Kraustynės gali išvaikyti klientus

Publikuota: 2017-09-30
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kiekvienas smulkusis verslininkas žino, kaip sunku patraukti klientų dėmesį. Dar sunkiau užsitarnauti jų lojalumą. O kad jį išlaikytum, reikia nuolat pasiūlyti naujovių, nepriekaištingai aptarnauti, nepridaryti broko.

Tereikia vieno kluptelėjimo, ir klientų dalis atsisijos, nueis pas kitus, nebesugrįš. O kartais net klaidos neprireikia – jei krautuvė ar kavinė išsikelia į kitą vietą, net lojaliausias klientas nebūtinai bėgs paskui. Vis dėlto dalis ištikimiausių pirkėjų atstumo neišsigąsta, bet tik tuomet, jei verslininkai sugeba juos tinkamai informuoti ir suvilioti.

Kai kuriems verslininkams tai pavyko. Ir jie mielai dalijasi receptu, kaip tą padarė.

Emanuelis Ryklys, sostinės kavos manufaktūros „Crooked nose & coffee stories“ įkūrėjas, sako, jog sprendimą persikelti į kitas patalpas priėmė todėl, kad norėjo, jog veikla būtų labiau matoma, o ir klientai lengviau surastų manufaktūrą.

Anksčiau p. Ryklys vienoje Naujamiesčio gatvelėje: čia skrudino kavą ir rengė kavos degustacijas. Iš gatvės į manufaktūrą atsitiktinių klientų neužklysdavo, nes patalpos buvo vidiniame kieme, o ir iškabos gatvėje nebuvo.

„Norėjome būti labiau matomi, išplėsti veiklą. Dabar ne tik skrudiname kavą, rengiame degustacijas, bet ir turime staliukų, kur norintys gali išgerti kavos. Vos persikėlėme į patalpas Šaltinių gatvėje, klientų skaičius padidėjo 40%“, – kalba p. Ryklys.

Apie būsimus pokyčius, kalba pašnekovas, klientus pradėta informuoti prieš mėnesį, vėliau kurį laiką prie senųjų patalpų kabojo žemėlapis, kuriame buvo nurodyta, kur rasti manufaktūrą.

„Prieš persikeliant kitur dalyvavau konferencijoje, tarp kurios dalyvių buvo nemažai klientų, taigi ir juos informavau apie pokyčius“, – pasakoja verslininkas.

Taigi norintiems, kad klientai ne tik sužinotų, kur verslas išsikėlė, bet ir aplankytų naujoje vietoje, reikia iš anksto juos informuoti. Kai kurie verslininkai teigia, kad pravartu feisbuko paskyroje pasakoti, kaip sekasi įrengti naujas patalpas, įdėti remonto nuotraukų, o jam artėjant į pabaigą – pakviesti į įkurtuves. Taip pat dar dirbant senoje vietoje verta dalinti skrajutes ar vizitines korteles su naujuoju adresu. Apie išsikėlimą būtina pabrėžti ir naujienlaiškyje, jei įmonė jį siunčia.

O tie, kas mano, kad užtenka ant durų pakabinti popieriaus lapą su užrašytu naujuoju adresu, dažniausiai buvusių klientų nesulaukia – naujus pirkėjus jie turi prisijaukinti iš naujo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau