2017-06-21 08:00

Telekomunikacijų sektoriuje žvanginami ginklai: karas tik prasideda

Kasdien aštrėjanti konkurencinė kova tarp mobiliojo ryšio operatorių persimeta į namų rinkos kainodarą ir rinkodaros strategijas.
Kasdien aštrėjanti konkurencinė kova tarp mobiliojo ryšio operatorių persimeta į namų rinkos kainodarą ir rinkodaros strategijas.
Telekomunikacijų sektoriuje rinkodaros strategijos dažniausiai nukreipiamos į naujų klientų pritraukimą. Šiandien, dviejų bendrovių „Telia“ ir „Tele2“ viešos kaktomušos kontekste, taip pat regime šią tendenciją: svarbiausia kova vyksta tarp prekių ženklų, jų reputacijos. Ir tampa artimiausiomis dienomis prasidėsiančio kainų karo priežastimi.

Praėjusią savaitę įsigaliojo naujos ES tarptinklinio ryšio (angl. roaming) taisyklės: duomenų siuntimo, skambučių ir SMS žinučių tarptinklinio ryšio paslaugos visoje ES negalės kainuoti daugiau nei nustatytos ribos, ir be papildomų priemokų operatoriams.

Lietuvoje, siekiant užtikrinti, kad neišaugtų kainos už paslaugas namų rinkoje, pritaikyta išimtis – operatoriams leista trumpuoju periodu taikyti priemokas vartotojams (vėlgi – ne didesnes nei nustatytos ribos) ir taip iš dalies sumažinti būsimus praradimus.

52795
130817
52791