Pienininkų strategija – dvidešimčiai metų į priekį

Publikuota: 2016-11-28
VŽ montažas. Gintaras Bertašius ir Dalius Trumpa
VŽ montažas. Gintaras Bertašius ir Dalius Trumpa
Autorius  

Pieno produktų rinką stebintys analitikai 2017 m. geriausias galimybes prognozuoja sūriui ir sviestui – auga pasaulinė paklausa ir kainos. Lietuvos pieno perdirbėjams tai bus neblogas laikotarpis, nes 44% lietuviškos kilmės pieno produktų eksporto struktūros sudaro sūriai. Vis dėlto dvi iš didžiųjų bendrovių šiuos metus užbaigs įgyvendindamos kitos krypties ilgalaikę strategiją – investuodamos į išrūgų dalių miltelių gamybą.

AB „Rokiškio sūris“ ir AB Vilkyškių pieninė į išrūgų perdirbimą investuoja atitinkamai po 24 mln. ir 26 mln. Eur. Tokiu būdu siekiama ne tik plačiau ir lengviau diversifikuoti produkcijos pardavimo geografiją, bet ir pačią gamybą. Tęsinys po grafiku ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau