„Mokilizingas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2016-10-13
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Finansinių paslaugų UAB „Mokilizingas“ ryšių su visuomene partneriais pasirinko komunikacijos UAB „Ad verum“. Agentūra bus atsakinga už integruotą bendrovės komunikaciją, ryšius su žiniasklaida, padės valdyti krizių komunikaciją, taip pat kuruos bendrovės komunikaciją Latvijos rinkoje.

„Ieškojome patikimo partnerio, kuriam būtų svarbios ne tik mūsų ambicijos, bet ir vertybės, požiūris. Sprendimą bendradarbiauti taip pat lėmė šviežias bendrovės požiūris į finansinių paslaugų komunikaciją“, – išplatintame pranešime teigia Benas Pavlauskas, „Mokilizingo“ generalinis direktorius.

Pasak Ievos Naujalytės, „Ad verum“ vadovės, „Mokilizingas“ veikia itin dinamiškoje, konkurencingoje ir griežtai reguliuojamoje rinkoje.

„Kuo sudėtingesnė verslo aplinka – tuo įdomesnis klientas. Būtent tokie – iššūkius keliantys projektai – labiausiai prisideda prie agentūros ir jos žmonių augimo“, – kalba p. Naujalytė.

Per 17 veiklos metų Lietuvoje „Mokilizingo“ klientais yra buvę beveik 900.000 gyventojų, bendrovė teikia finansines paslaugas daugiau nei 2.300 partnerių visoje šalyje. Nuo 2015 m. įmonė lizingo ir vartojimo paskolų paslaugas pradėjo teikti ir Latvijoje. Kontrolinį įmonės akcijų paketą valdo Estijos bankas LHV.

Didžiausi „Ad verum“ klientai: „Nike“, „Bosch“, „Smart Taxi“, „Dell Technologies“, „Wizz Air“ ir kt.

Agentūra 2015 m. skaičiavo vieną didžiausių šuolių per metus rinkoje. „Ad verum“ pardavimai 2015 m., palyginti su 201 m., augo 60,1% iki 471.889 Eur, tiesioginės pajamos – 30,2% iki 300.890 Eur. Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių sąraše pagal pardavimo pajamas ji rikiuojasi 9 pozicijoje.

Iki šiol „Mokilizingas“ dirbo su ryšių su visuomene agentūra „PR Service“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
05:45
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28
„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant...

Rinkodara
2018.11.25
IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje 6

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas...

Rinkodara
2018.11.24
Nuo „Facebook“ iki liūdesio ar net depresijos – vienas žingsnis Premium 3

Mokslininkai teigia, kad žmonėms, kurie socialiniuose tinkluose praleidžia pernelyg daug laiko, tai gali...

Rinkodara
2018.11.21
„Ergo“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse palieka bendrovę 8

Po beveik 10-ties karjeros metų „Ergo“ bendrovėje Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse Lina...

Rinkodara
2018.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau