„Airbnb“ prekės ženklo advokatai stipresni nei „Apple“

Trumpalaikės būsto nuomos alternatyvą siūlanti dalijimosi platforma Airbnb turi stipriausius prekės ženklus advokatus, rodo naujausias YouGov BrandIndex tyrimas.
Šie reitingai sudaromi remiantis prekių ženklų esamų ir buvusių klientų atsiliepimų analize, ieškant, kurie iš jų turėjo didžiausią dalį ir įtaką rekomenduojant prekių ženklus savo šeimos nariams ar draugams.
Aukščiausią rodiklį 73,9 balo surinko Airbnb. Pasak tyrėjų, šis rezultatas dar kartą parodo, kokį perversmą kelionių industrijoje šis prekių ženklas pasiekė nuo jo įsikūrimo.
Antroje vietoje Universal Studios Orlando (73,7 balo) ir MoneySavingExpert.com (71,6).
Prekių ženklai, kurių verslas kelionių pramonė, sudaro didelę dalį TOP dešimtuko.
Tarp prekių ženklų, turinčių aukštą rekomendavimo indeksą, ir Singapore Airlines, ir Trailfinders.com.
Apple iPad rikiuojasi aštuntoje pozicijoje (67,1 balo).
Draugų ar šeimos narių rekomendacijomis pasitikima labiausiai. Ypatingai tokie prekių ženklų ambasadoriai svarbūs kelionių sektoriui, nes čia žmonės išleidžia nemažai pinigų, tad ieško geriausios patirties sau ir artimiesiems, Marketing Week teigia Sarah Murphy, YouGov BrandIndex vadovė.
infogr.am::2e49b021-905e-4a68-af97-1735b04964ac
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą