Nauja „Žinių radijo“ strategija augina reitingus

Reklama publikuota: 2017-07-10
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.
svg svg
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.

Nuo š. m. pradžios „Žinių radijas“ atnaujino veiklos strategiją: daugiau dėmesio skiria radijo virsmui multimedialia platforma, o vienas iš 2017 m. tikslų – tapti radiju, vis dažniau transliuojančiu vaizdą. Pasirinkta strategija pasiteisino: „Žinių radijo“ per savaitę klausosi beveik 3 kartus daugiau klausytojų, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, taip pat per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Atnaujintos „Žinių radijo“ (ŽR) strategijos esmė – pasaulinių žiniasklaidos procesų stebėjimas ir susitelkimas į mūsų vartotojų patogumą ir gerąją patirtį. Šiam tikslui pasiekti ėmėme diegti ne tik infrastruktūros, bet ir vadybos inovacijas. Suprantame, kad į vartotoją orientuota strategija gali pasiteisinti tik įmonės vadovams orientuojantis į savo darbuotojų gerąją patirtį, todėl nuolat ieškome būdų, kaip originaliai pasakyti, kad didžiuojamės savo profesionalų komanda. Kompleksas veiksmų lėmė, kad, „Kantar TNS“ radijo auditorijos šiemet atliktų tyrimų duomenimis, ŽR yra klausomiausias informacinis radijas tarp išsilavinusių, didžiausias pajamas vienam šeimos nariui gaunančių 30–59 m. Lietuvos gyventojų, o savaitės auditorijos pasiekiamumo rodiklis beveik tris kartus didesnis nei 2016 m. rudenį. Taigi matome, kad pasirinkta veiklos strategija atitinka ir vartotojų, ir reklamos užsakovų lūkesčius. Brangūs prekių ženklai renkasi ŽR, nes čia randa kokybišką – sprendimų priėmėjų – auditoriją“, – teigia Laima Abromaitytė, ŽR generalinė direktorė ir vyriausioji redaktorė.

nuotrauka::1 nocrop

Radijas, kurio ir klausosi, ir žiūri

Kalbant apie ŽR, jau vertėtų vartoti klausytojo–žiūrovo sąvoką. Tradicinis radijas su girdimu balsu ir įsivaizduojamu vedėju – vakarykštė diena. Atsižvelgiant į kintančias žiniasklaidos vartojimo tendencijas, atnaujinama ŽR studija – atsiras galimybė integruoti papildomus vaizdo kanalus, transliuoti radijo–televizijos tiltus.

„Šiandien ŽR yra matomas net geresne transliavimo raiška nei dauguma TV kanalų šalyje. Tyrimo rezultatai patvirtina, kad daugėja žmonių, klausančių ŽR ne per tradicinį radijo imtuvą, o HD raiška internetu, per išmaniąją televiziją ar išmanųjį telefoną, socialiniuose tinkluose („Facebook“, „Youtube“ ir kt.). Jau šiandien gebame beveik visą turinį kurti multimedialų, kad vartotojo norai lemtų, kaip bus vartojamas naujienų ar kitoks turinys. Be to, netrukus ŽR atnaujins aplikaciją, kurioje klausytojai–žiūrovai taip pat galės pasirinkti, garso ar vaizdo formatu stebėti jiems rūpimas laidas“, – sako p. Abromaitytė.

Pasak jos, ŽR – vienintelė radijo stotis Lietuvoje su studija, kuri techniniu ir estetiniu lygiu nenusileidžiančia TV studijoms.

Žinojimas ir pozityvumo paieška

„Ir žurnalistų, ir kviečiamų partnerių kuriamomis laidomis siekiame atspindėti ir aktualijas, ir kitus klausimus, kuriais gyvena potencialus mūsų radijo klausytojas–žiūrovas. Kuriame jiems pridėtinę vertę, tikėdami, kad žinojimas keičia: plečia akiratį, didina žinojimą, ugdo kritinį mąstymą, suteikia informacijos sprendimams priimti. Šio kuriamo turinio bendras vardiklis – pozityvumo paieška. Tikime, kad radijo laidose svarbu ne tik kalti kaltuosius prie sienos, bet kartu su klausytojais–žiūrovais ieškoti išeities iš susidariusios situacijos“, – aiškina p. Abromaitytė.

Anot jos, itin svarbi ŽR žurnalistų reputacija, todėl jie yra laisvi klausinėti, o nuolatinis valstybės vadovų, verslininkų ir aktyvių visuomenės veikėjų dalyvavimas laidose – ŽR žurnalistų darbo įvertinimas.

Radijo programos pokyčiai

ŽR per metus parengia daugiau kaip 6.000 laidų, kuriose kalbinama per 9.000 pašnekovų. Sudėliojus naujus prioritetus, visoms laidoms imta taikyti naujus kriterijus, kad laidos atitiktų tikslinės auditorijos poreikius. ŽR kuriamas turinys orientuotas į tris segmentus: politiką, verslą ir asmeninę lyderystę, o laidų vedėjų tikslas kiekvienoje laidoje – klausytojams–žiūrovams suteikti vertės tobulėti.

Orientuodamasis į klausytojų-žiūrovų poreikius, pirmoje dienos pusėje ŽR didesnį dėmesį skiria aktualijų, o antroje – pažintinėms ir gyvenimo būdo laidoms. Laidas radijuje kuria ne tik geriausi aktualijų žurnalistai, bet ir savo srities ekspertai. Tai analizuojamus klausimus padeda atspindėti netikėtais kampais, atrasti naujų nuomonių ir požiūrių.

Radijo pajamų augimas

Per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Pajamų augimui įtakos turėjo keletas veiksnių. Perdėliota įmonės valdymo struktūra, atlikti vidiniai darbo efektyvinimo procesai, suburta itin profesionali darbuotojų komanda padeda užsitikrinti didesnius pardavimus. Geresnius finansinius rezultatus lemia ir galimybė reklamos užsakovams pasiūlyti reklamos produktus ne tik garso, bet ir vaizdo formatu, taip pat galimybė reklamuotis ne tik ŽR, bet ir UAB „Žinių radijas“ valdomos muzikinės radijo stoties „Easy FM“ eteryje.

Beveik 3 kartus didesnis vidutinis savaitės klausytojų pasiekiamumas, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, užtikrina didėjantį mūsų nuolatinių ir naujų klientų užsakymų skaičių, todėl metų pabaigoje tikimės pasiekti iki 50 proc. pajamų augimą “, – prognozuoja p. Abromaitytė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„L‘Oreal“ vadovas: vartojimo pokyčiai bus ilgalaikiai, nes pandemija jų nesukūrė, tik paspartino    Premium

Praėję metai pasaulinei kosmetikos lyderei „L‘Oreal“ leido sustiprinti savo pozicijas sveikesnių produktų...

Prekyba
16:12
Prekybos tinklas „Iki“ perka „LastMile“ 1

UAB „Palink“, valdančios prekybos tinklą „Iki“ ir UAB „Greituolis“, vystančio mažmeninės prekybos interneto...

Prekyba
11:20
Darius Mockus: per penkerius metus Lietuvoje investuosime 500 mln. Eur  Premium 58

Viena didžiausių verslo grupių, valdanti per 80 įmonių statybų, prekybos, gamybos ir kitose srityse, iš esmės...

Prekyba
2021.07.01
„VRS WPI Vilnius“ įkūrė naują prekių ženklų identiteto agentūrą

„VRS WPI Vilnius“, jungianti kelias rinkodaros, konsultacijų ir komunikacijos paslaugų bendroves, įsteigė...

Rinkodara
2021.06.30
Reputacijos laurai: IKEA ir „Lidl“ karūnas išlaikė Premium

Geriausios reputacijos titulą antrus metus iš eilės Lietuvoje pelnė IKEA. Nuomonės lyderiai daugiausia balsų...

Rinkodara
2021.06.29
Danijos žiniasklaidos priemonės vienijasi deryboms su technologijų milžinėmis

Didžiosios Danijos žiniasklaidos priemonės pirmadienį pranešė vienijančios jėgas siekdamos derėtis dėl...

Inovacijos
2021.06.29
„Kesko“: suvaržymai HORECA kanale atvėrė galimybių privačios etiketės gaminiams  Premium 2

Mažėjant suvaržymų restoranams ir kavinėms, jas iš naujo atranda klientai, per karantiną sugebėję išsiversti...

Prekyba
2021.06.29
Rezervacijų platformos, dovanų platintojai po karantino atgyja  Premium

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2021.06.28
Melagienos „Facebook“ kiršina grožio industriją Premium

Niekas nesiginčys, kad socialinių tinklų klestėjimo eroje visi gyvename socialiniuose burbuluose, kurie...

Rinkodara
2021.06.27
„Pigu.lt“ reikšmingai pagerino sostinės CUP lankytojų srauto statistiką  Premium

2021 m. pirmojo pusmečio rezultatai nustebino 14.000 kv. m prekybos centro Vilniuje CUP savininkus – birželį...

Prekyba
2021.06.27
T. Burgaila: kaip surasti tinkamą darbuotoją, Arba „San Diego“ istorija 1

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolio „Kilo Health“ vadovas, kalbėdamas apie įmonės sėkmę, pabrėžia,...

Rinkodara
2021.06.27
Daugiakanalė prekyba: kaip nenuvilti kliento ir užsitikrinti pelningumą  Premium

Prekybos sektoriaus įmonės, siekiančios dirbti pagal daugiakanalės prekybos modelį, gali tai darydamos itin...

Prekyba
2021.06.25
D. Talijūnas: reikėjo miegoti, kad nepasinaudotume pandemijos sukurtu šansu Premium

„All Digital Group“, vienijanti penkias skaitmenines ir rinkodaros paslaugas teikiančias įmones, 2020 m.

Rinkodara
2021.06.25
Lietuvių kalbos sudėtingumas riboja virtualių asistentų plėtrą  Premium

Skaitmeninių pokalbių programėlių diegimas Lietuvoje, priešingai nei didžiosiose Vakarų šalyse, įsisiūbuoja...

Prekyba
2021.06.23
Darbdavio įvaizdis: šalia gero atlyginimo reikia ir lankstaus grafiko Premium 1

Darbuotojus labiausiai motyvuoja keliamas atlyginimas, taip pat piniginės premijos. Iš nefinansinių priemonių...

Rinkodara
2021.06.22
EK imasi naujo tyrimo – akiratyje „Google“ veiksmai interneto reklamoje

Europos Komisija (EK) antradienį pradėjo naują tyrimą, siekdama įvertinti, ar technologijų gigantė „Google“...

Rinkodara
2021.06.22
„Not Perfect“ tapo „Swedbank“ reklamos partneriais Baltijos šalyse

Kūrybinių agentūrų tinklas „Not Perfect Vilnius“, „Not Perfect Riga“ ir „Not Perfect Tallinn“ laimėjo...

Rinkodara
2021.06.22
„Linkonos“ sėkmė Kinijoje: pigiau apginti prekės ženklą nei žiūrėti, kaip jį naudoja kinai Premium

Kinija nėra ypatingai svetinga šalis kitų valstybių prekių ženklų savininkams. Ne viena Lietuvos bendrovė...

Rinkodara
2021.06.21
Vilniaus jubiliejui ruošiama kampanija – vėl nori nustebinti visko mačiusį pasaulį

Vilniui, ruošiantis 700 m. jubiliejui, pradedama rengti ilgalaikė komunikacijos koncepcija, apimsianti...

Rinkodara
2021.06.20
„Eneba“: galimybė parduoti nenaudojamas žaidimų konsoles – ne vien tvarumo mada Premium

Elektroninė žaidimų parduotuvė „Eneba“ vartotojams pasiūlė naują paslaugą – parduoti nenaudojamas konsoles ir...

Rinkodara
2021.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku