2017-07-17 17:03

Žirklės žiniasklaidoje: tarp spaudos ir interneto

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nors apie spaudos mirtį imta kalbėti jau prieš gerą dešimtmetį, vos internetui įgavus pagreitį, kai pasidalyti naujienomis tapo labai paprasta, ir atrodė, kad išlikti gali nebent pramoginio ar analitinio turinio leidiniai, o per pastaruosius 15 m. popierinių leidinių sumažėjo, tačiau visiškai išnykti jie dar neketina.

Tokias išvadas daro žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“, analizavusi trijų aktyviausių verslo sektorių – bankų, mobiliųjų operatorių ir ne gyvybės draudimo bendrovių – komunikaciją 2003–2017 m. pagrindiniuose interneto, radijo, televizijos ir spaudos kanaluose.

Penkiolikos metų verslo informacijos analizė rodo ypač ryškų pokytį dviejose žiniasklaidos kategorijose: interneto portaluose ir nacionalinėje spaudoje.

52795
130817
52791