Nauja „Žinių radijo“ strategija augina reitingus

Publikuota: 2017-07-10
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.

Nuo š. m. pradžios „Žinių radijas“ atnaujino veiklos strategiją: daugiau dėmesio skiria radijo virsmui multimedialia platforma, o vienas iš 2017 m. tikslų – tapti radiju, vis dažniau transliuojančiu vaizdą. Pasirinkta strategija pasiteisino: „Žinių radijo“ per savaitę klausosi beveik 3 kartus daugiau klausytojų, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, taip pat per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Atnaujintos „Žinių radijo“ (ŽR) strategijos esmė – pasaulinių žiniasklaidos procesų stebėjimas ir susitelkimas į mūsų vartotojų patogumą ir gerąją patirtį. Šiam tikslui pasiekti ėmėme diegti ne tik infrastruktūros, bet ir vadybos inovacijas. Suprantame, kad į vartotoją orientuota strategija gali pasiteisinti tik įmonės vadovams orientuojantis į savo darbuotojų gerąją patirtį, todėl nuolat ieškome būdų, kaip originaliai pasakyti, kad didžiuojamės savo profesionalų komanda. Kompleksas veiksmų lėmė, kad, „Kantar TNS“ radijo auditorijos šiemet atliktų tyrimų duomenimis, ŽR yra klausomiausias informacinis radijas tarp išsilavinusių, didžiausias pajamas vienam šeimos nariui gaunančių 30–59 m. Lietuvos gyventojų, o savaitės auditorijos pasiekiamumo rodiklis beveik tris kartus didesnis nei 2016 m. rudenį. Taigi matome, kad pasirinkta veiklos strategija atitinka ir vartotojų, ir reklamos užsakovų lūkesčius. Brangūs prekių ženklai renkasi ŽR, nes čia randa kokybišką – sprendimų priėmėjų – auditoriją“, – teigia Laima Abromaitytė, ŽR generalinė direktorė ir vyriausioji redaktorė.

nuotrauka::1 nocrop

Radijas, kurio ir klausosi, ir žiūri

Kalbant apie ŽR, jau vertėtų vartoti klausytojo–žiūrovo sąvoką. Tradicinis radijas su girdimu balsu ir įsivaizduojamu vedėju – vakarykštė diena. Atsižvelgiant į kintančias žiniasklaidos vartojimo tendencijas, atnaujinama ŽR studija – atsiras galimybė integruoti papildomus vaizdo kanalus, transliuoti radijo–televizijos tiltus.

„Šiandien ŽR yra matomas net geresne transliavimo raiška nei dauguma TV kanalų šalyje. Tyrimo rezultatai patvirtina, kad daugėja žmonių, klausančių ŽR ne per tradicinį radijo imtuvą, o HD raiška internetu, per išmaniąją televiziją ar išmanųjį telefoną, socialiniuose tinkluose („Facebook“, „Youtube“ ir kt.). Jau šiandien gebame beveik visą turinį kurti multimedialų, kad vartotojo norai lemtų, kaip bus vartojamas naujienų ar kitoks turinys. Be to, netrukus ŽR atnaujins aplikaciją, kurioje klausytojai–žiūrovai taip pat galės pasirinkti, garso ar vaizdo formatu stebėti jiems rūpimas laidas“, – sako p. Abromaitytė.

Pasak jos, ŽR – vienintelė radijo stotis Lietuvoje su studija, kuri techniniu ir estetiniu lygiu nenusileidžiančia TV studijoms.

Žinojimas ir pozityvumo paieška

„Ir žurnalistų, ir kviečiamų partnerių kuriamomis laidomis siekiame atspindėti ir aktualijas, ir kitus klausimus, kuriais gyvena potencialus mūsų radijo klausytojas–žiūrovas. Kuriame jiems pridėtinę vertę, tikėdami, kad žinojimas keičia: plečia akiratį, didina žinojimą, ugdo kritinį mąstymą, suteikia informacijos sprendimams priimti. Šio kuriamo turinio bendras vardiklis – pozityvumo paieška. Tikime, kad radijo laidose svarbu ne tik kalti kaltuosius prie sienos, bet kartu su klausytojais–žiūrovais ieškoti išeities iš susidariusios situacijos“, – aiškina p. Abromaitytė.

Anot jos, itin svarbi ŽR žurnalistų reputacija, todėl jie yra laisvi klausinėti, o nuolatinis valstybės vadovų, verslininkų ir aktyvių visuomenės veikėjų dalyvavimas laidose – ŽR žurnalistų darbo įvertinimas.

Radijo programos pokyčiai

ŽR per metus parengia daugiau kaip 6.000 laidų, kuriose kalbinama per 9.000 pašnekovų. Sudėliojus naujus prioritetus, visoms laidoms imta taikyti naujus kriterijus, kad laidos atitiktų tikslinės auditorijos poreikius. ŽR kuriamas turinys orientuotas į tris segmentus: politiką, verslą ir asmeninę lyderystę, o laidų vedėjų tikslas kiekvienoje laidoje – klausytojams–žiūrovams suteikti vertės tobulėti.

Orientuodamasis į klausytojų-žiūrovų poreikius, pirmoje dienos pusėje ŽR didesnį dėmesį skiria aktualijų, o antroje – pažintinėms ir gyvenimo būdo laidoms. Laidas radijuje kuria ne tik geriausi aktualijų žurnalistai, bet ir savo srities ekspertai. Tai analizuojamus klausimus padeda atspindėti netikėtais kampais, atrasti naujų nuomonių ir požiūrių.

Radijo pajamų augimas

Per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Pajamų augimui įtakos turėjo keletas veiksnių. Perdėliota įmonės valdymo struktūra, atlikti vidiniai darbo efektyvinimo procesai, suburta itin profesionali darbuotojų komanda padeda užsitikrinti didesnius pardavimus. Geresnius finansinius rezultatus lemia ir galimybė reklamos užsakovams pasiūlyti reklamos produktus ne tik garso, bet ir vaizdo formatu, taip pat galimybė reklamuotis ne tik ŽR, bet ir UAB „Žinių radijas“ valdomos muzikinės radijo stoties „Easy FM“ eteryje.

Beveik 3 kartus didesnis vidutinis savaitės klausytojų pasiekiamumas, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, užtikrina didėjantį mūsų nuolatinių ir naujų klientų užsakymų skaičių, todėl metų pabaigoje tikimės pasiekti iki 50 proc. pajamų augimą “, – prognozuoja p. Abromaitytė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Baltijos šalių vartotojų pirkimo internetu įpročių palyginimas 1

Pirkdami internetu, Baltijos šalių gyventojai elgiasi skirtingai: estai dažniausiai renkasi prekes atsiimti...

Prekyba
2019.09.29
„Good one“ vadovas: krizė išmokė skaičiuoti 8

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Šiemet ji...

Rinkodara
2019.09.29
Kinų atsakas – vertikalaus vaizdo serialai 7

Mobiliuoju telefonu nufilmuoti, t. y. vertikalūs, vaizdo įrašai jau seniai įprasti. Dabar didžiosios...

Laisvalaikis
2019.09.28
Iš stogines Kaune pastatyti vėlavusios „Reklamos arkos“ priteista 653.000 Eur 4

Kaune viešojo transporto stotelių stogines įrengti pavėlavusi bendrovė „Reklamos arka“ savivaldybei turės...

Rinkodara
2019.09.28
Kauno „Akropolis“ vėl renkasi ryškesnį komunikacijos braižą 2

Po atnaujinimo vėl visu pajėgumu veikiantis Kauno „Akropolis“ rudenį pasitinka su ryškia kampanija, kuria...

Rinkodara
2019.09.28
„Philip Morris“ pakoregavo kritikos sulaukusią komunikacijos kampaniją 11

„Philip Morris“ atsižvelgė į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento laišką ir pakeitė savo...

Rinkodara
2019.09.27
„Vyšnia ant torto“, arba Per 100 CV verta „CityBee“ kampanija  Premium 20

Daugybės palankių vertinimų, o kartu ir kritikos strėlių gavusios „CityBee“ kampanijos, raginusios įmonės...

Rinkodara
2019.09.26
TV3 valdytoja sutarė dėl išskirtinių NBA rungtynių transliacijų 9

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ ir Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) sutarė dėl ilgalaikio...

Rinkodara
2019.09.26
„Rimi Lietuva“ turi naują komunikacijos vadovę 2

Prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ komunikacijos vadove tapo Renata Keršienė, pastaruoju metu dirbusi ryšių su...

Rinkodara
2019.09.25
„Bolt“ automobiliuose kuria naują reklamos kanalą Premium 6

Prieš kelerius metus Lietuvos rinkoje pasiūliusi galimybę reklamuotis ant taksi automobilių stogų, agentūra...

Rinkodara
2019.09.25
„Rinkodaros sektoriaus lyderiai 2019“: šuolis ribojant besaikį augimą Premium

Rinkodaros ir ryšių su visuomene bendrovių sektoriaus lyderės kalbėdamos apie augimo galimybes mini...

Rinkodara
2019.09.24
Sukilo prieš „klaidinančią ir cinišką“ „Philip Morris“ socialinę akciją 11

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas sulaukė ne vieno skundo dėl vykdomos klaidinančios...

Rinkodara
2019.09.23
„CityBee“ šūvis, bandant išlaikyti į „Google“ išeinančią darbuotoją 63

Šiandien transporto dalijimosi paslaugų teikėja Vilniuje pradėjo reklaminę kampaniją „Pija, pasilik!“, taip...

Rinkodara
2019.09.23
Išrinkta reklamos ir ryšių su visuomene sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko stipriausias reklamos ir ryšių...

Rinkodara
2019.09.23
Privati etiketė: įsitvirtina naujuose segmentuose ir aukštesnės kainos kategorijoje Premium

Privačių prekės ženklų vertės dalis modernioje prekyboje Lietuvoje šiemet antrą ketvirtį sudarė 15,2% ir iš...

Prekyba
2019.09.23
Kiek išleisti socialinės medijos rinkodarai 6

Socialinė medija sukūrė naujas galimybes pasiekti šimtus, tūkstančius ar milijonus vartotojų. Tačiau tokia...

Gazelė
2019.09.22
A. Baranauskas: didžiąsias įmones bausti labai paprasta 5

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.22
Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 17

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau