„Coca-Cola“ transporto parką valdo ir kalbėdamasi su vairuotojais

Publikuota: 2017-02-23
„Coca-Cola“ vilkikas. „Reuters“ / „Beawiharta“ nuotr.
„Coca-Cola“ vilkikas. „Reuters“ / „Beawiharta“ nuotr.

Tarp priemonių, kurių „Coca-Cola“ Baltijos šalyse imasi valdydama turimą transporto parką, yra ir paprasčiausi skambučiai vairuotojams perspėjant apie kelyje laukiančias oro sąlygas.

Jevgenijus Rudkovskis, „Coca-Cola HBC“ Baltijos tiekimo vadovas, sako, kad kiek teko kalbėtis su kitomis bendrovėmis, pastarosios priemonės kontroliuojant transporto parką netaiko nė viena.

„Mes paprasčiausiai kalbamės su vairuotojais. Pasakome, kad, pavyzdžiui, kelyje rūkas, todėl tegu būna atsargūs, perspėjame apie sunkesnes eismo sąlygas ir pan. Kiek iš jūsų kaimynui pasako, kad kelyje laukia prastos sąlygos? Matyt, niekas. Kiek bendravau su kitomis bendrovėmis, jos irgi to nedaro. O mes tą darome“, – forume „Fleet Mobilyt Exex“ kalbėjo p. Rudkovskis.

Tarptautinė bendrovė valdo 220 lengvųjų automobilių parką ir kasdien įveikia 45.000 km Baltijos šalyse. Didžiausią dėmesį įmonė kreipia į degalų sąnaudas, automobilių taršą ir vertina avaringumo rodiklius. Pastarieji, anot p. Rudkovskio, ypač geri.

„Praėjusią savaitę „Coca-Cola“ įmonių, apimančių 28 šalis, grupė pagal avaringumo rodiklius geriausiai įvertino būtent Baltijos šalis“, – giriasi specialistas.

Jis pabrėžia, kad toks įvertinimas – ne sėkmė, o nuolatinio darbo rezultatas. „Coca-Cola“ važinėjantiems įmonės automobiliais nuolatos rengia praktinius vairavimo mokymus, taip pat ir virtualius. Be to, sako p. Rudkovskis, į mokymus įtraukiami ir darbuotojų šeimų nariai.

Pirmenybė – veiklos nuomai

Šimtus automobilių turinti „Coca-Cola“ nuosavo transporto neperka. Anot pašnekovo, kur kas optimalesnis variantas – veiklos nuoma.

„Mes neperkame automobilių ir tai mūsų gyvenimą tai padaro lengvesniu, nes norime turėti Baltijos šalyse vieną partnerį, kuris pasirūpintų visu mūsų parku, su kuriuo galėtume kalbėti apie visas problemas, optimizaciją ir t.t.“ – atskleidžia p. Rudkovskis.

Jis skaičiuoja, kad kasdien „Coca-Cola“ Baltijos šalyse privalo aplankyti, atvežti produktus ir t.t. maždaug 2.000 klientų. Tad transporto klausimai jiems ypač svarbūs ir, sako p. Rudkovskis, jis įsitikinęs, kad transporto srityje besispecializuojanti bendrovė iškilusias problemas išspręsti galės geriau nei pati „Coca-Cola“.

Vienas iš didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria bendrovė – didelio kiekio vienodų automobilių užsakymas.

„Tą pasakyti yra lengviau nei padaryti. Tik atrodo, kad visose šalyse yra ne vienas konkretaus gamintojo atstovas, mat dažnai geriausias atvejis, ką galime gauti vienodo visose trijose šalyse, yra automobilio spalva“, – pusiau juokais, pusiau rimtai pastebi pašnekovas.

Pasak jo, neretai skirtumai tarp automobilių skirtingose šalyse būna visiškai nedideli, pavyzdžiui, 50 Eur vertės, tačiau perkant didelį kiekį, šis skaičius reikšmingai išauga.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių transporto bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
DFDS Seaways, AB71.34816.114727
Lietuvos paštas, AB66.4241.0355.688
Aibės logistika, UAB90.0541.406113
Ferteksos transportas, UAB65.7029.04324
Vlantana, UAB133.0532.0091.451
Hegelmann transporte, UAB110.6194.951573
Baltic ground services, UAB68.4013.525307
Girteka logistics, UAB432.8077.859440
ME transportas, UAB124.8911.3051.485
ME Trailers, UAB96.91213.90330
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
3 UAB „Marci Group“ 2.800,9% Kauno
6 UAB „Ruscargo“ 1.517,5% Vilniaus
23 UAB „Translinas“ 800,4% Kauno
46 UAB „MB idėja“ 625,2% Vilniaus
60 UAB „Dotransa“ 535,1% Klaipėdos

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau