Netradicinis produktas: pliusai ir minusai

Publikuota: 2016-12-29
Birutė Miškinienė, VU Verslo mokyklos direktorė: „Verslo imamės arba iš poreikio, kai nepavyksta įsigyti tam tikro produkto ar paslaugos, arba dėl aiškaus tikslo užsidirbti. Abiem atvejais labai svarbu tikėti savo idėja.“ Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Birutė Miškinienė, VU Verslo mokyklos direktorė: „Verslo imamės arba iš poreikio, kai nepavyksta įsigyti tam tikro produkto ar paslaugos, arba dėl aiškaus tikslo užsidirbti. Abiem atvejais labai svarbu tikėti savo idėja.“ Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.

Kuo originalesnis produktas ar paslauga, tuo sudėtingiau jį pristatyti ir parduoti. Tačiau jei pasirenkamas kelias į klientų širdį, konkurencinis pranašumas garantuotas – verslo pionieriai visada žingsniu priekyje.

Anksčiau nuosavas verslas dažniausiai asocijuodavosi su krautuvėle, restoranu, automobilių remonto servisu ar lentpjūve, o dabar vis dažniau išdrįstama kurti naujus, originalius produktus ar paslaugas. Kuo didesnė pasiūla, tuo labiau išlošia pirkėjas ...

svg

VŽ premium

Nuo 19.06 Eur / mėn.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau