Suskaičiuotos „Akropolių“ nuomininkų pajamos: Klaipėda prilygsta Kaunui

Publikuota: 2016-03-31
Atnaujinta 2016-03-31 12:55
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Bendra UAB „Akropolis LT“ valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų apyvarta 2015 m. sudarė apie 540 mln. Eur. Vilniaus „Akropolyje“ pajamos siekė apie 280 mln. Eur, Klaipėdos „Akropolyje“ – apie 170 mln. Eur, Šiaulių „Akropolyje“ – apie 90 mln. Eur.

Pasak Dovilės Šiekštelytės-Batutienės, „Akropolis LT“ direktorės, „Akropoliuose“ veikiančių nuomininkų apyvartos pastaraisiais metais auga vidutiniškai iki 7%.

Paklausta apie bendrovės veiklos pelningumą ji teigė, kad visi bendrovės „Akropolis LT“ valdomi prekybos ir pramogų centrai 2015 m. dirbo pelningai, o pelnas iš pagrindinės veiklos, lyginant su 2014 m., augo. Tikslių grynojo pelno skaičių ji nenurodo.

Vienas svarbiausių prekybos centro pelningumą lemiančių veiksnių – sėkminga įsikūrusių parduotuvių veikla, sako pašnekovė.

Skirtingai nei kitus tris, Kauno prekybos centrą „Akropolis“ valdo NT bendrovė „Newsec“, jis priklauso Vokietijos bendrovei „Deka Immobilien“. Nuomininkų pardavimo pajamų „Newsec“ neatskleidžia. Tačiau, VŽ šaltinių teigimu, 2015 m. šis skaičius siekė 173 mln. Eur – maždaug tiek pat, kiek ir „Akropolis LT“ valdomame prekybos centre Klaipėdoje.

86.000 kv. m ploto prekybos centras Kaune turi apie 280 nuomininkų, 75.000 kv. m „Akropolis“ Klaipėdoje – apie 260.

Prognozuoja tolygų augimą

Atsižvelgdama į vartojimo tendencijas, augančias Lietuvos gyventojų pajamas, šiemet „Akropolis LT“ tikisi subalansuoto ir tvaraus tolesnio augimo Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“.

„Matome, kad per pastaruosius keletą metų pirkėjų išsiugdytas racionalumas niekur nedingo – ieškoma geriausio kainos ir kokybės santykio, tad staigaus vartojimo šuolio nelaukiame. Manau, bendri nuomininkų pardavimai „Akropoliuose“ turėtų padidėti 5-7%“, – planuoja p. Šiekštelytė-Batutienė.

Pasak jos, kiekvieną mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ apsilanko daugiau nei 1 mln. pirkėjų. Būtent todėl Vilniaus „Akropolį“ verslo startui Lietuvoje, o neretai ir Baltijos šalyse, renkasi daugelis naujų, pirmąsias parduotuves regione atveriančių prekių ženklų“, – komentuoja p. Šiekštelytė-Batutienė. Šiemet atidarytos „Intimissimi“, „Calzedonia“, „Imaginarium“ prekių ženklų parduotuvės, pernai – „Zarahome“, „SportDirect“, „US Polo“.

Sparčiausiai „Akropoliuose“ 2015 m. didėjo sporto ir laisvalaikio prekių pardavimai – 22%, knygų ir kosmetikos bei parfumerijos pardavimai augo 10%, prekių vaikams – 8%, pramogų teikėjų pardavimai didėjo 6%.

Dar viena ryškėjanti tendencija – nišinių vartotojų poreikių stiprėjimas. Prekybos centruose pirkėjai nori rasti ne tik regione ir Europoje gerai žinomas parduotuves, bet ir Lietuvoje populiarius prekių ženklus, taip pat specializuotas parduotuves. Todėl aktyviai ieškome šiuos poreikius galinčių patenkinti nuomininkų – pernai „Akropolyje“ atidaryta populiari picerija „Jurgis ir Drakonas“, „Butiq.lt“ salonas, specializuotos sūrių, aliejaus parduotuvės. Nišinių parduotuvių pasiūla „Akropoliuose“ didinama ir šiemet – Vilniaus „Akropolyje“, pavyzdžiui, atidaryta savo pirkėją jau atradusi Lietuvos dizainerių parduotuvė „Unlabel“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
2017 m. sparčiai augusi Lietuvos naujų automobilių rinka metė iššūkį estams Premium 2

Sparčiai augančios Lietuvos naujų automobilių rinkos lyderiai 2017 m. registravo rekordus ir Estijos...

Transportas
06:00
„Apranga“ atsisakė specializuotų „Desigual“ parduotuvių

Didžiausia prekybos drabužiais grupė „Apranga“ uždarė tris ispanų prekės ženklo „Desigual“ parduotuves...

„Facebook“ atidarys 3 skaitmeninių įgūdžių centrus Europoje, vienas jų – Lenkijoje

Socialinį tinklą „Facebook“ valdanti kompanija pirmadienį paskelbė, kad Europoje atidarys 3 skaimeninių...

Technologijos
2018.01.22
Nepasidalija atliekų iš „varpelių“ Premium

Ginče, ar gamintojų ir importuotojų organizacijos turi teisę vykdyti konkursus į „varpelius“ išmestoms...

Turgaus segmente sostinėje atsirado naujokas: visos vietos jau užimtos 19

Vilniaus Ukmergės gatvėje per devynis mėnesius pastatytas naujas 1.500 kv. m ploto turgus, kuriame visos 50...

Pasaulinė prekyba: Amerika šovė sau į koją, ES didina pagreitį Premium 3

Amerika šauna pati sau į koją, atsisakydama pasaulinės lyderystės prekybos srityje, pareiškė Cecilia...

Verslo aplinka
2018.01.22
Prekybos sektoriaus įvykiai, suteikiantys naujų galimybių

Praėjusiais metais prekybos sektoriuje staigmenų netrūko, o bene daugiausiai jų pateikė elektroninės...

Turkijos 2017 m. rezultatas: 32 mln. turistų 3

Turkija suskaičiavo 2017 m. turistų srautus. Viduržemio jūros regiono viešbučių asociacijos duomenimis, iš...

Technikos pardavėjų laukia labai intensyvus pavasaris 2

Žemės ūkio technikos pardavėjai tikisi, kad artėjantis pavasaris atneš prekybos pagyvėjimą.

Agroverslas
2018.01.20
Didžiųjų prekybos tinklų plėtra: uždarytų ir atidarytų parduotuvių statistika Premium 1

Didieji prekybos tinklai „Maxima“, „Iki“, „Rimi“, Norfa“ ir „Lidl“ kartu sudėjus pernai daugiau parduotuvių...

EK siūlo nustatyti daugiau lengvatinių PVM tarifų

Europos Komisija pateikė siūlymus dėl didesnio lengvatinio PVM tarifų skaičiaus ir mažesnės PVM naštos mažoms...

Finansai
2018.01.19
„Huracan Coffee“ Gedimino pr. 20 nebus, Danys sumokėjo kompensaciją Premium

Finansų ekspertas Antanas Danys suvaldė savo investiciją į komercinės paskirties pastatą, esantį Gedimino pr.

„Kidy Tour“ sukirto rankomis su „Baltic Clipper“

Verslininkui Gediminui Žiemeliui priklausantis kelionių organizatorius „Kidy Tour“ toliau plečia partnerių...

„Ergo“ Zuolitūdės istorijoje VP grupės įmonėms sumokėjo 1,6 mln. Eur 2

VP grupės įmonės teismo keliu norėjo iš draudikės „Ergo“ išsireikalauti 5,34 mln. Eur, tačiau buvo susitarta...

Maisto pramonė laužia ledus į Japoniją Premium

Lietuvos maisto eksportuotojams praėjusiais metais pagaliau pavyko pralaužti ledus į Japoniją.

Agroverslas
2018.01.18
Prekybines gatves atgaivintų stogas virš galvos Premium 8

Dalį Gedimino prospekto uždengus stiklu ir įdiegus išmaniąsias technologijas, kurios, pavyzdžiui, nuo žmonių...

„Sodros“ įmokos verčia keisti premijavimo sistemą Premium

Atsiradus prievolei mokėti „Sodrai“ nuo MMA ir tuomet, kai asmuo dirba ne visą dieną, verta peržiūrėti...

Finansai
2018.01.18
„Lidl“ Airijoje statys didžiulį paskirstymo centrą 19

Mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Kildero grafystėje, esančioje vakarinėje Airijos dalyje, planuoja...

Įvedamos kompensuojamųjų vaistų priemokų „lubos“

Vyriausybė patvirtino naują kompensuojamųjų vaistų kainodarą, kuria bus reguliuojamos šių vaistų priemokos.

Žemės ūkio produktų pardavimo skatinimui - 169 mln. Eur

Europos Komisija (EK) skirs papildomą finansavimą ES žemės ūkių produktų pardavimui visame pasaulyje skatinti...

Agroverslas
2018.01.17

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau