„Amazon“ Japonijoje atidaro barą

JAV elektroninės prekybos gigantė Amazon Japonijos sostinėje Tokijuje dešimčiai dienų atidarys barą. Taip tikimasi kilstelėti alkoholinių gėrimų pardavimus, kuriais įmonė Japonijoje prekiauja internetu.
78 vietų baras duris atvers Tokijo Ginzos rajone, išsiskiriančiame prabangių parduotuvių gausa. Vietoje įprasto meniu klientai galės pasinaudoti elektronine užsakymų sistema, kuri padės svečiams išsirinkti gėrimus. Taurė viskio, alaus ar kitokio gėrimo čia kainuos nuo 500 iki 1.500 Japonijos jenų (4.43 13.30 USD). Čia taip pat bus galima užkąsti. Baras veiklą pradės spalio 20 dieną.
Bare bus galima paragauti gėrimų iš visų pasaulio, o taip pat išmėginti produktus, kurių dar nėra parduotuvių lentynose, - informuoja bendrovė.
Amazon jau valdo fizinius knygynus, neseniai įsigijo fizinių maisto prekių parduotuvių tinklą valdančią bendrovę Whole Foods Market. Tačiau tai pirmas kartas, kai elektroninės prekybos gigantė nusprendė investuoti į barą, rašo Bloomberg.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą