„Rail Balticos“ verslo plėtros vadovas: Lietuvos nutiesta atkarpa neatitinka reikalavimų

Publikuota: 2017-08-14
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Lietuvos nutiesta „Rail Balticos“ vėžė iki Lenkijos neatitinka reikalavimų, tad prireiks milijoninių investicijų, interviu „15min.lt“ teigia Kasparas Briškenis, jungtinės trijų valstybių įmonės „RB Rail“ verslo plėtros vadovas.

„Blogai, kad naudojamas tas pats pavadinimas. Apskritai kalbant, pripažįstant visus Lietuvos pasiekimus tiesiant europinę vėžę, Lietuva vis dar nėra nieko pastačiusi pagal „Rail Baltica 2“. Galbūt dalis tos infrastruktūros galės būti kvalifikuota, bet ne taip ir daug. Dabartinėje vėžėje iki Lenkijos sienos yra daug posūkių, daug sankryžų su keliais ir kitais geležinkeliais, netgi dalyje yra rusiška vėžė ant viršaus europinei – tai nebus tinkama, viską reikės perdaryti“, – 15min sakė p. Briškenis.

Pasak jo, dabar nutiesta vėžė svarbus pasiekimas, tačiau neatitinka pagrindinių techninių parametrų, numatytų „Rail Balticai“.

„Studija parodys, ką reikia padaryti, kad atšaka nuo Kauno iki Lenkijos sienos atitiktų reikiamus parametrus. Dabartinė linija tinkama tik greičiams iki 120 km/h. Daug kur ji yra vienguba, kai turės būti dvi vėžės. Aiškiai linija nėra suderinama su greičiais iki 240 km/h. Tam nepakanka paprastų šlagbaumų ar moters, stovinčios su lazda, traukiniai tokiu greičiu negali judėti kreivėmis“, – kalbėjo p. Briškenis.

VŽ rašė, kad Lietuva ieško galimybių, kaip atnaujinti atkarpą nuo Lenkijos sienos iki Palemono. Ispanijos inžinerinė konsultacinė bendrovė „Ardanuy Ingenieria“ šiuo metu rengia atnaujinimo galimybių studiją rengimo konkursą. 

infogram.com::transportas-rail-baltica-technines-savybes-1g43mnnw6nr9mzy

infogram.com::copy-rail-baltica-1gqnmxjj9ok7plw

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių transporto bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
DFDS Seaways, AB71.34816.114727
Lietuvos paštas, AB66.4241.0355.688
Aibės logistika, UAB90.0541.406113
Ferteksos transportas, UAB65.7029.04324
Vlantana, UAB133.0532.0091.451
Hegelmann transporte, UAB110.6194.951573
Baltic ground services, UAB68.4013.525307
Girteka logistics, UAB432.8077.859440
ME transportas, UAB124.8911.3051.485
ME Trailers, UAB96.91213.90330
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
3 UAB „Marci Group“ 2.800,9% Kauno
6 UAB „Ruscargo“ 1.517,5% Vilniaus
23 UAB „Translinas“ 800,4% Kauno
46 UAB „MB idėja“ 625,2% Vilniaus
60 UAB „Dotransa“ 535,1% Klaipėdos

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau