Didžiausių Lietuvos e. parduotuvių reklamų biudžetai

Publikuota: 2016-06-25
Internetinę parduotuvę pigu.lt administruojančios UAB „Pigu“ sandėlis Vilniuje.
JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
Internetinę parduotuvę pigu.lt administruojančios UAB „Pigu“ sandėlis Vilniuje. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.

Augant konkurencijai ir elektroninės prekybos rinkai pagrindinės internetinės parduotuvės didina reklamos biudžetus.

Vaidas Andriejauskas, UAB „MK Trade Lt“, valdančios e. parduotuvę rde.lt, direktorius, sako, kad didžiausius bendrovės kaštus sudaro investicijos į reklamą bei transportavimo sąnaudos. Jis skaičiuoja, kad 2015 m. reklamos sąnaudos siekė 468.000 EUR, 2014 m. – 454.000 EUR. Šiemet planuojama gauti 11 mln. Eur pardavimo pajamų.

„Sėkmingą veiklą Lietuvos rinkoje garantuoja stiprūs mūsų partneriai „RD Electronics“, – sako p. Andriejauskas. „RD Electronics“ yra didžiausias elektronikos ir buities technikos prekių tinklas Latvijoje, dirbantis daugiau kaip 20 metų.

Marius Butauskas, UAB „Varle“ generalinis direktorius, sako, kad bendrovė kas mėnesį reklamai skiria apie 10.000 Eur.

„Augant įmonei didėja ir reklamos biudžetas“, – sako p. Butauskas.

„Varles“ grupė 2015 m. gavo 35 mln. Eur pardavimo pajamų, 30% daugiau nei 2014 m., kai šis skaičius sudarė 27 mln. Eur. Dar labiau augo pati UAB „Varle“. Neaudituotais duomenimis, lyginamuoju laikotarpiu apyvarta padidėjo 47%: nuo 14,16 mln. Eur 2014 m. iki 20,86 mln. Eur 2015 m. „Varle“ dirba kaip prekybos sistema: 40 įmonių, tarp jų ir baldų, vaistų bendrovės, prekiauja per varle.lt platformą.

Reaguoja į konkurentus

Maisto pristatymo į namus paslaugą siūlančios „Barboros“ reklamai ir rinkodarai skiriamų lėšų kiekis yra susietas su pardavimų pajamomis.

„Augant pardavimams jis irgi natūraliai didėja. Be to, reklamos kiekį ir išlaidas jai koreguojame pagal poreikį, sezoniškumą, konkurentų veiksmus“, – sako Tomas Kibildis, „Barboros“ direktorius.

Kadangi klientai bendrovę pasiekia internetu, tad ir pagrindinė reklamos platforma yra skaitmeninė. Be to, taip lengviau segmentuoti tikslines auditorijas, pasiekti tuos žmones, kurie domisi pirkimo internetu galimybėmis.

„Įgyvendiname ir tiesioginės rinkodaros projektus, dirbame su savo klientais“, – sako p. Kibildis. „Barbora“, netiesiogiai valdoma kelių „Maximos“ akcininkų, 2015 m. patyrė 958.414 Eur nuostolį, dar didesnį nei 2014 m., kai jis sudarė 590.589 Eur.

„Pigu.lt“: mus jau žino

Pasak Dainiaus Liulio, UAB „Pigu“ direktoriaus, investicijos į reklamą nėra proporcingai augančios bendrovės pardavimams.

„Klientai jau mus žino, pasitiki, todėl jų pritraukimui nereikia tiek investuoti. Mes pagrindines investicijas nukreipiame ne į reklamą, bet į paslaugos gerinimą: patogios prekių atsiėmimo vietos, greitas pristatymas, visą parą dirbantis klientų aptarnavimo centras, patogi mobili aplikacija ir kita“, – sako p. Liulys.

Pernai į Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovei „MCI“ priklausančio fondo rankas perėjusi didžiausia e. prekybos dalyvė Baltijos šalyse „Pigu.lt“ 2015 m. augino ir apyvartą, ir pelną. 2015 m. pardavimo pajamos, palyginti su 2014 m., padidėjo 29%: nuo 41,5 mln. Eur iki 53,4 mln. Eur. Kiek per metus padidėjo grynasis pelnas bendrovė neįvardija, kol duomenys neaudituoti. 2014 m. grynasis pelnas sudarė 196.072 Eur.

UAB „Skaitmeninis pasaulis“, valdanti interneto parduotuves asusshop.lt, ishop.lt, dellshop.lt, lenovo24.lt, samsung24.lt, neriba.lt, apyvarta 2015 m., palyginti su 2014 m., pasikeitė nežymiai: nuo 8,3 mln. Eur smuktelėjo iki 8,2 mln. Eur. Registrų centro duomenimis, nuostoliai per metus išaugo nuo 46.744 Eur iki 191.783 Eur. Pati bendrovė nuostolių nekomentuoja.

Jurgis Gylys, UAB „Skaitmeninis pasaulis“ direktorius, sako, kad internetinė parduotuvė nuolat reklamuojasi.

„Konkretūs skaičiai tebūnie paslaptimi, juolab, kad artimiausiu metu numatyti tam tikri pokyčiai, kurių tikslas yra didinti reklaminių investicijų efektyvumą ir grąžą“, – sako p. Gylys.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Besijungiančių „Sainsbury's“ ir „Asda“ sandoris gali neįvykti  2

Antram pagal dydį Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos tinklui „Sainsbury‘s“ prisijungus...

Prekyba
2019.02.20
„Lidl Lietuva“ už nuolaidą su tiekėjais atsiskaito greičiau  9

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ internetiniame portale, skirtame sąskaitų faktūrų statusui stebėti, nuo šiol...

Prekyba
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
V. Labeckas: po Rygos „Akropolio“ kitas projektas – Vilniuje Premium 10

Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, interviu VŽ teigia, kad „Vilniaus...

Prekyba
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
„Walmart“ pardavimai internetu išaugo 43%

JAV mažmeninės prekybos lyderės „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“...

Prekyba
2019.02.19
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 6

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
Daliai įmonių palengvėjo: baudų už „Metrail“ mokėti kol kas nereikės Premium 1

Dėl „Metrail“ istorijos nukentėjusios įmonės, VšĮ Pakuočių tvarkymo organizacijos klientės, gali šiek tiek...

Paslaugos
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Ermitažas“ ir „Senukai“ investuoja į greitį: atskirai aptarnauja skubančius, diegia savitarną Premium 3

Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ sostinės „Akropolyje“ esančioje...

Prekyba
2019.02.18
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 1

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau