Atsinaujino: spalvingas „Uber“ įvaizdis ir logotipas

Publikuota: 2016-02-04
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Pasaulyje vis sparčiau besiplečianti vežimo paslaugų bendrovė „Uber“ atsinaujina – simboliškai keičia logotipą ir žada per šiuos metus savo veiklą žyminčius ženklus spalvine gama adaptuoti kiekvienai valstybei.

Travis Kalanickas, „Uber“ įkūrėjas ir vadovas, pristatydamas pokyčius veda žaismingą paralelę: „Tikriausiai kažkada, pamačius kieno nors šukuoseną, teko pagalvoti „oi, atrodai lyg užstrigęs kažkur 90-aisiais“. Jaučiuosi beveik taip pat, kai matau dabartinį „Uber“ stilių. Prieš ketverius metus seną magnetą primenantį raudoną logotipą keisdami šiandieniniu, visiems jau pažįstamu juodu, ne tik buvome jauni, bet ir šiek tiek skubėjome. Tuo metu buvome ir visiškai kitokia bendrovė – startavome kaip automobilių paslauga šimtui draugų San Franciske – kitaip sakant, kiekvieno privatus vairuotojas“.

Šiandien „Uber“, pasak Kalanicko, 400 miestų 68 šalyse veikiantis transporto paslaugų tinklas. „Gabename ne tik žmones, maistą ar siuntas, – viską vos vieno mygtuko spustelėju. Nuo „uberX“ ir „uberPOOL“ paslaugų, nuo prabangos automobilių iki visiems prieinamų, kasdienių transporto paslaugų milijonams žmonių. Kita vertus, dabar pristatomi pokyčiai neįvyko per vieną naktį – beveik prieš dvejus metus ėmėmės užduoties atnaujinti „Uber“ išvaizdą, kad ji tiksliau atspindėtų mūsų viziją ir tikslą“, – išplatintame laiške teigia p. Kalanickas.

Pasak jo, naujasis „Uber“ logotipas nuo šiol atrodys solidžiau ir tvirčiau.

„Kai kuriems atrodys, kad jis nebe toks žaismingas – patrumpinome „90-uosius primenančias užsiraičiusias sruogas“, – šmaikštaudamas teigia p. Kalanickas. Atnaujinamas yra ir „Uber“ mobiliosios aplikacijos ženkliukas.

Kartu p. Kalanickas priduria, jog tai tik pradžia, o senasis „Uber“ įvaizdis buvo juodai baltas, šiek tiek tolimas ir šaltokas.

„Toks dizainas neatskleidžia „Uber“ esmė – esame transporto tinklas, glaudžiai įpintas į bendrą miestų sistemą. Tad tai tik pradžia. Kiekvienas miestas turi savo charakterį ir norime, jog kiekvienas jų, kiekviena valstybė turėtų specialiai jai pritaikytą dizainą. Per ateinančius metus „Uber“ paletę papildysime šimtais naujų atspalvių ir gausybe skirtingų raštų“, – žada „Uber“ įkūrėjas.

Lietuvoje „Uber“ apie savo veiklos pradžia pranešė praėjusių metų gale.

FOTOGALERIJA „Uber“ logotipo kaita. (5 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
09:44
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 3

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
05:45
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 2

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 8

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus 1

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 8

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14
Latvijoje stato išparduotuvių centrą, kuriame lauks pirkėjų iš Lietuvos 15

Latvijoje šalia Rygos baigiamas pirmasis išparduotuvių miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ statybų etapas.

Prekyba
2019.08.13
„Uber“ ketina atvežti maisto produktų

Pavežėjimo platforma „Uber“ svarsto galimybę į savo „Uber Eats“ paslaugų krepšelį įtraukti prekių pristatymą...

Prekyba
2019.08.12
„Netto International“ atskleidžia kaip keičiasi žemų kainų prekybos tinklai

Žemų kainų tinklas „Netto International“ galbūt neturi tokių ambicijų kaip Vokietijos prekybininkai „Aldi“ ar...

Prekyba
2019.08.12
Prekybos tinklų lentynų prižiūrėtojai: gamintojams esame ir akys, ir ausys Premium

Didieji prekybos tinklai dažniausiai yra linkę patys prižiūrėti parduotuvių lentynas, nors auga ir...

Rinkodara
2019.08.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau