Nauja „Žinių radijo“ strategija augina reitingus

Nuo š. m. pradžios Žinių radijas atnaujino veiklos strategiją: daugiau dėmesio skiria radijo virsmui multimedialia platforma, o vienas iš 2017 m. tikslų tapti radiju, vis dažniau transliuojančiu vaizdą. Pasirinkta strategija pasiteisino: Žinių radijo per savaitę klausosi beveik 3 kartus daugiau klausytojų, nei tą rodė Kantar TNS tyrimai 2016 m. rudenį, taip pat per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.
Atnaujintos Žinių radijo (ŽR) strategijos esmė pasaulinių žiniasklaidos procesų stebėjimas ir susitelkimas į mūsų vartotojų patogumą ir gerąją patirtį. Šiam tikslui pasiekti ėmėme diegti ne tik infrastruktūros, bet ir vadybos inovacijas. Suprantame, kad į vartotoją orientuota strategija gali pasiteisinti tik įmonės vadovams orientuojantis į savo darbuotojų gerąją patirtį, todėl nuolat ieškome būdų, kaip originaliai pasakyti, kad didžiuojamės savo profesionalų komanda. Kompleksas veiksmų lėmė, kad, Kantar TNS radijo auditorijos šiemet atliktų tyrimų duomenimis, ŽR yra klausomiausias informacinis radijas tarp išsilavinusių, didžiausias pajamas vienam šeimos nariui gaunančių 3059 m. Lietuvos gyventojų, o savaitės auditorijos pasiekiamumo rodiklis beveik tris kartus didesnis nei 2016 m. rudenį. Taigi matome, kad pasirinkta veiklos strategija atitinka ir vartotojų, ir reklamos užsakovų lūkesčius. Brangūs prekių ženklai renkasi ŽR, nes čia randa kokybišką sprendimų priėmėjų auditoriją, teigia Laima Abromaitytė, ŽR generalinė direktorė ir vyriausioji redaktorė.
nuotrauka::1 nocrop
Radijas, kurio ir klausosi, ir žiūri
Kalbant apie ŽR, jau vertėtų vartoti klausytojožiūrovo sąvoką. Tradicinis radijas su girdimu balsu ir įsivaizduojamu vedėju vakarykštė diena. Atsižvelgiant į kintančias žiniasklaidos vartojimo tendencijas, atnaujinama ŽR studija atsiras galimybė integruoti papildomus vaizdo kanalus, transliuoti radijotelevizijos tiltus.
Šiandien ŽR yra matomas net geresne transliavimo raiška nei dauguma TV kanalų šalyje. Tyrimo rezultatai patvirtina, kad daugėja žmonių, klausančių ŽR ne per tradicinį radijo imtuvą, o HD raiška internetu, per išmaniąją televiziją ar išmanųjį telefoną, socialiniuose tinkluose (Facebook, Youtube ir kt.). Jau šiandien gebame beveik visą turinį kurti multimedialų, kad vartotojo norai lemtų, kaip bus vartojamas naujienų ar kitoks turinys. Be to, netrukus ŽR atnaujins aplikaciją, kurioje klausytojaižiūrovai taip pat galės pasirinkti, garso ar vaizdo formatu stebėti jiems rūpimas laidas, sako p. Abromaitytė.
Pasak jos, ŽR vienintelė radijo stotis Lietuvoje su studija, kuri techniniu ir estetiniu lygiu nenusileidžiančia TV studijoms.
Žinojimas ir pozityvumo paieška
Ir žurnalistų, ir kviečiamų partnerių kuriamomis laidomis siekiame atspindėti ir aktualijas, ir kitus klausimus, kuriais gyvena potencialus mūsų radijo klausytojasžiūrovas. Kuriame jiems pridėtinę vertę, tikėdami, kad žinojimas keičia: plečia akiratį, didina žinojimą, ugdo kritinį mąstymą, suteikia informacijos sprendimams priimti. Šio kuriamo turinio bendras vardiklis pozityvumo paieška. Tikime, kad radijo laidose svarbu ne tik kalti kaltuosius prie sienos, bet kartu su klausytojaisžiūrovais ieškoti išeities iš susidariusios situacijos, aiškina p. Abromaitytė.
Anot jos, itin svarbi ŽR žurnalistų reputacija, todėl jie yra laisvi klausinėti, o nuolatinis valstybės vadovų, verslininkų ir aktyvių visuomenės veikėjų dalyvavimas laidose ŽR žurnalistų darbo įvertinimas.
Radijo programos pokyčiai
ŽR per metus parengia daugiau kaip 6.000 laidų, kuriose kalbinama per 9.000 pašnekovų. Sudėliojus naujus prioritetus, visoms laidoms imta taikyti naujus kriterijus, kad laidos atitiktų tikslinės auditorijos poreikius. ŽR kuriamas turinys orientuotas į tris segmentus: politiką, verslą ir asmeninę lyderystę, o laidų vedėjų tikslas kiekvienoje laidoje klausytojamsžiūrovams suteikti vertės tobulėti.
Orientuodamasis į klausytojų-žiūrovų poreikius, pirmoje dienos pusėje ŽR didesnį dėmesį skiria aktualijų, o antroje pažintinėms ir gyvenimo būdo laidoms. Laidas radijuje kuria ne tik geriausi aktualijų žurnalistai, bet ir savo srities ekspertai. Tai analizuojamus klausimus padeda atspindėti netikėtais kampais, atrasti naujų nuomonių ir požiūrių.
Radijo pajamų augimas
Per pirmą šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, radijo pajamos išaugo 18 proc.
Pajamų augimui įtakos turėjo keletas veiksnių. Perdėliota įmonės valdymo struktūra, atlikti vidiniai darbo efektyvinimo procesai, suburta itin profesionali darbuotojų komanda padeda užsitikrinti didesnius pardavimus. Geresnius finansinius rezultatus lemia ir galimybė reklamos užsakovams pasiūlyti reklamos produktus ne tik garso, bet ir vaizdo formatu, taip pat galimybė reklamuotis ne tik ŽR, bet ir UAB Žinių radijas valdomos muzikinės radijo stoties Easy FM eteryje.
Beveik 3 kartus didesnis vidutinis savaitės klausytojų pasiekiamumas, nei tą rodė Kantar TNS tyrimai 2016 m. rudenį, užtikrina didėjantį mūsų nuolatinių ir naujų klientų užsakymų skaičių, todėl metų pabaigoje tikimės pasiekti iki 50 proc. pajamų augimą , prognozuoja p. Abromaitytė.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti