„Amazon“ Japonijoje atidaro barą

Publikuota: 2017-10-05
Carsolo Jasso („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Carsolo Jasso („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

JAV elektroninės prekybos gigantė „Amazon“ Japonijos sostinėje Tokijuje dešimčiai dienų atidarys barą. Taip tikimasi kilstelėti alkoholinių gėrimų pardavimus, kuriais įmonė Japonijoje prekiauja internetu.

78 vietų baras duris atvers Tokijo Ginzos rajone, išsiskiriančiame prabangių parduotuvių gausa. Vietoje įprasto meniu klientai galės pasinaudoti elektronine užsakymų sistema, kuri padės svečiams išsirinkti gėrimus. Taurė viskio, alaus ar kitokio gėrimo čia kainuos nuo 500 iki 1.500 Japonijos jenų (4.43 – 13.30 USD). Čia taip pat bus galima užkąsti. Baras veiklą pradės spalio 20 dieną.

„Bare bus galima paragauti gėrimų iš visų pasaulio, o taip pat išmėginti produktus, kurių dar nėra parduotuvių lentynose“, - informuoja bendrovė.

„Amazon“ jau valdo fizinius knygynus, neseniai įsigijo fizinių maisto prekių parduotuvių tinklą valdančią bendrovę „Whole Foods Market“. Tačiau tai pirmas kartas, kai elektroninės prekybos gigantė nusprendė investuoti į barą, rašo „Bloomberg“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau