„Mokilizingas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansinių paslaugų UAB Mokilizingas ryšių su visuomene partneriais pasirinko komunikacijos UAB Ad verum. Agentūra bus atsakinga už integruotą bendrovės komunikaciją, ryšius su žiniasklaida, padės valdyti krizių komunikaciją, taip pat kuruos bendrovės komunikaciją Latvijos rinkoje.
Ieškojome patikimo partnerio, kuriam būtų svarbios ne tik mūsų ambicijos, bet ir vertybės, požiūris. Sprendimą bendradarbiauti taip pat lėmė šviežias bendrovės požiūris į finansinių paslaugų komunikaciją, išplatintame pranešime teigia Benas Pavlauskas, Mokilizingo generalinis direktorius.
Pasak Ievos Naujalytės, Ad verum vadovės, Mokilizingas veikia itin dinamiškoje, konkurencingoje ir griežtai reguliuojamoje rinkoje.
Kuo sudėtingesnė verslo aplinka tuo įdomesnis klientas. Būtent tokie iššūkius keliantys projektai labiausiai prisideda prie agentūros ir jos žmonių augimo, kalba p. Naujalytė.
Per 17 veiklos metų Lietuvoje Mokilizingo klientais yra buvę beveik 900.000 gyventojų, bendrovė teikia finansines paslaugas daugiau nei 2.300 partnerių visoje šalyje. Nuo 2015 m. įmonė lizingo ir vartojimo paskolų paslaugas pradėjo teikti ir Latvijoje. Kontrolinį įmonės akcijų paketą valdo Estijos bankas LHV.
Didžiausi Ad verum klientai: Nike, Bosch, Smart Taxi, Dell Technologies, Wizz Air ir kt.
Agentūra 2015 m. skaičiavo vieną didžiausių šuolių per metus rinkoje. Ad verum pardavimai 2015 m., palyginti su 201 m., augo 60,1% iki 471.889 Eur, tiesioginės pajamos 30,2% iki 300.890 Eur. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių sąraše pagal pardavimo pajamas ji rikiuojasi 9 pozicijoje.
Iki šiol Mokilizingas dirbo su ryšių su visuomene agentūra PR Service.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti