Nauja „Žinių radijo“ strategija augina reitingus

Publikuota: 2017-07-10
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.

Nuo š. m. pradžios „Žinių radijas“ atnaujino veiklos strategiją: daugiau dėmesio skiria radijo virsmui multimedialia platforma, o vienas iš 2017 m. tikslų – tapti radiju, vis dažniau transliuojančiu vaizdą. Pasirinkta strategija pasiteisino: „Žinių radijo“ per savaitę klausosi beveik 3 kartus daugiau klausytojų, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, taip pat per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Atnaujintos „Žinių radijo“ (ŽR) strategijos esmė – pasaulinių žiniasklaidos procesų stebėjimas ir susitelkimas į mūsų vartotojų patogumą ir gerąją patirtį. Šiam tikslui pasiekti ėmėme diegti ne tik infrastruktūros, bet ir vadybos inovacijas. Suprantame, kad į vartotoją orientuota strategija gali pasiteisinti tik įmonės vadovams orientuojantis į savo darbuotojų gerąją patirtį, todėl nuolat ieškome būdų, kaip originaliai pasakyti, kad didžiuojamės savo profesionalų komanda. Kompleksas veiksmų lėmė, kad, „Kantar TNS“ radijo auditorijos šiemet atliktų tyrimų duomenimis, ŽR yra klausomiausias informacinis radijas tarp išsilavinusių, didžiausias pajamas vienam šeimos nariui gaunančių 30–59 m. Lietuvos gyventojų, o savaitės auditorijos pasiekiamumo rodiklis beveik tris kartus didesnis nei 2016 m. rudenį. Taigi matome, kad pasirinkta veiklos strategija atitinka ir vartotojų, ir reklamos užsakovų lūkesčius. Brangūs prekių ženklai renkasi ŽR, nes čia randa kokybišką – sprendimų priėmėjų – auditoriją“, – teigia Laima Abromaitytė, ŽR generalinė direktorė ir vyriausioji redaktorė.

nuotrauka::1 nocrop

Radijas, kurio ir klausosi, ir žiūri

Kalbant apie ŽR, jau vertėtų vartoti klausytojo–žiūrovo sąvoką. Tradicinis radijas su girdimu balsu ir įsivaizduojamu vedėju – vakarykštė diena. Atsižvelgiant į kintančias žiniasklaidos vartojimo tendencijas, atnaujinama ŽR studija – atsiras galimybė integruoti papildomus vaizdo kanalus, transliuoti radijo–televizijos tiltus.

„Šiandien ŽR yra matomas net geresne transliavimo raiška nei dauguma TV kanalų šalyje. Tyrimo rezultatai patvirtina, kad daugėja žmonių, klausančių ŽR ne per tradicinį radijo imtuvą, o HD raiška internetu, per išmaniąją televiziją ar išmanųjį telefoną, socialiniuose tinkluose („Facebook“, „Youtube“ ir kt.). Jau šiandien gebame beveik visą turinį kurti multimedialų, kad vartotojo norai lemtų, kaip bus vartojamas naujienų ar kitoks turinys. Be to, netrukus ŽR atnaujins aplikaciją, kurioje klausytojai–žiūrovai taip pat galės pasirinkti, garso ar vaizdo formatu stebėti jiems rūpimas laidas“, – sako p. Abromaitytė.

Pasak jos, ŽR – vienintelė radijo stotis Lietuvoje su studija, kuri techniniu ir estetiniu lygiu nenusileidžiančia TV studijoms.

Žinojimas ir pozityvumo paieška

„Ir žurnalistų, ir kviečiamų partnerių kuriamomis laidomis siekiame atspindėti ir aktualijas, ir kitus klausimus, kuriais gyvena potencialus mūsų radijo klausytojas–žiūrovas. Kuriame jiems pridėtinę vertę, tikėdami, kad žinojimas keičia: plečia akiratį, didina žinojimą, ugdo kritinį mąstymą, suteikia informacijos sprendimams priimti. Šio kuriamo turinio bendras vardiklis – pozityvumo paieška. Tikime, kad radijo laidose svarbu ne tik kalti kaltuosius prie sienos, bet kartu su klausytojais–žiūrovais ieškoti išeities iš susidariusios situacijos“, – aiškina p. Abromaitytė.

Anot jos, itin svarbi ŽR žurnalistų reputacija, todėl jie yra laisvi klausinėti, o nuolatinis valstybės vadovų, verslininkų ir aktyvių visuomenės veikėjų dalyvavimas laidose – ŽR žurnalistų darbo įvertinimas.

Radijo programos pokyčiai

ŽR per metus parengia daugiau kaip 6.000 laidų, kuriose kalbinama per 9.000 pašnekovų. Sudėliojus naujus prioritetus, visoms laidoms imta taikyti naujus kriterijus, kad laidos atitiktų tikslinės auditorijos poreikius. ŽR kuriamas turinys orientuotas į tris segmentus: politiką, verslą ir asmeninę lyderystę, o laidų vedėjų tikslas kiekvienoje laidoje – klausytojams–žiūrovams suteikti vertės tobulėti.

Orientuodamasis į klausytojų-žiūrovų poreikius, pirmoje dienos pusėje ŽR didesnį dėmesį skiria aktualijų, o antroje – pažintinėms ir gyvenimo būdo laidoms. Laidas radijuje kuria ne tik geriausi aktualijų žurnalistai, bet ir savo srities ekspertai. Tai analizuojamus klausimus padeda atspindėti netikėtais kampais, atrasti naujų nuomonių ir požiūrių.

Radijo pajamų augimas

Per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Pajamų augimui įtakos turėjo keletas veiksnių. Perdėliota įmonės valdymo struktūra, atlikti vidiniai darbo efektyvinimo procesai, suburta itin profesionali darbuotojų komanda padeda užsitikrinti didesnius pardavimus. Geresnius finansinius rezultatus lemia ir galimybė reklamos užsakovams pasiūlyti reklamos produktus ne tik garso, bet ir vaizdo formatu, taip pat galimybė reklamuotis ne tik ŽR, bet ir UAB „Žinių radijas“ valdomos muzikinės radijo stoties „Easy FM“ eteryje.

Beveik 3 kartus didesnis vidutinis savaitės klausytojų pasiekiamumas, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, užtikrina didėjantį mūsų nuolatinių ir naujų klientų užsakymų skaičių, todėl metų pabaigoje tikimės pasiekti iki 50 proc. pajamų augimą “, – prognozuoja p. Abromaitytė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Antrus metus iš eilės daugiausiai apdovanojimų susižėrė Naglis Bierancas

„Social Media Fest2019“ išrinkti įtakingiausi metų nuomonių formuotojai, tinklalaidės ir iniaciatyvos...

Rinkodara
11:13
ES valstybės nesutarė dėl  „Skype“ ir „WhatsApp“ reguliavimo

Europos Sąjungos pastangos sukurti lygiateisį žaidimo lauką tarp telekomo operatorių ir tokių skaitmeninės...

Kviečia teikti paraiškas konkursui „PR Lapės“

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto organizuojamiems Lietuvos metų geriausių komunikacinių projektų...

Rinkodara
07:21
„Kaunas 2022“ išsirinko vieną iš pagrindinių rėmėjų 1

Vienu pagrindinių „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ rėmėju tapo „Švyturys-Utenos alus“.

Rinkodara
2019.11.22
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau