„Citmos“ vadovas: „Lidl“ siūlo pigiau nei savikaina

Publikuota: 2016-05-31
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

„Lidl“ pirmosiomis dienomis paprikas pardavinės pigiau nei savikaina, o turint galvoje užsakytą bananų kiekį, juos turėtų dalyti už dyką, skaičiuoja Regimantas Dzidzinskas, vaisiais prekiaujančios UAB „Citma“ vadovas.

Pirmadienį prekybos tinklas „Lidl“ atidengė pirmuosius akcijų plakatus, jau skelbiamos reklamos. Informaciniuose plakatuose ant vienos Vilniuje esančios parduotuvės pavaizduotos raudonosios paprikos, kainuosiančios 1,24 Eur/kg. O bananų kilogramą tinklas pardavinės po 0,66 Eur.

Pirmąsias 15 parduotuvių „Lidl“ atidaro ketvirtadienį.

Mano, kad dempinguoja

Ponas Dzidzinskas sako, kad šiuo metu raudonųjų paprikų kilogramo savikaina siekia 1,4 Eur. Taigi, „Lidl“ kaina yra dempinguota.

„Savikaina šiuo metu siekia 1,4 Eur. O čia mažiau nei savikaina. Manau, kad jie rinkodaros būdu mažins kelių prekių kainas gana ilgai, kol įsitvirtins Lietuvos rinkoje, nes į juos labai žiūri konkurentai. Maždaug 2008-aisiais, kai sužinojo, kad ateina „Lidl“, jie (prekybos tinklai – VŽ) dempingavo visas sistemas, kad „Lidl“ pagalvotų, jog čia labai pigi rinka ir sustabdytų plėtrą“, – VŽ sako „Citmos“ vadovas.

Verslininko nuomone, kelias savaites „Lidl“ turėtų smarkiai mažinti kelių populiarių prekių kainas, stengdamasi privilioti pirkėjus.

„Lidl“ bandys dempinguoti kokią paklausią prekę. Nes žmogus atėjęs perka pigią, bet kartu nusiperka ir kitą prekę, kurios kaina tokia pat kaip ir pas konkurentus“, – teigia pašnekovas.

Bananai už dyką

Jo žiniomis, birželio 2-ajai „Lidl“ užsisakė 24.000 kg bananų – didesnį kiekį nei konkurentė „Maxima“, kuri valdo kur kas daugiau prekybos taškų.

„Tikrai dirbtinai (sumažintos kainos – VŽ). „Lidl“ turės 50 parduotuvių (birželio 2 d. atidaro 15 – VŽ). „Maxima“ turi dešimt kartų daugiau (apie 235 – VŽ). O „Maxima“ per savaitę „suvalgo“ apie 18.000 kg bananų, „Lidl“ užsisakė 24.000 kg. Mes visi galvojame, kad jie atiduos už dyką, nes tokio kiekio parduoti neįmanoma“, – skaičiuoja p. Dzedzinskas.

Paklaustas, ar bananus „Lidl“ pirko iš „Citmos“, p. Dzedzinskas teigia atsisakęs tinklui juos nokinti – teikti, kaip jis sako, dujinimo paslaugas.

„Mes sutarties dėl bananų atsisakėme, nes, įsivaizduokit, jie pasiūlę trigubai mažesnę bananų apdirbimo (nokinimo – VŽ) kainą nei kiti prekybos tinklai. Aš atsisakiau, visi kiti bandys, galvos, kad čia tik trumpą laiką taip. Bet visi lietuvaičiai bananų dujintojai labai nusiminę“, – sako p. Dzedzinskas.

Jo teigimu, už dėžę bananų „Lidl“ pasiūlė 0,5 Eur, o tai, suskaičiavus sąnaudas, tampa nuostolinga veikla vaisių nokinimo paslaugas teikiantiems verslininkams.

Agresyvūs pasiūlymai

„Žinoma, šiuo metu mūsų pasiūlymai ypač agresyvūs. Tačiau mūsų koncepcijos centre – išlaikyti gerą kokybę už patrauklią kainą. Aišku, šiuo metu siūlysime akcijas“, – VŽ sako Radostinas Roussevas-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.

Pasak jo, svarbiausia, kad kainos bus konkurencingos ne tik akcijų metu.

Paklaustas, ar „agresyvūs“ pasiūlymai – ilgalaikė tinklo taktika, p. Roussevas-Peine teigia, kad tinklas stebės situaciją ir kaip tai veikia.

„Lietuvos rinka mums itin patraukli“, – patikina „Lidl Lietuvos“ vadovas.

FOTOGALERIJA „Lidl“ parduotuvių pristatymas (101 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Inovacijos iš esmės transformuos mūsų kasdienį apsipirkimą

Prekybos sektoriuje vis didesnį vaidmenį vaidina ne parduodamas produktas, o pirkėjo patirtis įsigyjant jį.

Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
12:51
6 įtartinų e. parduotuvių požymiai

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) įspėja, kad prieš šventes ir šventiniu laikotarpiu,...

Prekyba: apyvartų augimas 2019 m. šiek tiek sulėtės, bet liks solidus Premium

Didelis iššūkis prekybos tinklams ir toliau bus jiems metami kaltinimai dėl kylančių kainų, nes 2019 m.

„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 20

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 5

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau