Kauno savivaldybė ieško aptarnavimo centro vadovo

Publikuota: 2017-09-27
Kauno miesto savivaldybės nuotr.
Kauno miesto savivaldybės nuotr.

Kauno miesto savivaldybė ieško naujai įkurto aptarnavimo centro „Mano Kaunas“ vadovo.

Liepos mėnesį veiklą pradėjusio centro būsimojo vadovo atsakomybė bus koordinuoti savivaldybės ir šešių jos įmonių klientų aptarnavimą vykdančio centro veiklą.

Pagrindinis reikalavimas vadovui – vadovaujamo darbo patirtis klientų aptarnavimo ar skambučių centro srityje. Svarbiausios užduotys – skambučių centro valdymas, kokybės kontrolė, komandos motyvacinės sistemos vystymas bei esamų klientų aptarnavimo procesų tobulinimas.

„Artimiausiuose planuose – nemaža šio projekto plėtra. Ieškome patirties turinčio, ambicingo žmogaus, kurio laukia daug įdomių iššūkių“, – pranešime spaudai cituojamas Gintaras Petrauskas, savivaldybės administracijos direktorius.

„Mano Kaunas“ teikia miesto gyventojams atsakymus į užklausas socialiniuose tinkluose ir telefonu. O fizinėse aptarnavimo vietose yra aptarnaujami bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“ ir „Kauno vandenys“ klientai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau