„Škoda“ pristatė čekišką „Tiguan“ visureigio versiją – „Karoq“

Publikuota: 2017-05-18
Autorius  

Čekijos „Škoda“ automobilių gamą pildo naujais visureigiais. Ketvirtadienį Švedijoje, Stokholme, pristatytas puikiai Lietuvoje žinomo „Yeti“ vietą užimsiantis egzotišką vardą turintis modelis „Karoq“.

Tai antrasis gamintojos modelis, kurio pavadinimas prasideda raide „K“, o baigiasi raide „Q“.

Primena vyresnius „brolius“

Pirmas, turintis tokios pat koncepcijos pavadinimą, „Škoda Kodiaq“, buvo pristatytas dar praėjusiais metais. Tai didžiausias gamos visureigis, stotu prilygstantis „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi Q5“, o ketvirtadienio vakarą Švedijoje beveik 400 žurnalistų iš viso pasaulio pirmieji išvydo mažesnįjį modelį – kompaktiškų visureigių segmentui priklausantį „Škoda Karoq“.

„Škodos“, priklausančios Vokietijos „Volkswagen“ grupei, atstovai pristato automobilį kaip visiškai naują ir ypatingą koncernui. Jeigu reikėtų lyginti, „Karoq“ dydžiu primena to paties koncerno brolius „Volkswage Tiguan“ ir „Seat Ateca“, tačiau išorės bruožais visureigis panašus į kol kas didžiausią „Škodos“ visureigį „Kodiaq“.

Erdvus ir išmanus

„Škoda“ pasirinkimas nestebina. Jų teigimu, ateinančiais metais visureigių skaičius visame pasaulyje išaugs mažiausiai triskart. Ir kol kas tendencijų, kad kompaktiškų didesnę prošvaisą turinčių automobilių poreikis mažės – nematyti.

Pristatydami naują modelį, „Škodos“ atstovai pabrėžia visureigio erdvumą, taip pat – jo junglumo galimybes. Automobilis, pabrėžia gamintoja, aprūpintas naujausiomis turimomis technologijomis. Pradedant skaitmeniniu prietaisų skydeliu, baigiant beveik 200 skirtingų galimybių, kaip automobilį pritaikyti savo reikmėms ir gausybe saugumo technologijų.

Naujasis visureigis yra 4,38 m ilgio, 1,8 m pločio, 1,6 m aukščio. Tiek priekinius, tiek visus varančiuosius ratus turinčios versijos ratų bazės ilgis – 2,6 m ilgio. Bagažinės tūris siekia 521 l, nulenkus sėdynes erdvė išauga iki 1.630 l. Drauge su nauju visureigiu „Škoda“ pristatė ir „VarioFlex“ sistemą, kurią sudaro trys atskiros galinės sėdynės, kurių kiekviena gali būti reguliuojama arba nulenkiama atskirai. Tokia sistema leidžia bagažinės erdvę išplėsti iki 1.810 l.

Mažesnysis „Škodos“ visureigis bus siūlomas su 1-1,5 l darbinio tūrio benziniais varikliais, kurių galia sieks 85-110 kW. Taip pat su turbodyzeliniais 1,6-2 l darbinio tūrio 85-140 kW galios varikliais. Gamintoja modelį siūlys tiek su mechaninėmis, tiek su automatinėmis pavarų dėžėmis. Vienintelė išimtis – galingiausias, 140 kW 2 l darbinio tūrio motorą turintis visureigis, kuris bus prieinamas tik su automatine pavarų dėže bei tik su visų varančiųjų ratų pavara.

Aukso vidurys

Kol kas neskelbiama, kiek naujas visureigis kainuos Lietuvoje. Visgi orientuotis galima įvertinus artimiausių giminaičių – „Tiguan“ ir „Ateca“ – kainas. Salonuose „Tiguan“ kainos prasideda nuo 21.867 Eur, „Ateca“ kainuoja 19.212 Eur, tad naujasis „Karoq“ turėtų tapti aukso viduriu tarp šių dviejų modelių.

Teigiama, kad plačiajai visuomenei visureigis bus pristatytas šiemet rugsėjį Frankfurte vyksiančioje tarptautinėje automobilių parodoje, tuomet iš karto prasidės ir automobilio gamyba.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą LAISVALAIKIO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau