Klientų aptarnavimas: kaip mažas inžinieriukas tapo svarbiu komandos nariu

Publikuota: 2017-09-12
Ignas Pranskevičius, AB „Energijos skirstymo operatorius“ Paslaugų tarnybos direktorius, sako, kad svarbiausia buvo pakeisti darbuotojų požiūrį į darbą.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ignas Pranskevičius, AB „Energijos skirstymo operatorius“ Paslaugų tarnybos direktorius, sako, kad svarbiausia buvo pakeisti darbuotojų požiūrį į darbą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kai darbuotojas vietoj kliento regi tik prietaisą, kurį reikia suremontuoti, tikėtis supratingo, žmogiško aptarnavimo būtų drąsoka. Pokyčiai juntami tik tuomet, kai darbuotojai supranta, kodėl apskritai reikia keistis.

„Po įmonių susijungimo (2016 m. susijungė AB „Lietuvos dujos“ ir AB „Lesto“ ir veiklą pradėjo AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) – VŽ) nuspręsta, kad esame į klientus orientuota paslaugų bendrovė. Mat anksčiau darbuotojai buvo geri savo sriči ...

svg

VŽ premium

Nuo 19.06 Eur / mėn.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau