„Impuls“ pradeda dirbti su nauja komunikacijos agentūra

Publikuota: 2017-07-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Sveikatingumo klubų tinklas Lietuvoje pasirinko naujus komunikacijos partnerius – agentūrą „INK agency“.

Pastaruosius metus sporto klubas dirbo su ryšių su visuomene agentūra „Maniac“.

Tinklas „Impuls“ priklauso įmonių grupei „Impuls LTU“, kuri šiuo metu valdo 24 sporto bei sveikatingumo klubus Baltijos šalyse, kuriuose sportuoja daugiau nei 50.000 žmonių. Įmonė taip pat valdo žemų kainų sporto tinklą „Lemon Gym“, kuriam priklauso 5 sporto klubai Lietuvoje ir 4 Latvijoje. Estijoje „Impuls LTU“ grupė valdo 2 „Arctic sport“ klubus Taline ir Tartu.

„Sportas ir sveikos gyvensenos idėjos mūsų agentūrai yra labai artimos. Daugelis mūsų jau senokai esame sporto entuziastai. Dabar prie sveikatingumo srities šalies mastu galėsime prisidėti kartu su didžiausiu Lietuvos sveikatingumo klubų tinklu“, – agentūros išplatintame pranešime teigia Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.

„INK agency“ neseniai taip pat pradėjo bendradarbiavimą su verslo įmonių grupėmis „Modus Group“ bei „Kalnapilio–Tauro grupe“.

„Ink agency“ tiesioginės pajamos praėjusiais metais augo 52% ir siekė 548.000 Eur. Agentūros apyvarta per metus taip pat išaugo 38% iki 787.100 Eur, grynasis pelnas – net 85%.

Tarp didžiausių agentūros klientų: „Iki“, „Ergo“ draudimo grupės įmonės, „Benu vaistinių“ tinklas ir t.t.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
Kodėl komunikacija kelia stresą ir negarantuoja rezultato

Klasikinėje vadybos struktūroje yra dviejų tipų funkcijos: saugančios pinigus ir uždirbančios pinigus, kitaip...

Rinkodara
2018.09.09
Apie „Tele2“ ir kitas komunikacijos krizes: ką daryti, kad tai virstų pergale 11

Nuo krizės nėra apsaugotas nė vienas verslo sektorius ir įmonė. Tačiau tam pasiruošti galima, o pasirinkus...

Rinkodara
2018.09.05
„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra 1

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei...

Rinkodara
2018.09.03
Lietuvos bankų asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Nuo šiandien Lietuvos bankų asociacijos (LBA) komunikacijos vadove tapo Valerija Lebedeva, pastaruosius...

Rinkodara
2018.09.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau