KAM pradeda tyrimą dėl dviejų sraigtasparnių remonto paslaugų sutarčių

Krašto apsaugos ministerijos Generalinė inspekcija pradeda tyrimą dėl galimai netinkamai sudarytų dviejų sraigtasparnių remonto paslaugų sutarčių.
Antradienį laikinai einantis krašto apsaugos ministro pareigas Juozas Olekas pavedė Generalinei inspekcijai atlikti tarnybinį patikrinimą dėl galimai netinkamai sudarytų dviejų sraigtasparnių Mi-8T kapitalinio remonto paslaugų pirkimo sutarčių. Kol vyksta patikrinimas, nuo pareigų yra laikinai nušalinamas sutartis pasirašęs Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų vadas pulkininkas Audronis Navickas.
Dvi sutartys dėl Lietuvos kariuomenės Karinėms oro pajėgoms priklausančių sraigtasparnių Mi-8T kapitalinio remonto atlikimo su konkursą laimėjusia Lietuvos įmone Helisota buvo pasirašytos šių metų spalio mėnesį. Sutartyse nurodyta, kad tiekėjas darbų vykdymui pasitelkia vieną Rusijos Federacijos įmonę. Paaiškėjus šioms aplinkybėms, sutartys su Helisota yra sustabdytos ir pradėtas tarnybinis patikrinimas dėl sutarčių sudarymo aplinkybių.
Sprendimą remontuoti sraigtasparnius Mi-8T šių metų vasarį priėmė Krašto apsaugos ministerijos Gynybos resursų taryba, tačiau su sąlyga, kad jų remontą atliks ne Rusijos Federacijos įmonės.
Lietuvos kariuomenės Karinės oro pajėgos sovietų gamybos sraigtasparnius Mi-8T naudoja paieškos ir gelbėjimo darbų vykdymui, karių transportavimui ir kitoms funkcijoms. 2014 m. įsigijus tris naujus vakarietiškus AS365 Dauphin sraigtasparnius, Karinės oro pajėgos jai pavestą paieškos ir gelbėjimo funkciją gali užtikrinti tik iš dalies. Todėl buvo siūloma pratęsti dviejų sraigtasparnių Mi-8T naudojimą, kol bus įsigyti vakarietiški sraigtasparniai. Naujų universalių sraigtasparnių įsigijimas planuojamas 2020 metais.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Verslo aplinka
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti