Inovacijos, kurios pritrauks ir išlaikys internetinių parduotuvių klientus

Publikuota: 2017-03-13

Pagal elektroninės prekybos apimtis Lietuva dar nesiekia Europos Sąjungos vidurkio, tačiau sparčiai jį vejasi. Sykiu su greita elektroninių verslų plėtra, kinta ir jų klientų įpročiai bei poreikiai, o konkurencinį pranašumą įgyja tos įmonės, kurios greičiausiai prisitaiko prie šių pokyčių.

Gera apsipirkimo patirtis – kelias į sėkmę

Vis dažniau elektroninės parduotuvės pirkėjus pritraukia ir išlaiko ne vien skambiomis akcijomis ar didelėmis nuolaidomis, kurios dažnai klientams atsverdavo net tokius erzinančius aspektus kaip nepatogios svetainės, sudėtingi mokėjimo procesai, ilgas pirkinių pristatymo laikas. Šiandien dauguma elektroninių verslų intensyviai gerina apsipirkimo kokybę ir tai tampa kertiniu klientų išlaikymo ir verslo sėkmės momentu.

„Matome nuolat kintančius rinkos poreikius ir vis augančią geros apsipirkimo patirties svarbą – taikydamiesi prie šių tendencijų nuolat tobuliname pristatymo per kurjerius paslaugas. Kartu diegiame ir naujus sprendimus – DPD Pickup siuntų taškų tinklą papildėme savitarnos terminalais ir pirmieji Baltijos šalyse pasiūlėme mišrų siuntų siuntimo ir atsiėmimo tinklą. Be to, taikydamiesi prie rinkos poreikių pirmieji pasiūlėme atsiskaitymą banko kortele pristatymo metu.

Dabar pristatome internetinį puslapį manosiunta.lt, kuriame siuntų gavėjai galės patys paprastai ir greitai keisti siuntos pristatymo datą, adresą, o taip pat nukreipti ją į norimą „DPD Pickup“ terminalą ar siuntų tašką“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.

Jo teigimu, šis interaktyvus įrankis leis vartotojams geriausiai pritaikyti siuntos atsiėmimo aplinkybes prie savo gyvenimo būdo. Juolab, kad pirkėjai kuo toliau, tuo mažiau nori būti priklausomais nuo pardavėjo ir siuntų tarnybos, todėl jų prielankumą laimi tie, kurie geba prisitaikyti prie kiekvieno asmeninių poreikių.

Nuo šiol kiekvienas gali kontroliuoti siuntos pristatymą

Naudotis naujuoju įrankiu paprasta – siuntos, kurią pristato „DPD Lietuva“, gavėjui išsiunčiama sms žinutė ir/ar elektroninis laiškas su unikalia nuoroda į puslapį manosiunta.lt. Paspaudęs nuorodą, gavėjas gali realiu laiku žemėlapyje stebėti kurjerio kelią bei iki pristatymo likusį sustojimų kiekį, o svarbiausia – jis gali keisti pristatymo laiką, vietą bei nukreipti siuntą į jam patogiausią siuntų tašką ar savitarnos terminalą.

Itin svarbu tai, kad manosiunta.lt puslapio galimybėmis galima naudotis mobiliajame telefone. Šitoks suderinamumas ne tik didina paslaugos prieinamumą, bet ir atsižvelgia į vieną esminių 2017 m. elektroninio verslo tendencijų – vis daugiau ir daugiau pirkimų internete atliekama naudojant mobiliuosius įrenginius.

Kodėl tai svarbu?

Laikas. Tyrimas* atskleidžia, kad net 78 proc. internetinių parduotuvių klientų Lietuvoje rinktųsi pirkti toje elektroninėje parduotuvėje, kuri pasiūlo galimybę valandos tikslumu žinoti pristatymo laiką. Europoje šis rodiklis siekia 77 proc.

infogr.am::infogram_0_dpd_1-18804820755 

Tendencija: tikslus pristatymo laikas pirkėjams Lietuvoje rūpi ne mažiau nei Europoje

Vieta. Tyrimas* rodo, kad galimybė pasirinkti pristatymo vietą – vienas iš aštuonių svarbiausių kriterijų, lemiančių pirkėjo apsprendimą pirkti. Ir priešingai – nežinojimas, kada tiksliai gaus siuntą, yra vienas pagrindinių veiksnių, kuris sulaiko pirkėją nuo pirkimo elektroninėje parduotuvėje.

infogr.am::infogram_0_dpd2-265812273524

Faktas: pirkinio pristatymo paslaugos kokybė – vienas svarbiausių kriterijų pirkėjams apsisprendžiant dėl pirkimo.

infogr.am::infogram_0_dpd3-212158586056

Fokusas: pirkinių pristatymas ir gražinimas – labiausiai rūpinčios temos perkantiems internetu.

infogr.am::infogram_0_dpd3-539131031622

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Didžiausios bendrovės

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Rivona, UAB384.0432.0461.025
Norfos mažmena, UAB409.9219.1513.332
MAXIMA LT, UAB1.503.41563.65516.571
Linas Agro, AB390.4124.942131
Achema, AB359.2534.3971.141
Lifosa, AB367.4214.490954
ORLEN Lietuva, AB3.216.158214.2341.348
Girteka logistics, UAB432.8077.859440
Agrorodeo, UAB376.9295.63533
Energijos skirstymo operatorius, AB650.063107.4252.711
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Veikla
55 UAB „Gevalda“ 556,5% Kelių ir automagistralių tiesimas
75 UAB „Drusta“ 480,3% Gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų statyba
94 UAB „Stikloporas“ 409,8% Kitų, niekur kitur nepriskirtų, nemetalo mineralinių produktų gamyba
132 UAB „He-Ma“ 343,8% Gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų statyba
146 UAB „Viskas dujoms“ 323,9% Kitų mašinų ir įrangos didmeninė prekyba

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau