Interviu su Žiemeliu: Maskvoje trukdantys „asmeniškumai“ ir 22 mln. USD investicijos

Tai yra vienas iš mūsų projektų, kuris konsoliduoto pelno kol kas neduoda. O kas yra pasiteisinusi ir kas nepasiteisinusi investicija? Tiesa ta, kad infrastruktūros projektai plėtojami ilgai. Šiuo metu bendrovės investicijos į keleivių terminalą, peroną, specialiąją įrangą, krovinių terminalo statybą ir apyvartines lėšas sudaro kiek daugiau nei 55 mln. USD. Bet jau šiandien oro uostas kainuoja gerokai daugiau, nei į jį įdėjome pinigų. Kiek vidutiniškai kainuoja oro uostai, galite pasiskaičiuoti, nes biržoje yra kotiruojamų oro uostus valdančių įmonių. Kita vertus, jis dar nėra parengtas parduoti arba iš dalies parduoti. Mes toliau plėtojame objektus tame oro uoste. Pavyzdžiui, su partneriais iš Azerbaidžano baigiame statyti krovinių sandėlius. Tai yra partnerystė santykiu 50/50.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai