„Vynotekų“ savininkas: didieji nepriėmė, sukūrėme savo prekybos tinklą

Publikuota: 2016-10-12
Konkurencija visuomet atsijoja silpnesnius, prasčiau dirbančius.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Konkurencija visuomet atsijoja silpnesnius, prasčiau dirbančius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prieš gerą dešimtmetį į prekybą vynu įsitraukęs Marijus Gumbrevičius, specia­lizuotų gėrimų parduotuvių tinklą „Vynoteka“ valdančios UAB „Gelsva“ savininkas, atviras: naujokų niekas nelaukia, ir pradėjus verslą, ir dabar konkurencija didžiulė ir neleidžianti atsikvėpti.

Į Lietuvą vynus įmonė importuoti pradėjo, kai rinka jau buvo užimta. „Importuotojai turėjo įvairių verslo susitarimų su prekybos tinklais, nelabai kas mūsų laukė, mums vietos nebuvo. Todėl atidarėme specializuotą parduotuvę“, – sprendimą rado verslin ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

http://www.vz.lt
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau