„Renault“ pikapas „Alaskan“ atkeliauja į Europą

Publikuota: 2017-09-26

„Alaskan“, savo pikapą, Prancūzijos „Renault“ pirmiausia pasiūlė pikapus mėgstančiai Pietų Amerikos rinkai. Sėkmės šiame regione sulaukęs pikapas rugsėjo pabaigoje pasieks ir Europos rinką.

Automobilis turi penkių svirčių galinę važiuoklę, kuri, anot gamintojo, kur kas komfortiškesnė nei daug įprastesnės šiame segmente lingės.

Modelis gali pavežti maždaug 1 t svorio, taip pat patempti 3,5 t svorio krovinį. Į „Alaskan“ kėbulo erdvė – 2,46 kvadratiniai metrai. Galinis bortas, sako gamintoja, gali išlaikyti 500 kg svorį.

Automobilio kabinoje – dvi sėdynių eilės. Gamintoja pasistengė kurdama daug vietos įvairioms smulkmenoms susidėti, o priklausomai nuo pasirinktos versijos, priekinės sėdynės gali būti reguliuojamos elektra, šildomos ir pan.

Po „Alaskan“ variklio gaubtu – 2,3 l darbinio tūrio turbodyzelinis variklis. „Renault“ tikina, kad vidutinės šio variklio degalų sąnaudos – 6,3 l 100 km. Efektyvų darbą užtikrina dvi turbinos: mažesnioji veikia esant nedideliems variklio sūkiams, didesnioji – esant aukštesniems.

Pikapas turi tris skirtingus pavaros režimus: dviejų galinių varančiųjų, visų varančiųjų ir smėlyje ar purvyne itin tinkamą 4LO režimą. Tarp vairuotojui naudingų sistemų: važiavimo įkalnėje asistentas, važiavimo nuokalne pagalbos sistema, aktyvi avarinio stabdymo sistema.

Skelbiama, Lietuvoje „Alaskan“ pradinė kaina sieks maždaug 30.000 Eur.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Parse Error line 0, character 0
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau