Švedijos superautomobilių gamintojas vėl įveikė „Bugatti“

Publikuota: 2017-10-10

Švedijos superautomobilių gamintojas „Koenigsegg“ pasiekė naują įsibėgėjimo ir stabdymo rekordą.

Šios kompanijos įkūrėjas Christianas Koeniggsegas ne sykį tvirtino, kad varžybos dėl maksimalaus greičio nėra jo kompanijos prioritetas. Nors tai netrukdo švediškiems superautomobiliams būti tarp pačių greičiausiųjų serijinių automobilių, jų kūrėjai kur kas labiau vertina greitėjimo ir stabdymo savybes. Ir visuomet stengiasi savo gamoje turėti automobilį su geriausiais greitėjimo ir stabdymo rodikliais.

Dabar toks modelis yra vieno megavato (1360 AG) variklio varomas „Koenigsegg Agera RS“. Spalį Danijoje atliktų bandymų metu jis per 36,44 sekundės sugebėjo įsibėgėti iki 400 km/h greičio ir vėl sustoti. Paprastai tokia charakteristika žymima 0–400–0 km/h.

Šis pasiekimas reiškia, kad mažytė švedų kompanija nuvainikavo koncerno „Volkswagen AG“ inžinierių šedevrą – „Bugati Chiron“. Vos prieš mėnesį pastarasis superautomobilis tokius pat dinaminius šuolius atliko, užtrukdamas 41,96 sekundės.

Detaliau – „Agera RS“ greitėjimas nuo 0 iki 400 km/h truko 26,88 sekundės, nuvažiavus 1.958 metrus, o tada visiškam sustojimui prireikė dar 9,56 sekundės ir 482 metrų. Iš viso rekordas pasiektas, nuvažiuojant 2.441 metro atstumą.

Švedų kompanija iš viso planuoja pagaminti 25 „Agera RS“ automobilius. Konkretus rekordą pasiekęs egzempliorius jau netrukus bus išgabentas klientui į JAV – dėl šios priežasties rekordą pasiekęs automobilis važiavo su dar nenuklijuotais apsauginiais lipdukais.

Po „Agera“ modelio pasirodymo „Koenigsegg“ sėkmingai didina savo veiklos apimtis. Vasarą kompanija pranešė, kad visa 80 vienetų „Regera“ įkraunamų hibridų serija buvo išparduota. Praėjusiais metais p. Koenigseggas „Business Insider“ tvirtino, kad per 2015–2016 metus įmonės darbuotojų skaičius padidėjo nuo 68 iki 112, o „Regera“ gamyba yra užsakyta trims metams į priekį.

Be to, gamintojo pranešime skelbiama, kad šis „Agera RS“ rekordas nežymi galutinės pergalės: švedai ruošiasi jį ateityje pakartoti su, pasak kūrėjų, tokiems bandymams gerokai tinkamesniu „Regera“ modeliu.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau