Viešbučių perversme išnyra žinomi ženklai

Publikuota: 2016-10-06
Nors dalis viešbučių dar net nepradėti statyti, patirties turintys operatoriai skuba užsitikrinti vietą rinkoje. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nors dalis viešbučių dar net nepradėti statyti, patirties turintys operatoriai skuba užsitikrinti vietą rinkoje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šurmulys dėl butų, biurų, o dabar ir viešbučių – Vilniuje jau kurį laiką kalbama bent apie 10 naujų projektų. Ir nors jie bus įgyvendinti tik po dvejų trejų ar net ketverių metų, žinomų prekės ženklų valdytojai skuba pranešti sukirtę rankomis su vystytojais. Šie net ir neslepia, kad susidomėjimo sulaukia itin daug.

Jau žinoma, kad rinkoje pasirodys nauji prekės ženklai: „Hilton“, „Ibis“, „Design Hotels“. Plėtrą jau suplanavo ir operatorius, valdantis „Radisson“ prekės ženklą, – šalia „Radisson Blu Hotel Lietuva“ bus statomas naujos koncepcijos „Radisson Red“, o ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau