Prekybininkų rinkodaros mūšį laimėjo „Lidl“

Publikuota: 2017-01-04
84% reklamos biudžetą per šias šventes išauginusi „Palink“ rikiuojasi aštunta, „Maxima“ – septinta, „Lidl“ – antra. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
84% reklamos biudžetą per šias šventes išauginusi „Palink“ rikiuojasi aštunta, „Maxima“ – septinta, „Lidl“ – antra. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė 15,5% daugiau reklamos skaičiuojant sekundėmis ir beveik 17% – vertinant pinigais. Daugiausia reklamos sekundžių, kaip ir užpernai, transliavo TV3 televizija.

Pagal šventiniu laikotarpiu (lapkričio 16 d. – gruodžio 27 d.) reklamai išleistas sumas (skaičiuojant be nuolaidų) prekybos tinklas „Lidl“ tarp visų reklamdavių atsistojo ant antrojo laiptelio. „Maxima“ per šventinį laikotarpį investavo daugiau nei a ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau