Reklamos šventėje apdovanoti geriausi

Publikuota: 2016-06-10
Atnaujinta 2016-06-10 22:58

Penktadienį vyko 14 kartą organizuojamo reklamos festivalio „ADrenalinas“ konferencija „ADvent“, o vakare apdovanoti geriausi reklamos darbai bei agentūros.

Metų marketingo vadovo (CMO) rinkimų apdovanojimas atiteko buvusiai „Eurovaistinės“ rinkodaros departamento direktorei Ievai Čepononei. Tokį sprendimą priėmė komisija, sudaryta iš Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narių ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininko Sauliaus Šukaičio.

Į finalininkų gretas taip pat pateko: „KG Group“ rinkodaros tarnybos direktorius Artūras Skairys, „Kalnapilio–Tauro grupės“ rinkodaros vadovė Julija Šeiko, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis, UAB „MV Group“ rinkodaros vadovas Algirdas Čiburys, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė bei banko „Citadelė“ rinkodaros vadovė Ada Mockutė.

infogr.am::ecea1df4-53bc-4352-ba41-964bd772d70a

Šį kartą konferencija, lyginant su buvusiomis, buvo gerokai platesnė – joje keletas skirtingų renginio zonų.

Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA, vienos iš renginio organizatorių, valdybos pirmininkas, teigia, jog eilę metų „ADrenalinas“ buvo labiau pramoginis renginys reklamos ir komunikacijos rinkai bei geriausių darbų rinkimai.

„Dabar šis festivalis tampa ir vieta, kur susitinka klientai ir agentūros kalbėtis apie tampresnį bendradarbiavimą, sinergiją. Vieta, kur keliami klausimai, kiek atviras klientas turi būti kūrybiniams eksperimentams ir kiek įsipareigojusi siekti ne tik kūrybiškumo, bet ir verslo efektyvumo turi būti agentūra. Tikimės, kad toks kliento ir agentūros suartėjimas renginio metu išliks ir visus likusius metus, o KOMAA kartu su LiMA, bendradarbiavimo temos aktualizavimą pradėjusi prieš dvejus metus, šią praktiką tęs ir ateityje“, – kalba p. Šiautkulis.

Renka socialinį projektą

Šiemetinė naujovė – renkamas geriausias socialinis projektas. Pirmajame etape organizatoriai kvietė nevyriausybines organizacijas teikti paraiškas – siūlyti socialinę problemą, su galimybe vėliau gauti kūrybinę idėją bei abiejų asociacijų – renginio organizatorių – pagalbą įgyvendinant ją.

„Tokią idėją brandinome jau ne vienerius metus ir džiaugiamės, jog pagaliau pavyko įgyvendinti“, – kalba Gintaras Šeputis, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA, festivalio įkūrėjos ir vienos iš organizatorių, direktorius.

Vėliau iš trylikos pateiktų paraiškų buvo atrinktas Lietuvos neįgaliųjų forumo projektas, o jaunieji menininkai galėjo teikti pasiūlymus šiam projektui – iš 12 komandų buvo atrinkti trys geriausi. Iš pastarųjų po prisistatymo konferencijos metu bus atrinkta viena.

Visi nugalėtojai, geriausia Metų agentūra ir geriausi darbai, Metų marketingo vadovas bus paskelbti šį vakarą apdovanojimų ceremonijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
17:30
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
06:00
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau