Suskaičiuotos „Akropolių“ nuomininkų pajamos: Klaipėda prilygsta Kaunui

Publikuota: 2016-03-31
Atnaujinta 2016-03-31 12:55
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Bendra UAB „Akropolis LT“ valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų apyvarta 2015 m. sudarė apie 540 mln. Eur. Vilniaus „Akropolyje“ pajamos siekė apie 280 mln. Eur, Klaipėdos „Akropolyje“ – apie 170 mln. Eur, Šiaulių „Akropolyje“ – apie 90 mln. Eur.

Pasak Dovilės Šiekštelytės-Batutienės, „Akropolis LT“ direktorės, „Akropoliuose“ veikiančių nuomininkų apyvartos pastaraisiais metais auga vidutiniškai iki 7%.

Paklausta apie bendrovės veiklos pelningumą ji teigė, kad visi bendrovės „Akropolis LT“ valdomi prekybos ir pramogų centrai 2015 m. dirbo pelningai, o pelnas iš pagrindinės veiklos, lyginant su 2014 m., augo. Tikslių grynojo pelno skaičių ji nenurodo.

Vienas svarbiausių prekybos centro pelningumą lemiančių veiksnių – sėkminga įsikūrusių parduotuvių veikla, sako pašnekovė.

Skirtingai nei kitus tris, Kauno prekybos centrą „Akropolis“ valdo NT bendrovė „Newsec“, jis priklauso Vokietijos bendrovei „Deka Immobilien“. Nuomininkų pardavimo pajamų „Newsec“ neatskleidžia. Tačiau, VŽ šaltinių teigimu, 2015 m. šis skaičius siekė 173 mln. Eur – maždaug tiek pat, kiek ir „Akropolis LT“ valdomame prekybos centre Klaipėdoje.

86.000 kv. m ploto prekybos centras Kaune turi apie 280 nuomininkų, 75.000 kv. m „Akropolis“ Klaipėdoje – apie 260.

Prognozuoja tolygų augimą

Atsižvelgdama į vartojimo tendencijas, augančias Lietuvos gyventojų pajamas, šiemet „Akropolis LT“ tikisi subalansuoto ir tvaraus tolesnio augimo Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“.

„Matome, kad per pastaruosius keletą metų pirkėjų išsiugdytas racionalumas niekur nedingo – ieškoma geriausio kainos ir kokybės santykio, tad staigaus vartojimo šuolio nelaukiame. Manau, bendri nuomininkų pardavimai „Akropoliuose“ turėtų padidėti 5-7%“, – planuoja p. Šiekštelytė-Batutienė.

Pasak jos, kiekvieną mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ apsilanko daugiau nei 1 mln. pirkėjų. Būtent todėl Vilniaus „Akropolį“ verslo startui Lietuvoje, o neretai ir Baltijos šalyse, renkasi daugelis naujų, pirmąsias parduotuves regione atveriančių prekių ženklų“, – komentuoja p. Šiekštelytė-Batutienė. Šiemet atidarytos „Intimissimi“, „Calzedonia“, „Imaginarium“ prekių ženklų parduotuvės, pernai – „Zarahome“, „SportDirect“, „US Polo“.

Sparčiausiai „Akropoliuose“ 2015 m. didėjo sporto ir laisvalaikio prekių pardavimai – 22%, knygų ir kosmetikos bei parfumerijos pardavimai augo 10%, prekių vaikams – 8%, pramogų teikėjų pardavimai didėjo 6%.

Dar viena ryškėjanti tendencija – nišinių vartotojų poreikių stiprėjimas. Prekybos centruose pirkėjai nori rasti ne tik regione ir Europoje gerai žinomas parduotuves, bet ir Lietuvoje populiarius prekių ženklus, taip pat specializuotas parduotuves. Todėl aktyviai ieškome šiuos poreikius galinčių patenkinti nuomininkų – pernai „Akropolyje“ atidaryta populiari picerija „Jurgis ir Drakonas“, „Butiq.lt“ salonas, specializuotos sūrių, aliejaus parduotuvės. Nišinių parduotuvių pasiūla „Akropoliuose“ didinama ir šiemet – Vilniaus „Akropolyje“, pavyzdžiui, atidaryta savo pirkėją jau atradusi Lietuvos dizainerių parduotuvė „Unlabel“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 19

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 4

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13
Registrų centras pradeda diskusijas su visuomene dėl duomenų atvėrimo 4

150 naujų atvirų duomenų rinkinių, brandesnis aktualios statistikos pateikimas ir prasidedančios nuolatinės...

Bankai: pirkimo bumas prasidėjo, e. prekybininkų įplaukos auga Premium 2

Metų pabaigoje labiausiai išauga įvairius dovanų kuponus ar paslaugas siūlančių e. parduotuvių apyvarta, tam...

„Amazon“ dairosi vietos fizinei parduotuvei Londone

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ turi plėtros planų Europoje. Apie „Amazon“ ketinimus ateities...

Rinkos tendencijos nulėmė veiklos modernizavimą Rėmėjo turinys

UAB „Baltic Refrigeration Group“, mažmeninės ir didmeninės prekybos kondicionavimo sistemomis ir jų priedais...

Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
„Vilniaus prekyba“ ketina įsigyti mokėjimų įmonę „Sollo“

Verslininko Nerijaus Numavičiaus valdoma viena didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ už...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau