Tendencijos: kas svarbu rinkodaros sektoriui 2017 m.

Publikuota: 2017-01-04
Praėjusius metus galima tituluoti matavimo klaidų ir nesusipratimų metais, o rinkodaros padaliniai šiandien patiria dar didesnį spaudimą įrodyti investicijų grąžą skaitmeninėje erdvėje. Dado Ruviciaus („Reuters“) nuotr.
Praėjusius metus galima tituluoti matavimo klaidų ir nesusipratimų metais, o rinkodaros padaliniai šiandien patiria dar didesnį spaudimą įrodyti investicijų grąžą skaitmeninėje erdvėje. Dado Ruviciaus („Reuters“) nuotr.

Naujieji nuomonės formuotojai socialinėje erdvėje, nulinis rinkodaros biudžetas, vėl auganti televizinės reklamos vertė, braškantis didžiųjų agentūrų pasaulis, socialiniai tinklai ir apgaulinga tiesa juose – tai tik keletas pagrindinių tendencijų, kurios bus svarbios reklamos ir komunikacijos sektoriui 2017 m.

Vienas svarbiausių iššūkių – nuo nulio pradedamas formuoti rinkodaros biudžetas, kai kas kartą reikia apginti naujam projektui planuojamas investicijas, o praėjusių metų išlaidos ar sąsaja su pardavimais nėra argumentas tokiose diskusijose. Šią tende ...

svg

VŽ premium

Nuo 19.06 Eur / mėn.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau