Klientas visada teisus, taip pat ir feisbuko komentaruose 

Publikuota: 2017-10-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Taisyklę „Jei tavęs nėra internete, nėra apskritai“ smulkieji įsiminė ir jos laikosi – į feisbuką atsikraustė ir tie, kurie sako pasikliaunantys tik fizine prekyba.

Vieniems socialinis tinklas tapo reklamos kanalu, kitiems – prekybos vieta, kur gaunama užsakymų, trečių paskyrose – logotipas ir kontaktai, jei kartais klientai ieškotų.

Nesvarbu, dėl kokių priežasčių naudojamasi feisbuku, tai yra vieta, kur susitinkama su klientu, todėl būtina užtikrinti deramą aptarnavimą.

Vartotojai savo nuomonę dažniausiai išsako viešai, prekės ženklo paskyroje, ir jų dėmesys ne visada gali būti malonus. Todėl, jei nepavyks suvaldyti kelių neigiamų atsiliepimų, jie gali išaugti į didesnę neigiamų įspūdžių laviną, tikėtina, tiesiogiai paveiksiančią verslą.

Virtualiojoje erdvėje taip pat bus nepatenkintų klientų, galbūt net daugiau, nes spustelėti įvertinimą žvaigždutėmis paprasčiau nei rasti bendrovės kontaktus, atsakingus darbuotojus, su jais susisiekti, išdėstyti problemą.

Į neigiamus komentarus reikia deramai reaguoti. Ne, juos trinti nėra išeitis. Mokymo namų „EduMint“ rinkodaros ir mokymų programų vadovas Domantas Širvinskas nuramina, kad neigiami atsiliepimai verslui gali išeiti ir į gera. Jei susiklosčiusi situacija bus išspręsta geriausiu klientui būdu, jis supras, kad yra vertinamas, taps lojalesnis prekės ženklui ir apie parodytą dėmesį pasakos kitiems. Todėl p. Širvinskas primena, kad reikia atsiprašyti, paklausti daugiau apie kliento patirtį. Svarbiausia – mandagiu, draugišku ir ramiu tonu, o emocionalumą klientui reikia atleisti. Specialistai pateikia skirtingų taktikų, kaip spręsti neigiamų atsiliepimų bėdas, tačiau galima sakyti, kad jas vienija ta pati taisyklė – klientas visada yra teisus.

Tai tvirtina ir šiandienos „Mano verslo“ rubrikos svečias Marius Mateliūnas, sostinės baro „Juoda Raudona“ direktorius ir bedraturtis, kurio partneris, galima sakyti, užsipuolė nepasitenkinimą feisbuke išreiškusį klientą.

„Manau, kad šioje erdvėje į bet kokį komentarą reikia žvelgti labai atsargiai, nes netinkamas atsakymas turės įtakos reputacijai. Yra bendros klientų aptarnavimo, bendravimo taisyklės, kurių reikia laikytis“, – pataria p. Mateliūnas.

Išvengti klientų pastabų, p. Širvinsko teigimu, gali nebent teikiantys nepriekaištingas prekes ir paslaugas, tačiau kažin ar ir tuo atveju galima tikėtis 100% garantijos nebūti supeiktam.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28
LRT veikla – po didinamuoju stiklu Premium 8

Seimo nariai laukia atsakymų į LRT tarybai pateiktus klausimus dėl nacionalinio transliuotojo veiklos ir...

Rinkodara
2017.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau