Išmanus įrankis UAB „Konekesko Lietuva“ pasiteisino: klientų pasitenkinimas ir pajamos auga

Publikuota: 2017-08-09
„Konekesko Lietuva“ serviso vadovas K. Andrulionis atrado išmanų būdą didinti pajamas ir klientų pasitenkinimą.
„Konekesko Lietuva“ serviso vadovas K. Andrulionis atrado išmanų būdą didinti pajamas ir klientų pasitenkinimą.

Efektyviau dirbantys darbuotojai ir sklandžiau planuojamos veiklos statybine ir žemės ūkio technika prekiaujančiai bendrovei UAB „Konekesko Lietuva“ atsipirko su kaupu. Išaugusios pajamos ir klientų pasitenkinimas – tik keli išmaniojo įrankio verslui „Tasker“ privalumų.

„Gavome gerokai daugiau nei tikėjomės: išaugusias pajamas, sumažėjusias sąnaudas, o svarbiausia – didelį klientų pasitenkinimą“, – tvirtina Kęstutis Andrulionis, UAB „Konekesko Lietuva“ serviso vadovas.

Jis pripažįsta – tokių rezultatų padėjo pasiekti tvarkingai ir aiškiai sudėlioti darbo procesai, patogus informacijos bei darbuotojų veiklos valdymas.

„Prieš trejus metus supratome, kad mūsų darbe reikia daugiau tvarkos ir aiškumo. Norėjome matyti čia ir dabar, kokie darbai vyksta, kas ir kada juos daro, kiek laiko jie užtrunka. Ieškojome tokio sprendimo, kuris palengvintų mūsų rutiną ir viską sudėliotų į vietas. Kaip tik „Tele2“ tuo metu pasiūlė naujovę rinkoje – užduočių valdymo įrankį „Tasker“. Taigi, jis ir padėjo mums susistyguoti vidinius procesus. Dabar matome situaciją čia ir dabar, tad galime lengvai planuoti ir optimizuoti veiklos srautus“, – sako K. Andrulionis.

Sklandūs darbai – pagausėjusios pajamos

Bendrovė parduoda kombainus, traktorius, žemės ūkio įrangą, ekskavatorius, kranus, miško techniką bei teikia profesionalias technikos priežiūros ir remonto paslaugas. Šiame versle operatyvus darbas yra itin reikšmingas, kadangi sugedus klientų technikai, sustoja ir žemės ūkio ar statybos darbai. Kiekviena pradelsta minutė atneša nuostolius.

„Įsidiegus „Tasker“ įrankį – visi procesai susidėliojo lyg ant delno. Galime ne tik matyti mechanikų užimtumą, bet ir iš karto juos nukreipti pas laukiančius klientus. Taip efektyviai paskirstome darbuotojams užduotis ir taupome klientų laiką, – pastebi Kęstutis ir priduria, kad sutaupytas laikas virsta į finansinę grąžą – per pirmus tris naudojimo mėnesius sutaupėme apie 600 darbo valandų, o tai yra 20 tūkst. tiesioginių pajamų.“

Šios permainos atnešė ir visiškai netikėtos naudos. Jos prisidėjo prie UAB „Konekesko Lietuva“ bendrovės automobilių parko pokyčių. Atsiradus aiškiam darbų pasiskirstymui įmonė optimaliai išnaudoja transportą – už diagnostiką atsakingi žmonės važinėja mažesniais automobiliais, o mikroautobusus naudoja tik jų prireikus.

Išaugo klientų pasitenkinimas

Įsidiegus išmanųjį įrankį, anot serviso vadovo, visi įmonės darbai buvo 100 proc. suskaitmeninti, sumažėjo popierizmo ir biurokratijos.

„Atsisakius popierinių dokumentų ne tik sutaupėme pinigų, bet ir sumažinome dėl neaiškios rašysenos įsivėlusias klaidas bei nesusipratimus. Dabar nebereikia iššifruoti ar ieškoti kažkur dingusių dokumentų, viskas užfiksuota ir pasirašyta. Klientai taip pat patenkinti, nes darbuotojo planšetėje ar telefone jie iš karto aiškiai mato, už ką pasirašo“, – kalba K. Andrulionis.

Žinoma, gerokai išaugusį klientų pasitenkinimą lėmė ir daugiau faktorių. Kęstutis itin džiaugiasi, kad pranešus apie gedimą jo komanda sureaguoja bene iš karto, kadangi realiu laiku matoma, kuris darbuotojas gali greičiausiai padėti.

Įmonei ypatingai svarbus ir kitas „Tasker“ funkcionalumas – galimybė klientui prisijungti prie sistemos kompiuteryje arba mobiliajame telefone. Tokiu būdu jie gali stebėti, kada pas jį atvyko meistras, kada baigė darbus ar kiek laiko darbai truko. Taip pat iš karto mato ataskaitą, kas buvo padaryta.

Naudą įžvelgia ir darbuotojai

UAB „Konekesko Lietuva“ serviso vadovas neslepia, kad prieš diegiant sistemą baimės ir jaudulio šiek tiek buvo. Jis svarstė, ar viskas vyks sklandžiai, ar visi, o ypač vyresni darbuotojai sugebės naudotis planšetėmis. Tačiau nuogąstavimai buvo išsklaidyti dar produkto bandomuoju laikotarpiu.

„Šį sprendimą verslui pirmiausiai išmėgino mūsų inžinieriai ir jiems jokių klausimų nekilo. Naudotis „Tasker“ įrankiu tikrai buvo labai lengva, viskas aišku, suprantama. Jį įdiegus problemų ar klausimų taip pat praktiškai nekilo, o jei ir kildavo – „Tele2“ operatyviai jas išspręsdavo. Pamenu, kad vos įsidiegę šį įrankį vos per porą valandų apmokėme savo darbuotojus ir jie iš karto vyko dirbti su naujomis planšetėmis ir programa“, – pasakoja K. Andrulionis.

Anot jo, jei dabar reikėtų kažkam atsisakyti „Tasker“ sistemos ir sugrįžti prie popierinių formų pildymo, darbuotojai nė už ką nesutiktų. Jie ypatingai įvertino tai, kad nebeliko galvos skausmo dėl sąskaitų bei ataskaitų. O ir planšetes vietoje šūsnies popierių jiems turėti daug patogiau ir efektyviau. Jas naudoja įvairioms paskirtims: darbui, navigacijai, techninei informacijai, schemoms laikyti ir, iškilus poreikiui, naudoti.

„Žinoma, pradžioje darbuotojai nerimavo, kad mes juos seksime ir prižiūrėsime. Tačiau paaiškinome, kad viskas yra daroma dėl kokybiškesnio darbo. Jie greit pastebėjo, jog daug paprasčiau dirbti, kai su klientu derinasi aptarnaujantis personalas ir jiems operatyviai, pagal užimtumą ar atstumą nuo reikiamos vietos, paskiriami darbai“ – patirtimi dalinasi K. Andrulionis.

Jis priduria, kad darbuotojai po darbo gali iš karto išsijungti GPS signalą, tad privati jų erdvė nėra pažeidžiama.

Nuolatiniai tobulinamai

UAB „Konekesko Lietuva“ įmonės darbuotojams išmanieji įrenginiai tapo neatsiejamu darbo įrankiu, nors anksčiau ne visiems yra tekę intensyviai jais naudotis. Vartotojų patogumui, „Tasker“ komanda yra pasirengusi atsakyti į visus kylančius techninius klausimus. Užtenka lengvai papurtyti planšetę ar telefoną ir reikiama informacija nukeliauja „Tasker“ priežiūros komandai, kuri padeda darbuotojui šiuos klausimus išspręsti, kad ir kur jis bebūtų.

„Supratome, kad daug lengviau papurtyti įrenginį ir taip perduoti visą reikiamą informaciją atsakingiems žmonėms. Visas įrankis bendrai buvo kuriamas galvojant apie galutinį vartotoją, kuriam reikės juo naudotis. Todėl mes siekėme, kad platforma būtų kuo paprastesnė“, – sako Remigijus Brasius, „Tele2“ verslo plėtros vadovas.

K. Andrulionis vertina, kad įrankis nuolatos tobulėja ir lanksčiai prisitaiko prie jų kompanijos poreikių.

„Jei mes turime gerą idėją, ką būtų galima patobulinti išmaniame įrankyje, ja pasidaliname. Mes nebijome, kad ji gali būti pritaikyta kitose įmonėse, nes vertinga patirtis prisideda prie bendrų sistemos patobulinimų. Dalintis informacija ir plėsti akiratį yra svarbu. Tik taip pavyks augti ir eiti į priekį.“

infogr.am::infogram_0_tele2-27184655405

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Didžiausios bendrovės

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Rivona, UAB384.0432.0461.025
Norfos mažmena, UAB409.9219.1513.332
MAXIMA LT, UAB1.503.41563.65516.571
Linas Agro, AB390.4124.942131
Achema, AB359.2534.3971.141
Lifosa, AB367.4214.490954
ORLEN Lietuva, AB3.216.158214.2341.348
Girteka logistics, UAB432.8077.859440
Agrorodeo, UAB376.9295.63533
Energijos skirstymo operatorius, AB650.063107.4252.711
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Veikla
55 UAB „Gevalda“ 556,5% Kelių ir automagistralių tiesimas
75 UAB „Drusta“ 480,3% Gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų statyba
94 UAB „Stikloporas“ 409,8% Kitų, niekur kitur nepriskirtų, nemetalo mineralinių produktų gamyba
132 UAB „He-Ma“ 343,8% Gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų statyba
146 UAB „Viskas dujoms“ 323,9% Kitų mašinų ir įrangos didmeninė prekyba

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau