Auga ir reklamos biudžetai, ir atsargumo nuojauta

Publikuota: 2017-09-27
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ valdybos pirmininkas: „Nors ekonomikos prognozės yra palankios, tikėtina, kad 2018 m. šis sektorius augs šiek tiek lėčiau nei šalies ekonomika.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ valdybos pirmininkas: „Nors ekonomikos prognozės yra palankios, tikėtina, kad 2018 m. šis sektorius augs šiek tiek lėčiau nei šalies ekonomika.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiais metais, kaip ir praėjusiais, reklamos rinka brėžia pozityvią augimo kreivę. Prielaidų optimizmui yra ir 2018 m., tačiau ir verslininkai, ir ekspertai labiau linkę dalytis nuosaikesnėmis prognozėmis, nes neapibrėžtumo rinkoje netrūksta ir dėl griežtesnių valdžios sprendimų, ir galbūt po didžiųjų prekių ženklų susijungimo mažėsiančių rinkodaros biudžetų.

Pasak Lino Šiautkulio, Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ valdybos pirmininko ir žiniasklaidos planavimo bendrovės „BPN Lietuva“ vadovo, pastaruosius keletą metų reklamos rinka kasmet pasistiebdavo 3–5%, jos augimas buvo beveik identiškas BVP pok ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau