Reklamos kampanijos: „Lidl“ – labiausiai pastebėta, „Labas“ – patikusi

Publikuota: 2016-08-31
„Lidl“ reklamos – labiausiai įsiminusios, labiausiai patikusiųjų dešimtuke – aštuntos. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Lidl“ reklamos – labiausiai įsiminusios, labiausiai patikusiųjų dešimtuke – aštuntos. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Labiausiai vasaros pradžioje pastebėta ir įsiminusi reklama – „Lidl“ parduotuvių atidarymo klipai. Tačiau šios reklamos nepelnė itin daug žmonių simpatijų ir labiausiai patikusiųjų dešimtuke karaliauja „Labas“ klipai, o „Lidl“ reklamos pastarajame sąraše – 8-oje pozicijoje.

Pasak Mindaugo Liau­dens­kio, tyrimą atlikusios „Sy­nop­ticom Ad Research“ vadovo, vertinant visą Lietuvoje kilusį ažiotažą dėl „Lidl“ atėjimo, to ir galima buvo laukti: šio prekybos centro atidarymo kampanijos reklamos su Arvydu Saboniu tiesiog triu ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau