Užsipuolė klientą feisbuke – žalą skaičiuos po poros mėnesių

Publikuota: 2017-10-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Prieš atsakydami susierzinusiam klientui feisbuke, ramiai kvėpuodami suskaičiuokite iki dešimties“, – pataria socialinių tinklų rinkodaros specialistai. Juk jei nepavyks deramai suvaldyti neigiamų klientų komentarų, gali nuvilnyti vieša nepasitenkinimo banga, turėsianti tiesioginės neigiamos įtakos verslui.

Maždaug prieš savaitę sostinės barui „Juoda Raudona“ feisbuke 1 žvaigždutę iš 5 skyręs klientas tokį įvertinimą paaiškino baro taikomu 1,5 Eur krėslo mokesčiu, kurio prašoma iš protmūšių dalyvių, jei šie nieko neperka iš baro. Vietoj kainodaros paaiš ...

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau