Skiltis „Apie mus“ nesureikšminama, nors lankoma

Publikuota: 2017-08-12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Skiltis „Apie mus“ dažnai yra lankomiausias interneto svetainės puslapis, tačiau neretai verslas jai neskiria dėmesio.

„Entrepreneur.com“ primena, kad būtent „Apie“ lankytojai susipažįsta su bendrove ir sužino, ką ji tiksliai veikia. Šioje skiltyje pateikta informacija kuria ryšį ir pasitikėjimą, o tai lemia konversijų skaičių.

Verslas turi papasakoti savo istoriją, supažindinti lankytojus su įmonės veikla ir paaiškinti, kaip jos prekės ar paslaugos gali padėti klientams. Vis dėlto daug verslininkų kalba tik apie save, savo verslo pasiekimus, įvertinimus, bet nė neužsimena, ką tiksliai įmonė veikia.

Žmogaus smegenys vaizdinį turinį apdoroja 60.000 kartų greičiau nei tekstą. Siekiant sukurti solidų pirmąjį įspūdį svetainės lankytojams patariama atsisakyti nereikalingos informacijos. Dauguma žmonių neturi laiko perskaityti didelių teksto blokų, ypač išmaniajame telefone. Informaciją reikia pateikti trumpomis pastraipomis, tinkamai įterpti paantraštes, skirstyti punktais, pagyvinti komandos nuotraukomis.

Šioje skiltyje taip pat patariama pateikti nuorodas, kur dar norėtumėte, kas svečias užsuktų. Kaip svetainės lankytojai sužinos, kurie produktai geriausi ir kurie svetainės puslapiai populiariausi, jei neras nuorodų, kurias skiltis aplankyti paskui? Nesužinos. „Apie“ yra puiki vieta viešinti tinklaraščio įrašus, produktus bestselerius, nurodyti turinio kategorijas, ką dar galima rasti svetainėje.

Visuotinumas arba socialinis įrodymas – vienas efektyviausių būdų kurti pasitikėjimą, todėl patariama skelbti ankstesnių klientų atsiliepimus, nuotraukas, net nuorodas ir logotipus visų šaltinių, kuriuose yra paminėta įmonė. Nereikia baimintis, kad tokių įvertinimų skelbimas primins pagyras, juolab, jei jos pelnytos.

Būtina nurodyti kontaktinę informaciją. Ji ji nebus išsami ar kontaktų nebus išvis, tokia klaida kainuos klientų. Skiltyje „Apie“ mažiausiai būtina nurodyti e. pašto adresą ir socialinių tinklų paskyras.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01
Komunikacijos agentūrų pajamos augo 19%

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017–aisiais augo...

Rinkodara
2018.06.27
Ryšių su visuomene agentūrų metai: šuolį į viršų lydi nuosaikumas Premium

Nepaisant ryšių su visuomene agentūrų pajamų šuolio ir teigiamos dinamikos, augančių verslo ir vartotojų...

Rinkodara
2018.06.27
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau