Virš Dubajaus išbandytas bepilotis keleivinis dronas

Publikuota: 2017-10-01

Pirmasis bepiločio oro taksi bandymas leidžia tikėtis, kad jis greičiau, nei galima įsivaizduoti, taps paplitusia ir labai reikalinga transporto priemone.

Panašius savavaldžius oro taksi kuria ne viena kompanija, tačiau dabar pažangą šioje srityje pademonstravo Vokietijos įmonė „Volocopter GmbH“, Dubajuje surengusi pirmąjį bepiločio keleivinio drono skrydį. Tiesa, šįkart „Volocopter“ pavadintoje skraidyklėje keleivių nebuvo, skrydis truko vos 5 minutes, per kurias įveiktas tik 200 metrų atstumas. Tačiau, toliau pratęsiant bandymus, tikimasi, kad jau kitais metais „Volocopter“ gali pasirodyti rinkoje. Apie tai praneša „Automotive News“.

Projektą remia pramonės gigantai

Tokią drąsią perspektyvą leidžia planuoti šiam projektui vadovaujantys specialistai, anksčiau dirbę „Siemens“ ir „Airbus Helicopters“ kompanijose. Be to, „Volocopter GmbH“ akcininkais yra tokie pramonės gigantai, kaip į savavaldes sistemas dosniai investuojantys „Daimler“ ir „Intel“.

Teigiama, kad 18-os sraigtų varomas „Volocopter“ yra žymiai tylesnis ir mažesnis už analogiškus malūnsparnius. Dviviečiam oro taksi energiją tiekia devyni atskiri elektros akumuliatoriai. Skraidyklė maksimaliai apsaugota ir nuo atskirų akumuliatorių, ir motorų gedimų, joje įrengtas ir avarinis parašiutas.

Per dvi valandas įkraunami elektros akumuliatoriai leidžia maždaug pusę valandos skristi maždaug 50 km/val. greičiu, tačiau pranešama ir apie galimybę skristi maždaug 100 km/val. greičiu.

Kol kas gamintojai nieko neskelbia apie kainas. Tokių dronų naudojimui reikės infrastruktūros (įkrovimo ir leidimosi vietų), saugumo standartų, numatytų naudojimosi koridorių ir kitų būtinų sąlygų.

videoklipas::1

Į orą kils ir konkurentai

„Volocopter“ projektui į nugarą kvėpuoja „Airbus“, kurie taip pat planuoja jau šiemet išbandyti savo bepilotę skraidyklę.

Jo skrydžio atstumas sieks apie 80 km ir tai bus ne tik taksi, bet ir krovininis arba pagalbai skirtas dronas.

Panašią skraidyklę kuria ir „Uber“, tačiau jų pirmasis bandymas numatytas tik 2020 metais.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių transporto bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
DFDS Seaways, AB71.34816.114727
Lietuvos paštas, AB66.4241.0355.688
Aibės logistika, UAB90.0541.406113
Ferteksos transportas, UAB65.7029.04324
Vlantana, UAB133.0532.0091.451
Hegelmann transporte, UAB110.6194.951573
Baltic ground services, UAB68.4013.525307
Girteka logistics, UAB432.8077.859440
ME transportas, UAB124.8911.3051.485
ME Trailers, UAB96.91213.90330
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
3 UAB „Marci Group“ 2.800,9% Kauno
6 UAB „Ruscargo“ 1.517,5% Vilniaus
23 UAB „Translinas“ 800,4% Kauno
46 UAB „MB idėja“ 625,2% Vilniaus
60 UAB „Dotransa“ 535,1% Klaipėdos

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau