Buvęs „Alfa.lt“ redaktorius – „MG Baltic“ komunikacijos vadovas

Publikuota: 2017-10-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„MG Baltic“ priklausančio, šiuo metu parduodamo, naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiojo redaktoriaus pareigas ėjęs Tadas Marčiukaitis nuo šiandien pradeda dirbti koncerno korporatyvinių reikalų ir komunikacijos direktoriumi.

Jis bus atsakingas už bendravimą su žiniasklaida, nuomonės lyderiais, informacijos analizę ir sklaidą. Jo atsakomybės taip pat apims darbą su koncerno valdomomis įmonėmis, „MG Baltic“ inicijuojamais ar vykdomais projektais, mecenavimo projektų koordinavimą.

VŽ rašė, kad koncernas „MG Baltic“ derisi dėl „Alfa“ portalo pardavimo su Neriumi Gasparavičiumi, vieninteliu „Baltic Media Ltd“ akcininku. Jo valdoma įmonė „Baltic Media Ltd“, Didžiojoje Britanijoje leidžia savaitraštį „Tiesa“ ir turi portalą „Tiesa.com“.

Darius Mockus, „MG Baltic“ prezidentas, VŽ pabrėžia, kad pastaruoju metu koncernas tokios pareigybės neturėjo, nes nebuvo tokio poreikio.

„Koncernas su visuomene neturi jokių tiesioginių santykių, dirbame verslas verslui segmente. Tokiais atvejais geriausias verslo organizacijos sėkmės indikatorius yra jos finansiniai rezultatai. Koncentravomės ties vidine komunikacija ir iki netolimos praeities mums to užteko, tačiau su pasikeitusia situacija, kai esi įtraukiamas į politinį kontekstą, susiduri su teisėsauga, gerų finansinių rodiklių nebeužtenka. Tad be partnerystės su išoriniais partneriais, bendradarbiavimo su ryšių su visuomene „Publicum FComm“, nuo šiol turėsime komunikacijos vadovą koncerno viduje“, – sprendimą komentuoja p. Mockus.

VŽ rašė, kad su komunikacijos agentūra „Publicum FComm“ koncernas pradėjo dirbti pernai vasaros pradžioje, praėjus kelioms savaitėms po 2016 m. gegužės viduryje įsisiūbavusio korupcijos skandalo, kai buvo paskelbta, jog koncerno viceprezidentas Raimondas Kurlianskis įtariamas davęs daugiau nei 100.000 Eur kyšį Liberalų sąjūdžio partijos lyderiui Eligijui Masiuliui.

Parduoda, nes netapo lyderiu

Paklaustas, kas nulėmė sprendimą parduoti portalą „Alfa“, p. Mockus skaičiuoja, kad koncernas elektroninėje žiniasklaidoje skaičiuoja jau dešimtmetį.

nuotrauka::1left

„Būna laikas ateiti, būna laikas susumuoti rezultatus ir išeiti, jei manai, kad užtenka ir rezultatai netenkina. Mažoje lietuviškoje rinkoje, norint raškyti sėkmingus rezultatus, reikia būti mažiausiai pirmame trejete, jei tai nėra kažkoks specifinis sektorius, kaip pavyzdžiui, statybos. Tačiau jei kalbame apie mažutę Lietuvos reklamos rinką, žiniasklaidą – nebūti trejetuke reiškia tik imituoti verslą. Tokiu atveju tai ne verslas, o hobis“, – savo nuostatas dėsto p. Mockus, pabrėždamas, kad dėl to visos koncerno įmonės ir siekia lyderystės savo segmentuose.

„Jei tai nepavyksta, reiškia nesugebi būti tame versle, o jei nesugebi, reiškia reikia pasitraukti iš ringo. Didelėse rinkose – kitaip, ten daugiau erdvės konkuruoti, o mažose išgyvena tik stipriausi“, – teigia p. Mockus.

Ponas Marčiukaitis koncerno įmonėje UAB „Alfa Media“ dirba nuo 2007 m., kur pastaruosius ketverius metus ėjo vyriausiojo redaktoriaus pareigas.

Iš žiniasklaidos verslų koncerno valdomai „MG Baltic Media“ be „Alfa Medios“ dar priklauso LNK kanalų grupė bei IT ir telekomunikacijų „Mediafon“.

Iš viso „MG Baltic“ koncernui priklauso 80 bendrovių, tarp kurių „Aprangos“ grupė, „Mineraliniai vandenys“, „Tromina“, „Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“, „MG Valda“, „Mitnija“ ir kt.

„MG Baltic“ grupės bendrovių konsoliduoti pardavimai 2016 m. sudarė 581 mln. Eur, o priskaičiuoti mokesčiai į šalies biudžetą siekė daugiau kaip 227 mln. Eur. Koncernui priklausančiose įmonėse 2016 m. pabaigoje dirbo 3.915 darbuotojų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip kalbėti, kad pranešimą perpasakotų

Tarptautinės tyrimų bendrovės „McKinsey“ duomenimis, 15–20% prezentacijų auditorija įsimena keletą valandų,...

Rinkodara
2017.12.17
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau