„Maxima“ renkasi naują šūkį

Publikuota: 2015-07-21
Naują šūkį „Maxima“ ketina pristatyti rudenį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Naują šūkį „Maxima“ ketina pristatyti rudenį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ šį rudenį planuoja pristatyti naują šūkį, kuris pakeis jau ir dabar kiek pritilusį „Apie viską pagalvota“. Bendrovė renkasi iš dviejų galimų šūkio variantų.

Lietuvos valstybiniam patentų biurui šiemet jau pateiktos paraiškos įregistruoti du galimus šūkius: „Maxima. Tai, ko reikia“ ir „Maxima. Kad nieko netrūktų“.

Renata Saulytė, UAB „Maxima LT“ komunikacijos vadovė sako, kad dar renkamasi, kurį iš šių dviejų pasirinkti. Naują šūkį pristatyti visuomenei planuojama rudenį, galbūt rugsėjį.

„Dėl šių dviejų šūkių dabar labai diskutuojame, dar nesame priėję prie galutinio varianto. Kartu su šūkiu taip pat ir vertybes peržiūrime bei atnaujiname“, – sako bendrovės komunikacijos vadovė.

Ponia Saulytė šiemet VŽ jau užsiminė, kad planuojama atnaujinti šūkį, mat dabartinis yra kiek ambicingas.

„Atėjo metas atnaujinti šūkį, nes su laiku keičiasi ir pati „Maxima“, tai, ką ji komunikuoja savo klientams. Vertinant iš šių dienų perspektyvos, šūkis pasirodė ir pernelyg ambicingas – vargu ar įmanoma pagalvoti apie viską“, – sakė p. Saulytė.

Rinkodaros specialistų vertinimu, prekybos tinklo sprendimą keisti šūkį paskatino nelaimė „Maximos“ parduotuvėje Latvijoje.

Šūkį „Apie viską pagalvota“ bendrovė įregistravo 2007 metais.

Valstybinio patentų biuro duomenimis, šiuo metu UAB „Rimi Lietuva“ turi registruotą ženklą-šūkį „Tai, ko nori tu“, tinklą „Iki“ valdanti UAB „Palink“ – „Mes visi mylim maistą“ ir „Mes visi norim sutaupyti“. „Lidl“ dar 2013 metais Lietuvoje įregistravo šūkį „Tai verta“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

10 didžiausių prekybos bendrovių

BendrovėApyvarta (tūkst. Eur)Pelnas (tūkst. Eur)Darbuotojų skaičius
Palink, UAB632.49911.3877.398
Sanitex, UAB480.50815.8031.147
Rivona, UAB384.0432.0461.025
Norfos mažmena, UAB409.9219.1513.332
MAXIMA LT, UAB1.503.41563.65516.571
Rimi Lietuva, UAB313.5461.7803.409
Eurovaistinė, UAB206.2667221.539
ACC Distribution, UAB180.158288130
Kesko Senukai Lithuania, UAB351.69320.3483.767
EVD, UAB176.3937.132125
Lentelė sudaryta pagal „Verslo žinių“ publikuotus reitingus iš bendrovių, pateikusių duomenis Registrų centrui.
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
1 UAB „Sominis technology“ 4.149,7% Vilniaus
2 UAB „Topo grupė“ 3.107,8% Kauno
8 UAB „Aneroidas“ 1.240,4% Vilniaus
9 UAB „Garden paradise“ 1.146,0% Vilniaus
12 UAB „Metruna“ 1.083,6% Klaipėdos

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau