„Airbnb“ prekės ženklo advokatai stipresni nei „Apple“

Publikuota: 2016-12-21
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Trumpalaikės būsto nuomos alternatyvą siūlanti dalijimosi platforma „Airbnb“ turi stipriausius prekės ženklus advokatus, rodo naujausias „YouGov BrandIndex“ tyrimas.

Šie reitingai sudaromi remiantis prekių ženklų esamų ir buvusių klientų atsiliepimų analize, ieškant, kurie iš jų turėjo didžiausią dalį ir įtaką rekomenduojant prekių ženklus savo šeimos nariams ar draugams.

Aukščiausią rodiklį – 73,9 balo surinko „Airbnb“. Pasak tyrėjų, šis rezultatas dar kartą parodo, kokį perversmą kelionių industrijoje šis prekių ženklas pasiekė nuo jo įsikūrimo.

Antroje vietoje – „Universal Studios Orlando“ (73,7 balo) ir „MoneySavingExpert.com“ (71,6).

Prekių ženklai, kurių verslas – kelionių pramonė, sudaro didelę dalį TOP dešimtuko.

Tarp prekių ženklų, turinčių aukštą rekomendavimo indeksą, ir „Singapore Airlines“, ir „Trailfinders.com“.

„Apple iPad“ rikiuojasi aštuntoje pozicijoje (67,1 balo).

„Draugų ar šeimos narių rekomendacijomis pasitikima labiausiai. Ypatingai tokie prekių ženklų ambasadoriai svarbūs kelionių sektoriui, nes čia žmonės išleidžia nemažai pinigų, tad ieško geriausios patirties sau ir artimiesiems“, – „Marketing Week“ teigia Sarah Murphy, „YouGov BrandIndex“ vadovė.

infogr.am::2e49b021-905e-4a68-af97-1735b04964ac

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau