Skiltis „Apie mus“ nesureikšminama, nors lankoma

Publikuota: 2017-08-12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Skiltis „Apie mus“ dažnai yra lankomiausias interneto svetainės puslapis, tačiau neretai verslas jai neskiria dėmesio.

„Entrepreneur.com“ primena, kad būtent „Apie“ lankytojai susipažįsta su bendrove ir sužino, ką ji tiksliai veikia. Šioje skiltyje pateikta informacija kuria ryšį ir pasitikėjimą, o tai lemia konversijų skaičių.

Verslas turi papasakoti savo istoriją, supažindinti lankytojus su įmonės veikla ir paaiškinti, kaip jos prekės ar paslaugos gali padėti klientams. Vis dėlto daug verslininkų kalba tik apie save, savo verslo pasiekimus, įvertinimus, bet nė neužsimena, ką tiksliai įmonė veikia.

Žmogaus smegenys vaizdinį turinį apdoroja 60.000 kartų greičiau nei tekstą. Siekiant sukurti solidų pirmąjį įspūdį svetainės lankytojams patariama atsisakyti nereikalingos informacijos. Dauguma žmonių neturi laiko perskaityti didelių teksto blokų, ypač išmaniajame telefone. Informaciją reikia pateikti trumpomis pastraipomis, tinkamai įterpti paantraštes, skirstyti punktais, pagyvinti komandos nuotraukomis.

Šioje skiltyje taip pat patariama pateikti nuorodas, kur dar norėtumėte, kas svečias užsuktų. Kaip svetainės lankytojai sužinos, kurie produktai geriausi ir kurie svetainės puslapiai populiariausi, jei neras nuorodų, kurias skiltis aplankyti paskui? Nesužinos. „Apie“ yra puiki vieta viešinti tinklaraščio įrašus, produktus bestselerius, nurodyti turinio kategorijas, ką dar galima rasti svetainėje.

Visuotinumas arba socialinis įrodymas – vienas efektyviausių būdų kurti pasitikėjimą, todėl patariama skelbti ankstesnių klientų atsiliepimus, nuotraukas, net nuorodas ir logotipus visų šaltinių, kuriuose yra paminėta įmonė. Nereikia baimintis, kad tokių įvertinimų skelbimas primins pagyras, juolab, jei jos pelnytos.

Būtina nurodyti kontaktinę informaciją. Ji ji nebus išsami ar kontaktų nebus išvis, tokia klaida kainuos klientų. Skiltyje „Apie“ mažiausiai būtina nurodyti e. pašto adresą ir socialinių tinklų paskyras.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip kalbėti, kad pranešimą perpasakotų

Tarptautinės tyrimų bendrovės „McKinsey“ duomenimis, 15–20% prezentacijų auditorija įsimena keletą valandų,...

Rinkodara
2017.12.17
Geidžiamiausi – ne didžiosios žvaigždės, o turintys 1.000 sekėjų Premium

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Ši...

Rinkodara
2017.12.13
Dar viena permaina: iš „Idea PR“ – į „Gravitas Partners“

Prie komunikacijos agentūros „Gravitas Partners“ prisijungė ryšių su visuomene specialistas Lukas Mikelaitis,...

Rinkodara
2017.12.12
„Olifėja“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovių UAB „Olifėja“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2017.12.11
„Žmonėse“ – daugiau turinio rinkodaros, naujos veiklos ir nauji veidai „Laimoje“ Premium 4

Savininkus pakeitęs žurnalas „Žmonės“ pradeda bendradarbiavimą su turinio rinkodaros agentūra „Contentum“,...

Rinkodara
2017.12.07
Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves Premium 2

Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos...

Rinkodara
2017.12.06
Didžiausi atlyginimai sektoriuje: dosniausi darbuotojų stoka nesiskundžia Premium

Iš rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių didžiausią atlyginimą šį spalį mokėjo žiniasklaidos...

Rinkodara
2017.12.05
„Real is beautiful“ verčia naują komunikacijos lapą Premium

Nuo šio gruodžio socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „Lithuania. Real is beautiful“ komunikacija rūpinasi...

Rinkodara
2017.12.04
Komunikacijos vertė verslui – didžiulė, bet dar ne visada matuojama 1

Mažai kas abejoja, kad efektyvi komunikacija verslo organizacijose nėra tik gražus aksesuaras, o verslo...

Rinkodara
2017.12.02
„Deeper“ apie pardavimus: iššūkiai, kuriuos teko įveikti Premium

Geri pardavėjai yra universalūs kariai. Jie yra profesionalūs ir prie derybų stalo, lankstūs ir mobilūs, kai...

Rinkodara
2017.11.30
„Maximos“ ir „Lidl“ dramos trikampis Premium 9

Šalies mažmeninių prekybos tinklų komunikaciją galima dalyti į dvi dalis – iki „Lidl“ atėjimo į Lietuvą ir po...

Rinkodara
2017.11.29
„Iki“ komunikacijos žingsnis neliko nepastebėtas Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo pasibaigusiai socialinei akcijai „Gera kaina – Geras darbas“ deda pliusą – pavyko...

Rinkodara
2017.11.28

Verslo žinių pasiūlymai

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau