Kaip mokslas padeda atrasti vartotojų emocijas

Publikuota: 2016-12-07
Lietuva pamažu atranda neurologijos metodų teikiamus pranašumus rinkodaroje. „Matton“ nuotr.
Lietuva pamažu atranda neurologijos metodų teikiamus pranašumus rinkodaroje. „Matton“ nuotr.

Mokslinių tyrimų, jungiančių rinkodarą ir neuromokslų tyrimų metodus, išvados jau plačiai taikomos Vakaruose, tačiau Lietuva dar turi kur stiebtis.

Neurorinkodara yra palyginti nauja, maždaug ketvirtį amžiaus egzistuojanti, sritis. Ji tiria vartotojų emocijas ir elgesį, pasitelkdama neuromokslų technologijas. Neuromokslų metodai mokslininkams leidžia daugiau sužinoti apie vartotojo emocijas ir e ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau