Pritarta „Rail Baltica“ atšakos nuo Kauno iki Latvijos sienos planui

Publikuota: 2017-01-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Trečiadienį Vyriausybėje buvo priimtas „Rail Baltica“ projekto geležinkelio atšakos nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos sienos specialusis planas – taip buvo uždegta šviesa pradėti įgyvendinti šį planą, taip pat ir pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūrą.

Susisiekimo ministerija per 5 darbo dienas apie tai praneš žemės sklypų savininkams ir kitiems naudotojams. Registruotais laiškais planuojama išsiųsti daugiau nei 2.100 pranešimų.

Visuomenės poreikiams reikės paimti apie 1.200 privačios ir 63 valstybinės žemės sklypų, kurių tiksli kaina paaiškės po to, kai bus įvertintas visuomenės poreikiams paimamas turtas. Turto vertinimo paslaugoms atlikti numatoma organizuoti viešuosius pirkimus.

Žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras planuojama baigti 2019 m. antroje pusėje. Specialusis atšakos planas turėtų būti įgyvendinti per kiek mažiau nei devynerius metus – iki 2025 m. pabaigos.

Tęsinys po žemėlapiu

nuotrauka::1

„Orlen“ norėtų aiškumo

Pastabas strategiškai svarbaus geležinkelio atšakai yra pateikusi „Orlen Lietuva“ – bėgiai kirsis su bendrovės naftotiekiu ir bendrovė pasigedo aiškumo nurodant, kokie sprendimai siūlomi įgyvendinti susikirtimo vietoje.

„Dabartinė redakcija stokoja konkretumo ir gali kilti įvairių netikslumų, – posėdyje tikino „Orlen Lietuva“ atstovavęs Wojciechas Makowskis. – Sunku įvertinti, kiek tie sprendiniai gali kainuoti“.

Susisiekimo ministerija savo ruožtu tikina, kad konkretūs sprendiniai bus suderinti artimiausiu laiku, o jų finansinė našta teks „Rail Baltica“ projekto vykdytojams.

„Šiame etape į jį nebuvo atsižvelgta, bet ateityje, savaime suprantama, tai bus suderinta. Valstybinė infrastruktūra statoma ne pirmą kartą“, – patikino Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.

Andrius Šniuolis, susisiekimo ministerijos vandens ir geležinkelių transporto politikos departamento direktorius, teigia, kad techniniai sprendimai – naftotiekio iškėlimas ar pagilinimas – bendrovei finansiškai neatsilieps, nes juos įgyvendins projekto vykdytojai. Konkrečios priemonės bus suderintos kitame etape.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
3 UAB „Marci Group“ 2.800,9% Kauno
6 UAB „Ruscargo“ 1.517,5% Vilniaus
23 UAB „Translinas“ 800,4% Kauno
46 UAB „MB idėja“ 625,2% Vilniaus
60 UAB „Dotransa“ 535,1% Klaipėdos

10 didžiausių transporto bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Lietuvos geležinkeliai, AB428.9944.20910.279
DFDS Seaways, AB91.964-452758
Lietuvos paštas, AB67.7021.0565.725
Ferteksos transportas, UAB77.15610.64922
Baltic transline, UAB63.3421.937172
Hegelmann transporte, UAB58.0744.125414
Avion Express, UAB67.2681.61968
Girteka logistics, UAB395.1438.600397
Small Planet Airlines, UAB76.7574.503181
ME transportas, UAB140.9581.2221.207
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau