Kraustynės gali išvaikyti klientus

Publikuota: 2017-09-30
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kiekvienas smulkusis verslininkas žino, kaip sunku patraukti klientų dėmesį. Dar sunkiau užsitarnauti jų lojalumą. O kad jį išlaikytum, reikia nuolat pasiūlyti naujovių, nepriekaištingai aptarnauti, nepridaryti broko.

Tereikia vieno kluptelėjimo, ir klientų dalis atsisijos, nueis pas kitus, nebesugrįš. O kartais net klaidos neprireikia – jei krautuvė ar kavinė išsikelia į kitą vietą, net lojaliausias klientas nebūtinai bėgs paskui. Vis dėlto dalis ištikimiausių pirkėjų atstumo neišsigąsta, bet tik tuomet, jei verslininkai sugeba juos tinkamai informuoti ir suvilioti.

Kai kuriems verslininkams tai pavyko. Ir jie mielai dalijasi receptu, kaip tą padarė.

Emanuelis Ryklys, sostinės kavos manufaktūros „Crooked nose & coffee stories“ įkūrėjas, sako, jog sprendimą persikelti į kitas patalpas priėmė todėl, kad norėjo, jog veikla būtų labiau matoma, o ir klientai lengviau surastų manufaktūrą.

Anksčiau p. Ryklys vienoje Naujamiesčio gatvelėje: čia skrudino kavą ir rengė kavos degustacijas. Iš gatvės į manufaktūrą atsitiktinių klientų neužklysdavo, nes patalpos buvo vidiniame kieme, o ir iškabos gatvėje nebuvo.

„Norėjome būti labiau matomi, išplėsti veiklą. Dabar ne tik skrudiname kavą, rengiame degustacijas, bet ir turime staliukų, kur norintys gali išgerti kavos. Vos persikėlėme į patalpas Šaltinių gatvėje, klientų skaičius padidėjo 40%“, – kalba p. Ryklys.

Apie būsimus pokyčius, kalba pašnekovas, klientus pradėta informuoti prieš mėnesį, vėliau kurį laiką prie senųjų patalpų kabojo žemėlapis, kuriame buvo nurodyta, kur rasti manufaktūrą.

„Prieš persikeliant kitur dalyvavau konferencijoje, tarp kurios dalyvių buvo nemažai klientų, taigi ir juos informavau apie pokyčius“, – pasakoja verslininkas.

Taigi norintiems, kad klientai ne tik sužinotų, kur verslas išsikėlė, bet ir aplankytų naujoje vietoje, reikia iš anksto juos informuoti. Kai kurie verslininkai teigia, kad pravartu feisbuko paskyroje pasakoti, kaip sekasi įrengti naujas patalpas, įdėti remonto nuotraukų, o jam artėjant į pabaigą – pakviesti į įkurtuves. Taip pat dar dirbant senoje vietoje verta dalinti skrajutes ar vizitines korteles su naujuoju adresu. Apie išsikėlimą būtina pabrėžti ir naujienlaiškyje, jei įmonė jį siunčia.

O tie, kas mano, kad užtenka ant durų pakabinti popieriaus lapą su užrašytu naujuoju adresu, dažniausiai buvusių klientų nesulaukia – naujus pirkėjus jie turi prisijaukinti iš naujo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Už kokį elgesį galima atleisti darbuotoją Premium

Dabartiniame Darbo kodekse (DK) – daugiau galimybių atleisti darbuotoją, tačiau išlieka daug niuansų ir...

Vadyba
08:58
Kodėl buvę darbuotojai tampa verslo pirkėjais

Darbdaviams svarbu motyvuoti darbuotoją ne tik dėl to, kad šis neišeitų pas konkurentą, bet ir kad nesiimtų...

Vadyba
2018.07.15
Kiek kainuoja darbuotojų nuklydimai internete 6

Internetas – nepakeičiama darbo priemonė daugeliui mūsų. Taip pat tai – vienas didžiausių darbuotojus...

Vadyba
2018.07.15
„Girteka Logistics“ vadovas E. Liachovičius: sakyti, kad esi didžiausias, būtų neatsakinga Premium 10

Edvardą Liachovičių šiemet Metų vadovu išrinko portalo vz.lt naršytojai. Naujienos apie jo vadovaujamą UAB...

Verslo klasė
2018.07.15
TOP10 pasaulyje paklausiausių profesijų grupių

Nors dirbtinio intelekto ir robotikos pritaikymas versle plečiasi, tačiau bendrovėms kuo toliau tuo vis...

Vadyba
2018.07.14
Jaunasis Metų CEO Artūras Salda: kaip sukurti „sanatoriją 2.0“ Premium 13

Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas Artūras Salda „Verslo žinių“ ir „Luminor“ banko...

Verslo klasė
2018.07.14
Pasenę kompiuteriai augina darbuotojų kaitą 2

Darbdaviai, kurie delsia atnaujinti darbuotojų techninę įrangą, rizikuoja nukentėti nuo didesnės personalo...

Vadyba
2018.07.14
„Linas Agro Group“ darbuotojus motyvuos akcijomis 3

„Linas Agro Group“ (LAG) pasirašė su grupės darbuotojais opcionų sutartis. Darbuotojams opcionai pelningi...

Rinkos
2018.07.13
5 darbuotojų perdegimo priežastys 6

Pagrindiniai darbuotojų emocinio išsekimo veiksniai yra labiau susiję ne su nepakeliamu darbo krūviu, bet su...

Vadyba
2018.07.13
Rūkymas darbe – kokios darbdavio galios Premium 9

Rūkantys darbuotojai – finansinis nuostolis darbdaviui. Lietuvos darbdaviai baiminasi kaltinimų...

Vadyba
2018.07.12
„Uber“ vidinės kultūros problemos: pasitraukė dar viena vadovė 1

JAV pavežėjimo gigantė „Uber“ net ir praėjus daugiau nei metams vis dar kraujuoja dėl nederamo elgesio su...

Technologijos
2018.07.11
Įmonė persikrausto: kokių klaidų reikėtų vengti Premium

Kai verslas perkeliamas į kitas patalpas, iškyla ne tik pavojus prarasti dalį klientų, nes šie dažnai nėra...

Vadyba
2018.07.11
„Maxima LT“ finansų vadovas jungiasi prie „Emperia Holding“ 2

Ligšiolinis „Maxima LT“ finansų vadovas Kęstutis Gailius pereina į „Maxima grupės“ įmonę „Emperia Holding...

Vadyba
2018.07.10
Atsigręžti į vyresnius darbuotojus: drąsa ar išmintis? 40

Straipsnį paakino parašyti naujausia Lietuvos darbo biržos statistika bei vienas prisiminimas. Kokiais 2009...

Vadyba
2018.07.10
Talentų trūkumas – didžiausias per 12 metų Premium 21

Darbuotojų trūkumo problema kamuoja ne tik Lietuvą. Beveik pusė pasaulio darbdavių susiduria su šia bėda.

Vadyba
2018.07.10
„Facebook“ įkūrėjas pagal turtą aplenkė Buffettą 10

Socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas ir jį kontroliuojančios bendrovės vadovas Markas Zuckerbergas tapo...

Technologijos
2018.07.09
„Lotos Baltica“: kad augtume dar stipriau, įkūrėme įmonę Norvegijoje Premium 15

Daugelis transporto įmonių karštligiškai ieško vairuotojų, bet ne visada sėkmingai. Šalčininkų „Lotos...

Transportas
2018.07.09
Kada vadovui verta nutildyti savo vidinį kritiką Premium

Įmonei parankiau, kai vadovas ne nurodo, ką reikia daryti, o kartu su komanda ieško sprendimų, kurie būtų...

Vadyba
2018.07.09
Nereikia pasaulinio lygio įmonės, reikia pasaulinio lygio paslaugų 1

Finansinės technologijos ir inovacijos padeda bankams kurti vis daugiau kokybiškų naujų paslaugų, tačiau...

Vadyba
2018.07.07
Tyrimas: gera darbuotojų patirtis siejasi su didesniu pelnu

Bendrovių, kurių darbuotojų patirtis įvertinta tarp 25% geriausių, turto grąža buvo 3 kartus didesnė nei tų...

Vadyba
2018.07.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau