Nauja „Žinių radijo“ strategija augina reitingus

Publikuota: 2017-07-10
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.
Modernioje, techniškai ir estetiškai atnaujintoje „Žinių radijo“ studijoje – vedėjai Asta Lataitytė ir Darius Matas.

Nuo š. m. pradžios „Žinių radijas“ atnaujino veiklos strategiją: daugiau dėmesio skiria radijo virsmui multimedialia platforma, o vienas iš 2017 m. tikslų – tapti radiju, vis dažniau transliuojančiu vaizdą. Pasirinkta strategija pasiteisino: „Žinių radijo“ per savaitę klausosi beveik 3 kartus daugiau klausytojų, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, taip pat per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Atnaujintos „Žinių radijo“ (ŽR) strategijos esmė – pasaulinių žiniasklaidos procesų stebėjimas ir susitelkimas į mūsų vartotojų patogumą ir gerąją patirtį. Šiam tikslui pasiekti ėmėme diegti ne tik infrastruktūros, bet ir vadybos inovacijas. Suprantame, kad į vartotoją orientuota strategija gali pasiteisinti tik įmonės vadovams orientuojantis į savo darbuotojų gerąją patirtį, todėl nuolat ieškome būdų, kaip originaliai pasakyti, kad didžiuojamės savo profesionalų komanda. Kompleksas veiksmų lėmė, kad, „Kantar TNS“ radijo auditorijos šiemet atliktų tyrimų duomenimis, ŽR yra klausomiausias informacinis radijas tarp išsilavinusių, didžiausias pajamas vienam šeimos nariui gaunančių 30–59 m. Lietuvos gyventojų, o savaitės auditorijos pasiekiamumo rodiklis beveik tris kartus didesnis nei 2016 m. rudenį. Taigi matome, kad pasirinkta veiklos strategija atitinka ir vartotojų, ir reklamos užsakovų lūkesčius. Brangūs prekių ženklai renkasi ŽR, nes čia randa kokybišką – sprendimų priėmėjų – auditoriją“, – teigia Laima Abromaitytė, ŽR generalinė direktorė ir vyriausioji redaktorė.

nuotrauka::1 nocrop

Radijas, kurio ir klausosi, ir žiūri

Kalbant apie ŽR, jau vertėtų vartoti klausytojo–žiūrovo sąvoką. Tradicinis radijas su girdimu balsu ir įsivaizduojamu vedėju – vakarykštė diena. Atsižvelgiant į kintančias žiniasklaidos vartojimo tendencijas, atnaujinama ŽR studija – atsiras galimybė integruoti papildomus vaizdo kanalus, transliuoti radijo–televizijos tiltus.

„Šiandien ŽR yra matomas net geresne transliavimo raiška nei dauguma TV kanalų šalyje. Tyrimo rezultatai patvirtina, kad daugėja žmonių, klausančių ŽR ne per tradicinį radijo imtuvą, o HD raiška internetu, per išmaniąją televiziją ar išmanųjį telefoną, socialiniuose tinkluose („Facebook“, „Youtube“ ir kt.). Jau šiandien gebame beveik visą turinį kurti multimedialų, kad vartotojo norai lemtų, kaip bus vartojamas naujienų ar kitoks turinys. Be to, netrukus ŽR atnaujins aplikaciją, kurioje klausytojai–žiūrovai taip pat galės pasirinkti, garso ar vaizdo formatu stebėti jiems rūpimas laidas“, – sako p. Abromaitytė.

Pasak jos, ŽR – vienintelė radijo stotis Lietuvoje su studija, kuri techniniu ir estetiniu lygiu nenusileidžiančia TV studijoms.

Žinojimas ir pozityvumo paieška

„Ir žurnalistų, ir kviečiamų partnerių kuriamomis laidomis siekiame atspindėti ir aktualijas, ir kitus klausimus, kuriais gyvena potencialus mūsų radijo klausytojas–žiūrovas. Kuriame jiems pridėtinę vertę, tikėdami, kad žinojimas keičia: plečia akiratį, didina žinojimą, ugdo kritinį mąstymą, suteikia informacijos sprendimams priimti. Šio kuriamo turinio bendras vardiklis – pozityvumo paieška. Tikime, kad radijo laidose svarbu ne tik kalti kaltuosius prie sienos, bet kartu su klausytojais–žiūrovais ieškoti išeities iš susidariusios situacijos“, – aiškina p. Abromaitytė.

Anot jos, itin svarbi ŽR žurnalistų reputacija, todėl jie yra laisvi klausinėti, o nuolatinis valstybės vadovų, verslininkų ir aktyvių visuomenės veikėjų dalyvavimas laidose – ŽR žurnalistų darbo įvertinimas.

Radijo programos pokyčiai

ŽR per metus parengia daugiau kaip 6.000 laidų, kuriose kalbinama per 9.000 pašnekovų. Sudėliojus naujus prioritetus, visoms laidoms imta taikyti naujus kriterijus, kad laidos atitiktų tikslinės auditorijos poreikius. ŽR kuriamas turinys orientuotas į tris segmentus: politiką, verslą ir asmeninę lyderystę, o laidų vedėjų tikslas kiekvienoje laidoje – klausytojams–žiūrovams suteikti vertės tobulėti.

Orientuodamasis į klausytojų-žiūrovų poreikius, pirmoje dienos pusėje ŽR didesnį dėmesį skiria aktualijų, o antroje – pažintinėms ir gyvenimo būdo laidoms. Laidas radijuje kuria ne tik geriausi aktualijų žurnalistai, bet ir savo srities ekspertai. Tai analizuojamus klausimus padeda atspindėti netikėtais kampais, atrasti naujų nuomonių ir požiūrių.

Radijo pajamų augimas

Per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.

„Pajamų augimui įtakos turėjo keletas veiksnių. Perdėliota įmonės valdymo struktūra, atlikti vidiniai darbo efektyvinimo procesai, suburta itin profesionali darbuotojų komanda padeda užsitikrinti didesnius pardavimus. Geresnius finansinius rezultatus lemia ir galimybė reklamos užsakovams pasiūlyti reklamos produktus ne tik garso, bet ir vaizdo formatu, taip pat galimybė reklamuotis ne tik ŽR, bet ir UAB „Žinių radijas“ valdomos muzikinės radijo stoties „Easy FM“ eteryje.

Beveik 3 kartus didesnis vidutinis savaitės klausytojų pasiekiamumas, nei tą rodė „Kantar TNS“ tyrimai 2016 m. rudenį, užtikrina didėjantį mūsų nuolatinių ir naujų klientų užsakymų skaičių, todėl metų pabaigoje tikimės pasiekti iki 50 proc. pajamų augimą “, – prognozuoja p. Abromaitytė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rinkodaros sektoriaus metai: pokyčiai, žvaigždės ir skandalai

Rinkodaros ir komunikacijos sektoriui 2018 metai nebuvo lengvi: įsigaliojo alkoholio reklamos draudimas,...

Rinkodara
08:41
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
2019.01.01
Kaune – ginčas tarp savivaldybės ir stotelių stogines įrengusios bendrovės 5

Viešojo transporto stotelių stogines Kaune įrengusi bendrovė „Reklamos arka“ ir Kauno savivaldybė teisme...

Rinkodara
2018.12.30
Ryškiausios šių metų reklamos kampanijos

Bene ryškiausia šių metų reklama Lietuvoje – šalyje pasipiktinimo ir prieštaringų vertinimų, pasaulyje –...

Rinkodara
2018.12.29
Vyriausybės planuota 1,5 mln. Eur informacinė kampanija aplenkė interneto portalus 2

Vyriausybės kanceliarija metų pabaigoje atliko didžiausios vertės pirkimą – pusantro mėnesio trukmės...

Rinkodara
2018.12.28
Daugiau nei pusė lietuvių vaizdo reklamos darbų – užsienio užsakovams

Lietuvos reklamos prodiuserių asociacijos inicijuotas tyrimas atskleidžia, kad net 51% vaizdo reklamos...

Rinkodara
2018.12.27
Geri darbai kalba garsiai: nuo vienkartinės paramos iki verslo filosofijos 1

Vis daugiau ir daugiau verslų vietoj tradicinių kalėdinių dovanų verslo partneriams ir klientams renkasi...

Rinkodara
2018.12.24
Reklamos kryptis – ar išdrįs verslai kalbėti nepatogiomis temomis  3

Pastaruosius kelerius metus mažais žingsneliais augusi šalies reklamos rinka kitąmet į viršų turėtų šauti su...

Verslo klasė
2018.12.24
Kaip lietuviai pratinosi prie reklamos (II): prieš 100 metų

Kaina turi būti sąžiningai maža, o geriausiai reklamose meluoja specialūs literatai, manyta tarpukario...

Verslo klasė
2018.12.23
Šventėms vis daugiau prekių ženklų keičia rūbą

Ne vienas maisto ir gėrimų gamintojas kalėdiniam periodui pristato šventines pakuotes ar specialiai tam...

Rinkodara
2018.12.23
Verslas laukia W ir Q įteisinimo, politikai neskuba 4

Seimo nariai nelinkę paskubėti įteisinti lietuviškoms bendrovėms galimybės savo pavadinimuose naudoti ir...

Verslo aplinka
2018.12.22
Mažo biudžeto mažos dovanos – ir reklamai 1

Jau beveik Kalėdos, bet smulkieji dar turi laiko sugalvoti kūrybiškų dovanų klientams ir partneriams. Mažos...

Rinkodara
2018.12.22
„Maximos“ žiniasklaidos planavimo partneriai nesikeičia 1

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupė užbaigė žiniasklaidos planavimo agentūros atrankos konkursą – jį laimėjo...

Rinkodara
2018.12.20
Įsimintiniausios metų reklamos: tarp „Tele2“ ir „Lidl“

Iš dešimties per šiuos metus labiausiai įsiminusių reklamų šešios priklauso „Tele2“ prekės ženklui.

Rinkodara
2018.12.20
Nepamirštamas vartotojų patirtis kuriančioms reklamos kampanijoms – užtikrinta sėkmė Rėmėjo turinys

Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo...

Rinkodara
2018.12.20
Šiaurinė Kalėdų žvaigždė su „Luminor“

Tarp naujausių savaitės reklamų: šiaurinės žvaigždės paieškos su „Luminor“ (reklamos agentūra „Milk“).

Rinkodara
2018.12.18
Prekybininkų dovanos neturi kainuoti papildomai 1

Pirk vieną, o antrą gausi nemokamai, – tokių ir panašių pasiūlymų prekybininkai pirkėjams pateikia ne tik...

Rinkodara
2018.12.18
„Telia Lietuva“ paskyrė naują komunikacijos vadovę 5

AB „Telia Lietuva“ vėl keičia valdymo struktūrą ir atskiria pernai sujungtas rinkodaros ir komunikacijos...

Vadyba
2018.12.18
D. Žemaitytė vadovaus ir žurnalui, ir leidyklai 7

Prie žurnalo „Aš Ikona“ vairo – buvusi ilgametė žurnalo „Žmonės“ vyriausioji redaktorė Daina Žemaitytė.

Rinkodara
2018.12.18
Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą Premium

Per 10 šių metų mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą...

Rinkodara
2018.12.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau