5 mitai apie automobilių nuomą verslui

Publikuota: 2017-05-09

Smulkaus ir vidutinio verslo bendrovės Lietuvoje automobilius dažniau įsigyja, stambaus - nuomoja. „Europcar” ir „Creditinfo” atlikto tyrimo duomenimis, 79.8 proc. mažesnių šalies bendrovių automobilių parko sudaro nuosavybės teisėmis valdomi automobiliai. Tarp stambių bendrovių šis skaičius siekia tik 48.5 procento.

„Didesnės bendrovės nuomos paslaugas verslui renkasi kaip alternatyvą automobilio pirkimui ar finansiniam lizingui. Paslauga suteikia galimybę naudotis nauju automobiliu konkrečiam terminui, aiškiai apskaičiuoti išlaidas visam automobilio naudojimo laikotarpiui bei pamiršti techninės priežiūros rūpesčius” - teigė „Europcar” Lietuvoje atstovaujančios UAB „Mobility Lietuva” vadovas Einoras Čiagus. Bendrovė teikia trumpalaikės, lanksčios („FitRent”) bei ilgalaikės (veiklos) nuomos paslaugas verslui.

Nors nuomos verslui paslaugomis aktyviai naudojasi stambios bendrovės, vadovo teigimu, jų paplitimą smulkių ir vidutinių klientų segmente vis dar stabdo keletas rinkoje sklandančių mitų.

Mitas nr. 1: automobilių nuoma - tik stambiam verslui

Nors nuomos verslui paslaugos populiaresnės tarp stambių bendrovių, būtent mažesnėms įmonėms jos teikia daugiausia naudos. Automobilio įsigijimas - finansinė našta nedidelei bendrovei. „Europcar” veiklos nuoma leidžia naudotis nauju automobiliu neprisiimant finansinės rizikos. Tiek pradinis įnašas lizinguojant automobilį, tiek tolesnė automobilio kaip ilgalaikio turto apskaita, sukuria ženklius, su pagrindine įmonės veikla nesusijusius kaštus.

Mitas nr. 2: automobilių nuoma man per brangi

„Europcar” mėnesio įmokos prasideda nuo 180 Eur. Mėnesinių išlaidų prasme, veiklos nuoma kainuoja mažiau nei finansinis automobilio lizingas. Pripažinkime: įmonei reikalingas ne automobilis, o darbuotojų mobilumas. Ilgalaikė nuoma leidžia naudotis automobiliu kaip paslauga už fiksuotą mėnesio mokestį bei tiksliai įvertinti automobilio kaštus visą jo naudojimo laikotarpį. Svarbiausia, jog šie kaštai nesikeičia net kintant rinkos sąlygoms. Finansinio lizingo atveju, įmonė prisiima riziką dėl pokyčių palūkanų rinkoje. Per kelerių metų laikotarpį automobilio techninės priežiūros paslaugos taip pat neišvengiamai brangs. Nuomojant automobilį šias rizikas prisiima ne automobilio naudotojas, o nuomos paslaugas teikianti įmonė.

Mitas nr. 3: automobilių nuoma - nepraktiška

Nuoma verslui - daug lankstesnis automobilio naudojimo būdas nei finansinis lizingas ar automobilio įsigijimas. „Europcar” paslaugos verslui apima nuomą nuo 1 dienos iki 60 mėnesių. Galbūt papildomas automobilis reikalingas tik laikinai įgyvendinant naują projektą. Galbūt per metus automobiliu nuvažiuosite vos kelis tūkstančius kilometrų, o didžiąją laiko dalį automobilis stovės nenaudojamas. Galbūt padidėjus užsakymams įmonei komercinis automobilis reikalingas tik pusmečiui. „Europcar” siūlo pilną nuomos paslaugų kompleksą. Su trumpalaike nuoma galite naudotis automobiliu tada, kai jo reikia. Paslauga „FitRent” leis lanksčiai naudotis automobiliu atskiriems projektams ir pakeisti automobilį (pavyzdžiui, iš lengvojo į komercinį) pasikeitus įmonės poreikiams. Platus „Europcar” paslaugų kompleksas leidžia automobilio naudojimą lanksčiai taikyti prie verslo poreikių, o ne verslui derintis prie automobilio.

Mitas nr. 4: automobilių nuoma - finansiškai nenaudinga

Automobilis - ne įmonės turtas, o darbo įrankis. Naudojantis „Europcar” ilgalaike nuoma, automobilio išlaidos įtraukiamos į veiklos sąnaudas, nereikia apskaityti ilgalaikio turto nusidėvėjimo ar rūpintis automobilio realizacija atėjus laikui jį pakeisti. Todėl automobilio įsigijimui skirtas lėšas bendrovė galės naudoti tiesioginės veiklos reikmėms. Jei įsigijimo išlaidos turi mažesnį svorį stambios įmonės biudžete, mažesnėse įmonėse jos turi tiesioginę įtaką bendrovės kreditingumui. Nuoma padeda šių rizikų išvengti.

Mitas nr. 5: automobilių nuoma - neūkiška

Nuomos paslaugas galite rinktis atsižvelgiant į automobilio eksploatacijos pobūdį. „Europcar” konsultantai padės pasirinkti nuomos sąlygas bei automobilius atsižvelgdami į metines ridas, vairavimo aplinką ir kitus eksploatacijos kaštams įtakos turinčius veiksnius.

Veiklos nuoma taip pat padeda optimizuoti automobilių parko valdymo kaštus. Paslaugoje siūlome plačiausią tarptautinį viskas įskaičiuota „Europcar Promise” paketą, į kurį įtraukta pilna techninė automobilio priežiūra, gedimų administravimas, draudimo paketas, pagalba kelyje ir daug kitų papildomų verčių, tad įmonė nepatirs jokių su automobilio technine priežiūra susijusių kaštų. „Europcar” taip pat rūpinasi civilinės atsakomybės bei KASKO draudimu, technine apžiūra, remonto administravimu. Jei dėl remonto darbų negalite naudotis automobiliu - suteikiame pakaitinį.

Todėl visą dėmesį galite skirti verslui - automobiliu pasirūpinsime mes!

Ar ilgalaikė nuoma tinka Jūsų verslui? Susisiekite ir gaukite individualų pasiūlymą.

Daugiau informacijos: www.europcar.lt/lt/pages/europcar-for-business

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Volkswagen“ galvos skausmas – šimtai tūkstančių JAV atpirktų automobilių

37-ose JAV esančiose aikštelėse „Volkswagen“ saugo apie 300.000 dyzelinių automobilių. Ir šios aikštelės...

Transportas
11:31
„Teslos“ sunkumai tęsiasi: remontui atšaukiami ankstyvieji „Model S“ 2

Nuo 2010 m. gruodžio sunkiausią laikotarpį išgyvenanti „Tesla“ susidūrė su dar vienu iššūkiu – gamintojas...

Transportas
2018.03.30
„Hellos“ viceprezidentas apie savivaldžių automobilių ateitį: ji ateis net po mirtinų incidentų Premium 4

Martinas Meggle, Lietuvoje investuojančios „Hellos“ viceprezidentas, atsakingas už elektronikos inžinerijos...

Transportas
2018.03.30
2017 m. Lietuvos transporto paslaugų eksportas sudarė beveik 60% viso šalies paslaugų eksporto 8

Praėjusiais metais Lietuvos transporto paslaugų eksportas augo 26% ir pasiekė 4,89 mlrd. Eur. Labiausiai augo...

Transportas
2018.03.29
„Renault“ ir „Nissan“ susijungimas: gandai brangina akcijas ir kelia daugybę klausimų 1

Pasklido gandai, kad nuo 1999 metų aljansą sudarę Prancūzijos „Renault SA“ ir Japonijos „Nissan Motor...

Transportas
2018.03.29
Auganti „Ad Rem Group“ Klaipėdos LEZ investuoja per 3,9 mln. Eur

Vienai didžiausių Lietuvos logistikos, transporto ir sandėliavimo įmonių grupių „Ad Rem Group“ priklausanti...

Transportas
2018.03.29
Atrado rinką Nyderlanduose, susilaiko nuo pagundos sparčiai plėstis Premium

Kauno krovinių vežimo UAB „Vytauto paslaugos“ per kelerius metus apyvartą užaugino keleriopai. Bet iki to...

Transportas
2018.03.29
Paskelbti konkurso „Pasaulio metų automobilis 2018“ nugalėtojai

Antrasis iš eilės „Volvo“ triumfas prestižiniuose tarptautiniuose automobilių konkursuose: „Pasaulio metų...

Transportas
2018.03.29
Transporto lizingo portfelis didėja, bet rinkos perkaitimo grėsmės nėra Premium

2017 m. augusios transporto lizingo rinkos krepšelis pasiekė prieš krizę buvusį lygį, bet tai nėra perkaitimo...

Transportas
2018.03.29
„Amber Train“ sėkmė priklausys nuo grafikų ir tarifų Premium 3

Baltijos šalių geležinkelių bendrovės ketina gerinti krovinių kelionę įvairiarūšiu transportu nuo Šeštokų...

Transportas
2018.03.28
Į eismo įvykį patekus „Tesla Model X“, gamintojo akcijų vertė smuko 8,2% 6

Akcijų birža sureagavo į „Tesla“ automobilio avariją, net neišaiškinus įvykio aplinkybių.

Transportas
2018.03.28
Tikintis investicijų Šventosios uostas atiduodamas Palangai 1

Šventosios uostas nebebus valstybinis, jo valdymas patikėjimo teise bus perduotas Palangos savivaldybei.

Verslo aplinka
2018.03.28
Mažinama našta pametusiems numerį, o taksi ir istorinių automobilių numeriai bus balti 7

Nuo balandžio 1 d. „Regitra“ įves keletą naujovių: atsisakoma geltonos ir rudos spalvos numerių, o pametus...

Transportas
2018.03.28
Iš buvusio „Utenos regiono kelių“ vadovo teisme reikalauja atlyginti 69.000 Eur žalą

Susisiekimo ministerija informuoja, kad Panevėžio apygardos teisme priimtas ieškinys dėl buvusio VĮ „Utenos...

Transportas
2018.03.28
Ką „Girteka“ veikia finansų rinkose Premium

Finansų rinkas su jomis nesusijusią veiklą vykdančios bendrovės gali panaudoti ne vien kapitalui pritraukti,...

Rinkos
2018.03.28
„Uber“ buvo išjungę pėsčiąją partrenkusio „Volvo“ standartines saugumo sistemas

„Volvo“ saugumo sistemų tiekėjai sutartinai tvirtina, kad standartinė avariją patyrusio XC90 įranga buvo...

Transportas
2018.03.27
Kinijos elektroninės prekybos milžinė statys logistikos centrą Lenkijoje 14

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ planuoja plėtrą Europoje. Lenkija įvardijama kaip...

„Bassadone Group“ perka „Peugeot“ importuotoją Baltijos šalyse

Nuo 2008 metų Baltijos šalyse „Peugeot“ importuotojo teises valdanti Danijos įmonių grupė „Interdan“ atsisako...

Transportas
2018.03.27
Prekyba padangomis: balansavimas ašmenimis ir nauji iššūkiai Premium 3

Lietuvos mažmeninėje padangų rinkoje – įsisenėjusios neužtikrintumo nuotaikos ir kova už būvį, kurią sunkina...

Transportas
2018.03.27
„Continental“ ir „Hella“ atėjo ne šiaip sau: už Lietuvą gamintojams patrauklesnė tik Kinija Premium 13

Pastarojo meto Lietuvoje proveržis gamybinių užsienio investicijų srityje ne iš piršto laužtas. Plyno lauko...

Pramonė
2018.03.27

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau