Reklamos šventėje apdovanoti geriausi

Publikuota: 2016-06-10

Penktadienį vyko 14 kartą organizuojamo reklamos festivalio „ADrenalinas“ konferencija „ADvent“, o vakare apdovanoti geriausi reklamos darbai bei agentūros.

Metų marketingo vadovo (CMO) rinkimų apdovanojimas atiteko buvusiai „Eurovaistinės“ rinkodaros departamento direktorei Ievai Čepononei. Tokį sprendimą priėmė komisija, sudaryta iš Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narių ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininko Sauliaus Šukaičio.

Į finalininkų gretas taip pat pateko: „KG Group“ rinkodaros tarnybos direktorius Artūras Skairys, „Kalnapilio–Tauro grupės“ rinkodaros vadovė Julija Šeiko, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis, UAB „MV Group“ rinkodaros vadovas Algirdas Čiburys, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė bei banko „Citadelė“ rinkodaros vadovė Ada Mockutė.

infogr.am::ecea1df4-53bc-4352-ba41-964bd772d70a

Šį kartą konferencija, lyginant su buvusiomis, buvo gerokai platesnė – joje keletas skirtingų renginio zonų.

Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA, vienos iš renginio organizatorių, valdybos pirmininkas, teigia, jog eilę metų „ADrenalinas“ buvo labiau pramoginis renginys reklamos ir komunikacijos rinkai bei geriausių darbų rinkimai.

„Dabar šis festivalis tampa ir vieta, kur susitinka klientai ir agentūros kalbėtis apie tampresnį bendradarbiavimą, sinergiją. Vieta, kur keliami klausimai, kiek atviras klientas turi būti kūrybiniams eksperimentams ir kiek įsipareigojusi siekti ne tik kūrybiškumo, bet ir verslo efektyvumo turi būti agentūra. Tikimės, kad toks kliento ir agentūros suartėjimas renginio metu išliks ir visus likusius metus, o KOMAA kartu su LiMA, bendradarbiavimo temos aktualizavimą pradėjusi prieš dvejus metus, šią praktiką tęs ir ateityje“, – kalba p. Šiautkulis.

Renka socialinį projektą

Šiemetinė naujovė – renkamas geriausias socialinis projektas. Pirmajame etape organizatoriai kvietė nevyriausybines organizacijas teikti paraiškas – siūlyti socialinę problemą, su galimybe vėliau gauti kūrybinę idėją bei abiejų asociacijų – renginio organizatorių – pagalbą įgyvendinant ją.

„Tokią idėją brandinome jau ne vienerius metus ir džiaugiamės, jog pagaliau pavyko įgyvendinti“, – kalba Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA, festivalio įkūrėjos ir vienos iš organizatorių, direktorius.

Vėliau iš trylikos pateiktų paraiškų buvo atrinktas Lietuvos neįgaliųjų forumo projektas, o jaunieji menininkai galėjo teikti pasiūlymus šiam projektui – iš 12 komandų buvo atrinkti trys geriausi. Iš pastarųjų po prisistatymo konferencijos metu bus atrinkta viena.

Visi nugalėtojai, geriausia Metų agentūra ir geriausi darbai, Metų marketingo vadovas bus paskelbti šį vakarą apdovanojimų ceremonijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau