Verslas pagal mokslininkus

Publikuota: 2016-09-15
Rasa Žostautienė, „Holtidos“ direktorė: „Mūsų patirtis rodo, kad viena efektyviausių priemonių, ieškant potencialių klientų, – reklama internete.“  Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.
Rasa Žostautienė, „Holtidos“ direktorė: „Mūsų patirtis rodo, kad viena efektyviausių priemonių, ieškant potencialių klientų, – reklama internete.“ Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.

Kad komerciškai patrauklios mokslinės idėjos būtų įgyvendintos, reikia verslaus požiūrio. Mokslininkų sukurtas technologijas nukreipus tinkama linkme galima pasiekti konkrečių rezultatų – rinkai pasiūlyti konkurencingų produktų.

Šiuo keliu eina Kaune prieš dvejus metus įsteigta įvairių holograminių ženklų (lipdukų) kūrimo ir gamybos UAB „Holtida“, kuriai pavyko komercializuoti du dešimtmečius brandintas mokslininkų idėjas ir jų tyrimų rezultatus. Holograminiai ženklai dažnia ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau