„L’Oreal Baltic“ dirbs su „Ad Fingers“

Publikuota: 2017-06-12
Intso Kalninso („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Intso Kalninso („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Baltijos šalių kosmetikos rinkos lyderis „L'Oreal Baltic“ vienu iš savo prekės ženklo „L'Oreal Paris“ komunikacijos partneriu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje oficialiai pasirinko skaitmeninės rinkodaros agentūrą „Ad Fingers“.

Agentūra vykdys „L'Oreal Paris“ prekės ženklo skaitmeninę rinkodaros komunikaciją ir vystys su ja susijusias priemones, skelbiama pranešime spaudai.

Taip pat ji rūpinsis skaitmeninių kampanijų kūryba bei gamyba, rezultatų stebėjimu bei vertinimu, bendrovės skaitmeninio turinio administravimu ir duomenų integracija į komunikacijos sprendimus.

„Ad Fingers“ pajamos 2016 m. išaugo 34% ir sudarė 1,8 mln. Eur.

„L‘Oreal Baltic“ tikslių savo apyvartos skaičių neatskleidžia, tačiau bendrovės vykdomasis direktorius Johanas Bergas VŽ yra sakęs, kad 2017 m. bendrovės apyvarta trijose šalyse priartės prie 50 mln. Eur. Trečdalį sumos sudarys pardavimai Lietuvoje.

Rygoje įsikūrusi „L‘Oreal Baltic“ Lietuvoje valdo 34% dekoratyvinės kosmetikos rinkos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų: nauji „Tele2“ personažai ir žaisminga „Akvilė“

Tarp naujausių savaitės reklamų: nauji veidai „Tele2“ reklamoje (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), Automobilių...

Rinkodara
2018.06.12
Tarp naujausių reklamų – kitoks „Vytauto“ įvaizdis 4

Tarp naujausių – „Vytauto“ mineralinio vandens klipai, kuriuose pasirodo keturi mineralų herojai. Kampanijos...

Rinkodara
2018.06.05

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau