„L’Oreal Baltic“ dirbs su „Ad Fingers“

Publikuota: 2017-06-12
Intso Kalninso („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Intso Kalninso („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Baltijos šalių kosmetikos rinkos lyderis „L'Oreal Baltic“ vienu iš savo prekės ženklo „L'Oreal Paris“ komunikacijos partneriu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje oficialiai pasirinko skaitmeninės rinkodaros agentūrą „Ad Fingers“.

Agentūra vykdys „L'Oreal Paris“ prekės ženklo skaitmeninę rinkodaros komunikaciją ir vystys su ja susijusias priemones, skelbiama pranešime spaudai.

Taip pat ji rūpinsis skaitmeninių kampanijų kūryba bei gamyba, rezultatų stebėjimu bei vertinimu, bendrovės skaitmeninio turinio administravimu ir duomenų integracija į komunikacijos sprendimus.

„Ad Fingers“ pajamos 2016 m. išaugo 34% ir sudarė 1,8 mln. Eur.

„L‘Oreal Baltic“ tikslių savo apyvartos skaičių neatskleidžia, tačiau bendrovės vykdomasis direktorius Johanas Bergas VŽ yra sakęs, kad 2017 m. bendrovės apyvarta trijose šalyse priartės prie 50 mln. Eur. Trečdalį sumos sudarys pardavimai Lietuvoje.

Rygoje įsikūrusi „L‘Oreal Baltic“ Lietuvoje valdo 34% dekoratyvinės kosmetikos rinkos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
Tarp naujausių reklamų: nuotaikinga IKEA ir „Lidl“ su Valančiūnu

Tarp naujausių reklamų: linksmi ir pozityvūs IKEA klipai (gamybos namai „Menthol house“), „Lidl“ tęsiama...

Rinkodara
2018.09.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau