„Nissan“ pasirengęs pasivaržyti su „Tesla“

Publikuota: 2017-09-10
Kitąmet „Nissan“ žada pasiūlyti ir talpesnę bateriją turintį „Leaf“. Gamintojo nuotr.
Kitąmet „Nissan“ žada pasiūlyti ir talpesnę bateriją turintį „Leaf“. Gamintojo nuotr.

Japonijos „Nissan“, populiariausio pasaulyje elektromobilio „Leaf“ gamintoja, elektra varomų automobilių karštinei paūmėjus pristatė naujausią šio modelio versiją.

Dailesnių formų elektromobilis gavo talpesnes baterijas, leidžiančias nuvažiuoti didesnį atstumą viena įkrova, be to, ir daugybę sistemų, paverčiančių automobilį pusiau autonominiu. Visgi viena didžiausių naujovių – gana nedidelė elektromobilio kaina. Skelbiama, kad naujasis „Leaf“ kainuos apie 30.000 USD (vos daugiau nei 25.000 Eur).

Elonas Muskas, amerikiečių elektromobilių gamintojos „Tesla Motors“ vadovas, pristatydamas mažiausią gamos modelį „Model 3“ ir skelbdamas, kad šis kainuos apie 35.000 USD (29.335 Eur) pažadėjo, kad tokia elektromobilio kaina padarys automobilį įperkamą daugeliui. Jo žodžiais, norinčių važinėti elektromobiliais netrūksta, tačiau daugeliui tokie automobiliai neįperkami. „Tesla“ žadėjo tai pakeisti, tačiau Hiroto Saikawa, „Nissan“ vadovas, neslepia, kad bendrovė nusitaikiusi pasižvalgyti klientų ir konkurentų gaminamų automobilių gerbėjų gretose. Tarp taikinių, be abejonės, ir „Teslos“ gerbėjai.

„Tai nebūtinai reiškia, kad savo automobilių kainomis versime mus lyginti su konkurentais. Visgi elektromobiliai turi būti prieinami – tai esminis principas. Galima turėti tokias kainas, kokias turi „Tesla“, tačiau mes galvojame apie savo klientus“, – cnbc.com cituoja p. Saikawą.

Tad „Leaf“ yra 5.000 USD (4.200 Eur) pigesnis nei „Tesla Model 3“, pristatytas šių metų liepą.

Atstumas nesvarbu

Elektromobilyje veikia „ProPilot Park“ sistema, padedanti jam savarankiškai sustoti. Taip pat „e-Pedal“ sistema, kuri leidžia automobilio greitėjimą, važiavimą, lėtėjimą kontroliuoti akceleratoriaus pamina.

„Leaf“ viena įkrova gali nuvažiuoti apie 378 km (pagal NEDC ciklą). Artimiausi konkurentai: „Model 3“, galintis nuvažiuoti apie 350 km, ir „Chevrolet Bolt“, įveikiantis 380 km. Ponas Saikawa pabrėžia, kad „Leaf“ nuvažiuojamas atstumas tiksliai atspindi kasdienius daugumos vairuotojų poreikius.

„Kiekvieną dieną elektromobiliu galite pasiekti daugumą reikalingų vietų, tai reiškia, kad jums nereikia jaudintis dėl galimo įveikti atstumo“, – sako „Nissan“ vadovas. Jis tiki, kad ateityje elektromobilio nuvažiuojamas atstumas nebus lemiamas veiksnys renkantis, ką vairuoti. 2018 m. prekybą nauju elektromobiliu pradėsianti „Nissan“ kitąmet pasiūlys ir antrą „Leaf“ versiją, turinčią daugiau galios ir talpesnę bateriją.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau