiu laiku mato, ar tvarkingai veikia visos bendrovės bazinės stotys, įvairios IT sistemos, aplikacijos, interneto svetainės, ar nesutriko bendrovės balso, žinučių, mobiliojo interneto ir kitos paslaugos: „Pastebėję bent kokį trikdį jie turi aiškias, konkrečias ir iš anksto numatytas instrukcijas, kaip elgtis pagal vieną ar kitą scenarijų, kad kuo greičiau būtų atstatytas kritinių sistemų darbas. Būtent su šiais profesionalais mūsų verslo interneto klientas gali bet kada tiesiogiai susisiekti.“

Nenutrūkstamo ryšio svarba keliaujant po visą Lietuvą

Kaip pastebi „Bitės“ atstovas, nenutrūkstamas ryšys svarbus ne tik stacionariuose, bet ir nuolat judančiuose objektuose: „Šiuo atveju gelbsti mums visiems pažįstamas 4G mobilusis internetas, kuris mūsų tinkle veikia visoje Lietuvoje.“

nuotrauka::1 right

Pastaruoju sprendimu kasdien naudojasi dešimtys tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ apklausų atlikėjų, kurie domisi gyventojų nuomone įvairiais klausimais visoje Lietuvoje.

„Mūsų apklausų atlikėjai tyrimus atlieka visoje Lietuvoje pasitelkę planšetinius kompiuterius. Juose mato klausimyną ir žymi gyventojų atsakymus, o vėliau šią informaciją interneto ryšiu perduoda į centrinę sistemą apdorojimui. Todėl renkantis interneto tiekėją mums buvo labai svarbus stabilus ir geras ryšys visoje Lietuvos teritorijoje bei operatyvi pagalba visą parą, sprendžiant iškilusias technines problemas“, – sako Gytis Juodpusis, bendrovės „Kantar TNS“ direktorius.

„Bitės“ verslo klientai gali rinktis iš kelių interneto pasiūlymų. Tiems, kuriems svarbus mobilumas, geriausiai tinka tradicinis 4G mobilusis internetas (nuo 19 Eur/mėn. – kainos be PVM). Turintiems kritinių sistemų, kurioms svarbus garantuotas nenutrūkstamas interneto greitis konkrečiame objekte, verta apsvarstyti 4G garantuoto greičio interneto paslaugą (55 Eur/mėn., o įdiegimas – 150 Eur). Klientai, turintys didesnių poreikių, gali rinktis dedikuotą interneto liniją, kurios greitis gali siekti iki 10 Gb/s.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau