„Skrydžiai LT“ pakeitė prekės ženklą ir įsileido naują akcininkę

Skrydžių bilietų pardavimo platformas Europoje valdanti UAB Skrydžiai LT pakeitė prekės ženklą ir penktadalį akcijų pardavė įmonės vadovei.
Anksčiau domenu skrydziai.lt pasiekiama platforma rugsėjo pabaigoje prekės ženklą pakeitė į 24fly.com.
Savo veiklą pradėjome nuo Lietuvos rinkos ir jai toliau skirsime didelį dėmesį. Tačiau vis stipriau plėtojant tarptautines partnerystes, parankiau tapo vadintis anglišku vardu, komentuoja Eglė Lenkovičienė, bendrovės generalinė direktorė.
Ji, padidinus įmonės įstatinį kapitalą, įsigijo 20% Skrydžių LT akcijų. Sandorio vertė neatskleidžiama.
Iki šiol 100% akcijų per UAB Aviahero valdė Paulius Jasaitis.
Eglė Lenkovičienė dirba nuo pat įmonės veiklos pradžios. Jai vadovaujant pasiekėme puikių rezultatų tiek plečiant veiklą, tiek gerinant finansinius rezultatus. Ateityje, didindami akcininkų gretas, pirmenybę ir toliau teiksime su mumis jau dirbantiems žmonėms, pranešime spaudai cituojamas p. Jasaitis.
Pernai įkurta įmonė šiuo metu veikia devyniose rinkose: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Danijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje. Bendrovė skirtingose šalyse valdo prekės ženklus 24fly, 2fly ir Easyfly. Jos klientai šiuo metu aptarnaujami šešiomis skirtingomis kalbomis.
Per šių metų 9 mėn. platformos 24fly.com apyvarta siekė 14,9 mln. Eur, teigia bendrovė. Creditinfo pateikiami Registrų centro duomenys rodo, kad 2016 m. UAB Skrydžiai LT pardavimo pajamos buvo 11,5 mln. Eur, grynasis pelnas 0,5 mln. Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti