Pirmojo susitikimo metu daugiau kalbėti turi klientai

Publikuota: 2016-09-11
Andrius Ivanovas, „BaltLED“ rinkodaros specialistas ir retorika.lt viešojo kalbėjimo lektorius, sako, kad viešojo kalbėjimo įgūdžiai pardavimo procese reikalingi norint pajausti, ar auditorijai įdomu, ar ji supranta, ir atitinkamai reaguoti. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Ivanovas, „BaltLED“ rinkodaros specialistas ir retorika.lt viešojo kalbėjimo lektorius, sako, kad viešojo kalbėjimo įgūdžiai pardavimo procese reikalingi norint pajausti, ar auditorijai įdomu, ar ji supranta, ir atitinkamai reaguoti. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Autorius  

Daugeliui pardavėjų pažįstama situacija, kai potencialūs klientai atsisako toliau bendrauti pasakydami, kad „Mes apsvarstysime jūsų pasiūlymą ir jeigu bus aktualu – susisieksime“, nors pardavėjas dar net nėra pateikęs galutinio varianto. Taip yra todėl, kad gavęs šansą susitikti jis per daug gyrė savo produktą ir visai nesidomėjo, o ko iš tikrųjų reikia klientui.

Pardavimų valdymo kompanijos „Pipedrive“ atlikto pardavimų praktikų tyrimo metu paaiškėjo, kad Lietuvoje pardavimo proceso trukmė nuo pirmojo susitikimo iki sandorio patvirtinimo vidutiniškai trunka 18 dienų, o beveik trečdalis (27%) visų įvykusių ve ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau