„Financial Times“ užblokavo reklamos blokuotojus

Publikuota: 2017-05-06
Peterio Nicholls („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Peterio Nicholls („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

„Financial Times“ pradėjo blokuoti už turinį nemokančių ir reklamą interneto puslapyje blokuojančių vartotojų prieigą prie savo turinio.

Tokie vartotojai sulaukia prašymo įtraukti „FT.com“ į savo reklamos blokuotojo „baltąjį sąrašą“ ir perkrauti naršyklės langą. Įmonės atstovai tai vadina liepą vykdytų bandymų tęsiniu. Už turinį mokantys vartotojai tokių nepatogumų nepatiria. Šias priemomnes taikyti jiems kol kas nenumatoma.

nuotrauka::1

Bendrovės praėjusių metų liepą atliktų bandymų metu buvo išsiaiškinta, kad turinio blokavimas turi didžiausią įtaką skaitytojų elgsenai. Susidūrę su užkarda reklamą puslapyje nustojo blokuoti 69% vartotojų, o kiti rodikliai – skaitymo laikas ar perskaitytų straipsnių skaičius – nenukentėjo. Tiesa, pastarųjų skaičių bendrovė neatskleidžia.

„Turinio vartojimas nustojus blokuoti reklamą nepasikeitė, tad esame įsitikinę, kad sulauksime tokių pačių rezultatų (kaip ir bandomuoju laikotarpiu)“, – portalui „Digiday UK“ sako Craigas Bannisteris, bendrovės vyresnysis produktų vadovas ir pastebi, kad dar anksti daryti galutines išvadas.

Liepą įmonė tyrė turinio blokavimo poveikį 150.000 skaitytojų. Jiems buvo taikomos trys skirtingos poveikio priemonės – mandagus prašymas neblokuoti reklamos neribojant priėjimo prie turinio, prašymas ir dalies teksto panaikinimas bei visiškas neprileidimas prie turinio.

Kol kas bendrovė tokias priemones taiko skaitantiems kompiuteriuose, kur reklamą blokuojančių vartotojų dalis siekia 18%, tačiau seka ir mobiliuosius įreninius. Juose reklamą blokuoja apie 2% skaitytojų. Reklamos pajamos sudaro 40% „Financial Times“ pajamų, likusius 60% įmonė gauna iš prenumeratos ir renginių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau