Buvęs „Alfa.lt“ redaktorius – „MG Baltic“ komunikacijos vadovas

Publikuota: 2017-10-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„MG Baltic“ priklausančio, šiuo metu parduodamo, naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiojo redaktoriaus pareigas ėjęs Tadas Marčiukaitis nuo šiandien pradeda dirbti koncerno korporatyvinių reikalų ir komunikacijos direktoriumi.

Jis bus atsakingas už bendravimą su žiniasklaida, nuomonės lyderiais, informacijos analizę ir sklaidą. Jo atsakomybės taip pat apims darbą su koncerno valdomomis įmonėmis, „MG Baltic“ inicijuojamais ar vykdomais projektais, mecenavimo projektų koordinavimą.

VŽ rašė, kad koncernas „MG Baltic“ derisi dėl „Alfa“ portalo pardavimo su Neriumi Gasparavičiumi, vieninteliu „Baltic Media Ltd“ akcininku. Jo valdoma įmonė „Baltic Media Ltd“, Didžiojoje Britanijoje leidžia savaitraštį „Tiesa“ ir turi portalą „Tiesa.com“.

Darius Mockus, „MG Baltic“ prezidentas, VŽ pabrėžia, kad pastaruoju metu koncernas tokios pareigybės neturėjo, nes nebuvo tokio poreikio.

„Koncernas su visuomene neturi jokių tiesioginių santykių, dirbame verslas verslui segmente. Tokiais atvejais geriausias verslo organizacijos sėkmės indikatorius yra jos finansiniai rezultatai. Koncentravomės ties vidine komunikacija ir iki netolimos praeities mums to užteko, tačiau su pasikeitusia situacija, kai esi įtraukiamas į politinį kontekstą, susiduri su teisėsauga, gerų finansinių rodiklių nebeužtenka. Tad be partnerystės su išoriniais partneriais, bendradarbiavimo su ryšių su visuomene „Publicum FComm“, nuo šiol turėsime komunikacijos vadovą koncerno viduje“, – sprendimą komentuoja p. Mockus.

VŽ rašė, kad su komunikacijos agentūra „Publicum FComm“ koncernas pradėjo dirbti pernai vasaros pradžioje, praėjus kelioms savaitėms po 2016 m. gegužės viduryje įsisiūbavusio korupcijos skandalo, kai buvo paskelbta, jog koncerno viceprezidentas Raimondas Kurlianskis įtariamas davęs daugiau nei 100.000 Eur kyšį Liberalų sąjūdžio partijos lyderiui Eligijui Masiuliui.

Parduoda, nes netapo lyderiu

Paklaustas, kas nulėmė sprendimą parduoti portalą „Alfa“, p. Mockus skaičiuoja, kad koncernas elektroninėje žiniasklaidoje skaičiuoja jau dešimtmetį.

nuotrauka::1left

„Būna laikas ateiti, būna laikas susumuoti rezultatus ir išeiti, jei manai, kad užtenka ir rezultatai netenkina. Mažoje lietuviškoje rinkoje, norint raškyti sėkmingus rezultatus, reikia būti mažiausiai pirmame trejete, jei tai nėra kažkoks specifinis sektorius, kaip pavyzdžiui, statybos. Tačiau jei kalbame apie mažutę Lietuvos reklamos rinką, žiniasklaidą – nebūti trejetuke reiškia tik imituoti verslą. Tokiu atveju tai ne verslas, o hobis“, – savo nuostatas dėsto p. Mockus, pabrėždamas, kad dėl to visos koncerno įmonės ir siekia lyderystės savo segmentuose.

„Jei tai nepavyksta, reiškia nesugebi būti tame versle, o jei nesugebi, reiškia reikia pasitraukti iš ringo. Didelėse rinkose – kitaip, ten daugiau erdvės konkuruoti, o mažose išgyvena tik stipriausi“, – teigia p. Mockus.

Ponas Marčiukaitis koncerno įmonėje UAB „Alfa Media“ dirba nuo 2007 m., kur pastaruosius ketverius metus ėjo vyriausiojo redaktoriaus pareigas.

Iš žiniasklaidos verslų koncerno valdomai „MG Baltic Media“ be „Alfa Medios“ dar priklauso LNK kanalų grupė bei IT ir telekomunikacijų „Mediafon“.

Iš viso „MG Baltic“ koncernui priklauso 80 bendrovių, tarp kurių „Aprangos“ grupė, „Mineraliniai vandenys“, „Tromina“, „Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“, „MG Valda“, „Mitnija“ ir kt.

„MG Baltic“ grupės bendrovių konsoliduoti pardavimai 2016 m. sudarė 581 mln. Eur, o priskaičiuoti mokesčiai į šalies biudžetą siekė daugiau kaip 227 mln. Eur. Koncernui priklausančiose įmonėse 2016 m. pabaigoje dirbo 3.915 darbuotojų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01
Komunikacijos agentūrų pajamos augo 19%

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017–aisiais augo...

Rinkodara
2018.06.27
Ryšių su visuomene agentūrų metai: šuolį į viršų lydi nuosaikumas Premium

Nepaisant ryšių su visuomene agentūrų pajamų šuolio ir teigiamos dinamikos, augančių verslo ir vartotojų...

Rinkodara
2018.06.27
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau