„Mokilizingas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-10-13
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Finansinių paslaugų UAB „Mokilizingas“ ryšių su visuomene partneriais pasirinko komunikacijos UAB „Ad verum“. Agentūra bus atsakinga už integruotą bendrovės komunikaciją, ryšius su žiniasklaida, padės valdyti krizių komunikaciją, taip pat kuruos bendrovės komunikaciją Latvijos rinkoje.

„Ieškojome patikimo partnerio, kuriam būtų svarbios ne tik mūsų ambicijos, bet ir vertybės, požiūris. Sprendimą bendradarbiauti taip pat lėmė šviežias bendrovės požiūris į finansinių paslaugų komunikaciją“, – išplatintame pranešime teigia Benas Pavlauskas, „Mokilizingo“ generalinis direktorius.

Pasak Ievos Naujalytės, „Ad verum“ vadovės, „Mokilizingas“ veikia itin dinamiškoje, konkurencingoje ir griežtai reguliuojamoje rinkoje.

„Kuo sudėtingesnė verslo aplinka – tuo įdomesnis klientas. Būtent tokie – iššūkius keliantys projektai – labiausiai prisideda prie agentūros ir jos žmonių augimo“, – kalba p. Naujalytė.

Per 17 veiklos metų Lietuvoje „Mokilizingo“ klientais yra buvę beveik 900.000 gyventojų, bendrovė teikia finansines paslaugas daugiau nei 2.300 partnerių visoje šalyje. Nuo 2015 m. įmonė lizingo ir vartojimo paskolų paslaugas pradėjo teikti ir Latvijoje. Kontrolinį įmonės akcijų paketą valdo Estijos bankas LHV.

Didžiausi „Ad verum“ klientai: „Nike“, „Bosch“, „Smart Taxi“, „Dell Technologies“, „Wizz Air“ ir kt.

Agentūra 2015 m. skaičiavo vieną didžiausių šuolių per metus rinkoje. „Ad verum“ pardavimai 2015 m., palyginti su 201 m., augo 60,1% iki 471.889 Eur, tiesioginės pajamos – 30,2% iki 300.890 Eur. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių sąraše pagal pardavimo pajamas ji rikiuojasi 9 pozicijoje.

Iki šiol „Mokilizingas“ dirbo su ryšių su visuomene agentūra „PR Service“.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13
„Huawei Technologies“ aktyviau dirbs su nuomonės formuotojais  8

Telekomunikacijų bendrovė „Huawei Technologies“ pradeda bendradarbiavimą su nuomonės formuotojų rinkodaros...

Rinkodara
2019.04.12
Reklamdavių žinutė „Facebook“: stabdome paskyras ir remsimės influenceriais Premium

Pasaulinis Jungtinės Karalystės (JK) rankų darbo kosmetikos prekės ženklas „Lush“ praneša išjungiantis...

Gazelė
2019.04.11
Po kritikos lavinos „Revolut“ atsisako dviprasmiško šūkio 8

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolis „Revolut“, reaguodamas į pastaruoju metu jį...

Rinkodara
2019.04.08
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: gražesnių skelbimų nepakanka 4

Susidaro įspūdis, kad patrauklaus darbdavio įvaizdis (angl. employer branding), paskutiniu metu yra...

Rinkodara
2019.04.07
„Radiocentro“ metiniai pardavimai ir pelnas šovė į viršų 7

UAB „Radiocentras“ pajamos per 2018 m. išaugo 67%, grynasis pelnas – septynis kartus, iki 269.474 Eur, rodo...

Rinkodara
2019.04.05
„Maximos“ ir „Lidl“ kova dėl kiekvieno kliento kaitina reklamos rinką Premium 5

2018 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 4,3% augimą ir siekė 116 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2019.04.03
Kaip veiks neleistino turinio blokavimas internete

Nuo šiandien, balandžio 1-osios įsigalioja nauja Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo redakcija,...

Rinkodara
2019.04.01
„Maximos“ atstovas spaudai tampa „Bankera“ komunikacijos vadovu 11

Prekybos tinklas „Maxima“ šiandien paskelbė ryšių su visuomene atstovo atranką, nes ligšiolinis prekybininkės...

Rinkodara
2019.04.01
Krizė įmonėje: požymiai ir didžiausi priešai

Atsidūrus sudėtingoje situacijoje, verslui svarbu pirmiausia įvertinti, ar tai jau yra krizinė situacija ar...

Rinkodara
2019.04.01
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojai 3

Naujoje mažmeninės prekybos drabužiais bendrovės „Apranga“ reklaminėje kampanijoje – visi modeliai yra...

Rinkodara
2019.03.31
„Bolt“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 3

Tarptautinė pavežėjimo paslaugų platforma „Taxify“ kovo mėnesį paskelbė keičianti pavadinimą į „Bolt“, labiau...

Rinkodara
2019.03.29
Nepatenkinta tarpiniais rezultatais „Lidl“ skelbia naują konkursą 7

„Lidl Lietuva“ skelbia naują viešųjų ryšių paslaugų ir geriausio darbdavio komunikacijos partnerių konkursą.

Rinkodara
2019.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau