E. laiškų rašymas: svarbu ir pasisveikinti, ir atsakyti

Publikuota: 2017-10-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

E. paštas ir e. laiškai stipriai pakeitė verslo pasaulį, o jų rašymui skiriama reikšminga dienos dalis. Rinkos tyrimų kompanijos IDC tyrimas rodo, kad darbuotojai 28% darbo savaitės praleidžia skaitydami ir atsakinėdami į e. laiškus.

Norint dirbti produktyviau, verta prisiminti bet kokiai komunikacijai tinkančias bendravimo taisykles, pataria Entrepreneur.com.

Tema

Nurodykite aiškią temą. Daugelis vartotojų į savo e. pašto dėžutę per dieną gauna šimtus laiškų, tad kuo aiškesnė bus laiško tema, tuo didesnė tikimybė, kad žinutė bus perskaityta.

Siuntėjas

Nepamirškite prisistatyti. Laiške turėtų būti parašas, kuris gavėjui nurodytų, kas yra laiško siuntėjas ir kaip su juo susisiekti. Patariama nustatyti automatiškai kiekvienam laiškui pridedamą parašą su kontaktais, kad gavėjui nereikėtų jų ieškoti.

Pasisveikinimas

Pasisveikinkite profesionaliai. Nesvarbu, kaip gerai pažįstate laiško gavėją, venkite neformalių pasisveikinimų. Laiškas, prasidedantis „Laba diena“ ar „Sveiki“, atrodys profesionaliau. Kreiptis į gavėją vardu galima, tačiau nepamirškite, kad trumpinti žmogaus vardą galite tik jei žinote, kad jis tam neprieštarautų.

Rašyba

Patikrinkite tekstą. Nenustebkite, kad galite būti vertinamas pagal tai, kaip parašėte savo e. laišką. Pavyzdžiui, jei laiške paliksite daug gramatinių klaidų, gali pasirodyti, kad esate aplaidus ar nerūpestingas. Būtinai patikrinkite rašybą ir skyrybą prieš paspausdami „Siųsti“.

Atsakymas

Atsakykite į laiškus. Stenkitės laiku ir mandagiai atsakyti į visus jums adresuotus laiškus. Net jei nežinote, ką atsakyti, praneškite, kad šiek tiek pagalvosite. Siuntėjas žinos, kad gavote jo laišką. Gavę kitam gavėjui adresuotą laišką – informuokite siuntėją.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01
Komunikacijos agentūrų pajamos augo 19%

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017–aisiais augo...

Rinkodara
2018.06.27
Ryšių su visuomene agentūrų metai: šuolį į viršų lydi nuosaikumas Premium

Nepaisant ryšių su visuomene agentūrų pajamų šuolio ir teigiamos dinamikos, augančių verslo ir vartotojų...

Rinkodara
2018.06.27
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau